Gå til innhold

Store karer på gymmet


Elliot

Anbefalte innlegg

Ser det er endel store karer på gymmet. Bodybuildertypen med store svulmende muskler.

Når jeg ser de trener så er det ganske slapt. Ikke en svettedråpe. Ingen baseøvelser, kun kabler og annet slags greier.

Jeg forstår ikke hvordan de kan ha fått så store muskler med den treningen der, og når det i tillegg er med lav innsats. Kan det være bol ute å går?

Eller kan slik trening funke bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hva de gjør utenfor gymmet, men jeg har sett mange av samme flere ganger på gymmet, og treningen de gjør samsvarer ikke med størrelsen på musklene deres :)

Jeg trodde baseøvelser var selve nøkkelen til muskelvekst, men kanskje jeg tar feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på et treningssenter, og der var det et par gutter som trente armer, bryst og skuldre på mitt senter, og resten av kroppen på et helt annet senter. Så hver gang gikk de i disse altfor store singletene og trente armer i timesvis der jeg trente.

De forsvant plutselig da vi begynte med dopingkontroll på senteret, om det er noen sammenheng vites ikke (n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser det er endel store karer på gymmet. Bodybuildertypen med store svulmende muskler.

Når jeg ser de trener så er det ganske slapt. Ikke en svettedråpe. Ingen baseøvelser, kun kabler og annet slags greier.

Jeg forstår ikke hvordan de kan ha fått så store muskler med den treningen der, og når det i tillegg er med lav innsats. Kan det være bol ute å går?

Eller kan slik trening funke bra?

Klart det kan være boler med i bildet. Men hvorfor bryr du deg om det? Spiller vel ingen rolle for deg det vel?

Å tviler på at kabler er det som gjør dem stor. Men ingen vits i å dømme noen nord og ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det kan være boler med i bildet. Men hvorfor bryr du deg om det? Spiller vel ingen rolle for deg det vel?

Å tviler på at kabler er det som gjør dem stor. Men ingen vits i å dømme noen nord og ned...

Det som av og til kan provosere meg med disse karene, er at de ofte bruker apparater / benk / rack i 20-30 minutter. Nettopp fordi de skal ta 2-3 løft, ha 5-8 min pause, osv..

Men ja, har en bekjent som ble tatt ut i "blindtest", som er clean. Han tok det som et kompliment (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg svetter skjeldent noen andre plasser enn under arma med mindre jeg trener bein eller at det er over 20 grader ute, betyr det at jeg trener slapt? Og nei, baseøvelser er ikke magien til å bli svær, men de har fordeler som isolasjonsøvelser ikke alltid har. Men ja, fult muig at de boler, det vet jeg ingenting om, siden jeg ikke vet hvem de er. Selv om man boler må man jobbe hardt for å få bra muskelmasse, så de har nok trent mye hardt og tungt, selv om de kanskje ikke trener like hardt og tungt nå lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva de gjør utenfor gymmet, men jeg har sett mange av samme flere ganger på gymmet, og treningen de gjør samsvarer ikke med størrelsen på musklene deres :)

Jeg trodde baseøvelser var selve nøkkelen til muskelvekst, men kanskje jeg tar feil

Det er gjort studier som viser at utøvere som bruker steroider legger på seg mer muskler uten å trene enn rene utøvere som trener. Hvis du bruker steroider så er hvordan du trener underordnet bruken av steroider, siden kroppen er i byggemodus i betraktelig lengre tidsrom enn en naturlig utøver.

Det som av og til kan provosere meg med disse karene, er at de ofte bruker apparater / benk / rack i 20-30 minutter. Nettopp fordi de skal ta 2-3 løft, ha 5-8 min pause, osv..

Det det gjør jeg hver trening, og jeg er clean as a whistle. Mer som 1,5 time :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som av og til kan provosere meg med disse karene, er at de ofte bruker apparater / benk / rack i 20-30 minutter. Nettopp fordi de skal ta 2-3 løft, ha 5-8 min pause, osv..

Men ja, har en bekjent som ble tatt ut i "blindtest", som er clean. Han tok det som et kompliment (y)

Det høres litt ut som meg, når jeg kjører på med mengdeøkt kan jeg fiiint okkupere et rack i timesvis (:

Men jeg er nå helt med på at andre trener i pausene mine, kanskje der forskjellen ligger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres litt ut som meg, når jeg kjører på med mengdeøkt kan jeg fiiint okkupere et rack i timesvis :)

Men jeg er nå helt med på at andre trener i pausene mine, kanskje der forskjellen ligger?

Absolutt. Jeg har ikke noe problem med folk som bruker racks over lengre perioder, så lenge de er imøtekommende.

Når jeg spør om de har mange sett igjen, og de svarer "Ja, men du kan gjerne ta imellom"..

Mens andre bare skuler stygt på deg og kjører volumet på headsettet opp enda høyere (som de forresten har hengende rundt halsen.. og ikke over ørene -_- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt. Jeg har ikke noe problem med folk som bruker racks over lengre perioder, så lenge de er imøtekommende.

Når jeg spør om de har mange sett igjen, og de svarer "Ja, men du kan gjerne ta imellom"..

Mens andre bare skuler stygt på deg og kjører volumet på headsettet opp enda høyere (som de forresten har hengende rundt halsen.. og ikke over ørene -_- )

Regner med at de som ikke tilbyr deg å ta imellom er de gutta som trener med caps på, hehe.. :D

Det er i hvert fall min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok av racks når jeg trener på SiS. Der er det vel en 8-9 stk.. mens når jeg har dårlig tid / det passer seg og jeg må trene på Elixia .. huff... 4 racks på et helt senter..

Enten er det som OFO sier, folk med caps som okkuperer racks, eller jenter som tar selfies siden det tross alt er speil foran rack'ene :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...