Gå til innhold

Lompedebatten er ikke død


Spyro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lomper hit go lomper datt. Lomper er jo helt fantastiske, fretrekker mer lomper enn brød nå :p fynker til alt, og smaker bedre i mine smaksløker ^^, Og de havrelompene, love those :love: som folk nevner, kommer søtpotetlompene i butikkene, ja da ska det høstes før de forsvinner :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt både aulie og buer speltlomper, jeg så at ingrediensene på begge to er nesten identiske, men næringsinnholdet er annerledes. Aulie sine har ca 130 kcal pr hundre gram, Buer ca 180 og Aulie har færre karbohydrater hvis jeg husker riktig. Kan noen forklare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt både aulie og buer speltlomper, jeg så at ingrediensene på begge to er nesten identiske, men næringsinnholdet er annerledes. Aulie sine har ca 130 kcal pr hundre gram, Buer ca 180 og Aulie har færre karbohydrater hvis jeg husker riktig. Kan noen forklare?

Du er i feil tråd.

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/speltlomper-har-skiftet-n%C3%A6ringsinnhold.24486/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lompe, men chips med søtpotet og quinoa! Så da antar jeg at mitt harselas med fitness lomper ikke er så urealistisk likevel... Måtte seff kjøpe #fitness #eat_clean #etc...[ATTACH=full]145295[/ATTACH]

:eek::hungry: mmmhhmm, me waant! kor kjøpte du det?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva spiser folk med disse lompene? Håper på pølser!

7rf5z.jpg

bruker dem som vanlige brød jeg ;)

cottage cheese og syltetøy

philadelphia og røkt laks

kaviar og ost

nutella

og favoritten - penøttsmør og syltetøy :D

smører på og bare ruller dem sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...