Millasob Skrevet 13. mars 2015 Forfatter Skrevet 13. mars 2015 FitFish, TEW, Ole Andreas og 2 andre 5 Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 13. mars 2015 Skrevet 13. mars 2015 Scampi, asparges og en eller annen salatgreie. Nam (': Siter
Inger-Lise Skrevet 14. mars 2015 Skrevet 14. mars 2015 Carpaccio av oksefilet på en seng av ruccola, pinjekjerner og jordbærsaus *slurp* TEW 1 Siter
langaard Skrevet 14. mars 2015 Skrevet 14. mars 2015 Hver lørdag har vi omelett med rester etter ukas kjøttretter Siter
lillefrøken Skrevet 15. mars 2015 Skrevet 15. mars 2015 Er det noen som har noen smarte tips til mat som går kjapt og lagt, og som er sunne? Jeg ligger hjemme med nyoperert fot, så jeg kan ikke stå så lenge av gangen. Så maten må enten lage seg selv, eller være kjempe rask og lage. Jeg har null matlyst (blir jo ikke sulten av å ligge hele dagen) og null ideer til mat, så blir til at jeg spise bare drittmat og godis. Siter
langaard Skrevet 15. mars 2015 Skrevet 15. mars 2015 "lillefrøken skrev: Er det noen som har noen smarte tips til mat som går kjapt og lagt, og som er sunne? Jeg ligger hjemme med nyoperert fot, så jeg kan ikke stå så lenge av gangen. Så maten må enten lage seg selv, eller være kjempe rask og lage. Jeg har null matlyst (blir jo ikke sulten av å ligge hele dagen) og null ideer til mat, så blir til at jeg spise bare drittmat og godis. Ovnsomelett lillefrøken 1 Siter
Millasob Skrevet 16. mars 2015 Forfatter Skrevet 16. mars 2015 Pasta med brokkoli, tomat og rød tomatpesto sammen med kyllingfilet og litt sitronsaft som siste finish [ATTACH]160041[/ATTACH] TEW, Jarleh og FitFish 3 Siter
Jarleh Skrevet 16. mars 2015 Skrevet 16. mars 2015 "Millasob skrev: [ATTACH=full]159912[/ATTACH] Oh lord. skal si du lager mye snadder Millasob 1 Siter
Jarleh Skrevet 16. mars 2015 Skrevet 16. mars 2015 [ATTACH]160052[/ATTACH]Søtpotetmos med kylling, grønnsaker og litt sukkerfri ketchup FitFish og TEW 2 Siter
tinii Skrevet 16. mars 2015 Skrevet 16. mars 2015 Middag de to siste dagene, biorytme ftw FitFish og TEW 2 Siter
Millasob Skrevet 17. mars 2015 Forfatter Skrevet 17. mars 2015 Couscous med kylling, grønnsaker og eggerøre, enkelt og greit Jarleh, StineVes og FitFish 3 Siter
langaard Skrevet 17. mars 2015 Skrevet 17. mars 2015 "QueenWinther skrev: Lomepizza om en times tid! Sikkert godt med lomepizza Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 17. mars 2015 Skrevet 17. mars 2015 "langaard skrev: Sikkert godt med lomepizza ups. lompe** Siter
Inger-Lise Skrevet 17. mars 2015 Skrevet 17. mars 2015 Har alltid lurt på hvorfor en skal kalle det lompepizza? Ble så sykt skuffa når (hver gang) jeg skulle prøve det, da lompa jo er så tynn at aldri i livet holder seg sprø med fyll... Er jo bare lomper med saus, kjøtt og ost på?? Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 18. mars 2015 Skrevet 18. mars 2015 "Inger-Lise skrev: Har alltid lurt på hvorfor en skal kalle det lompepizza? Ble så sykt skuffa når (hver gang) jeg skulle prøve det, da lompa jo er så tynn at aldri i livet holder seg sprø med fyll... Er jo bare lomper med saus, kjøtt og ost på?? "Pizza er en italiensk rett som består av en bunn, hovedsakelig laget av hvete, med ulikt fyll på, som for eksempel tomat, ostog/eller kjøtt." Helt innafor, det er en bunn med ulikt fyll. Siter
02-snapper Skrevet 18. mars 2015 Skrevet 18. mars 2015 "QueenWinther skrev: "Pizza er en italiensk rett som består av en bunn, hovedsakelig laget av hvete, med ulikt fyll på, som for eksempel tomat, ostog/eller kjøtt." Helt innafor, det er en bunn med ulikt fyll. Helt innafor, selv om lomper inneholder betydelig mye mer potet enn mel Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 18. mars 2015 Skrevet 18. mars 2015 "02-snapper skrev: Helt innafor, selv om lomper inneholder betydelig mye mer potet enn mel Jeg antar at det kan kalles pizza selv om bunnen ikke har samme fordeling av ingredienser. Siter
Darach_Ùr Skrevet 18. mars 2015 Skrevet 18. mars 2015 Kan man kalle et ostesmørbrød for "brødskivepizza"? Aurelius, M. B. og Inger-Lise 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.