Gå til innhold

Bacon. Oppskrifter?


Anbefalte innlegg

Har i et svakt øyeblikk gjort ett impulskjøp på 1kg bacon. Innser nå at det eneste jeg vet det kan brukes til er som tilbehør til egg. Må spise det opp før det blir gammelt! Kan bacon fryses, eller mister det sin juiciness da?

Noen som har noen oppskrifter eller tips til hva bacon smaker godt sammens med?

post-7229-14440978973082_thumb.png

(for the record, googlet "bacon" for å finne illustrasjonsbilde. Dette dukket opp. Måtte bare ha det med.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Everything is better with bacon. Everything.

Skjønte noen ble å si det, men synes ærlig talt ikke bacon passer til alt jeg da :whistle:

F.eks bacon i suppe, da blir det jo kokt og seigt, eller bacon til taco, ser jeg ikke for meg er spesielt godt. Så må være noen ting som passer bedre enn andre :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester

Bacon som topping til alt som har med kylling og hvit fisk f.eks, og seff alt av junkfood.

Ellers er baconsurrede dadler helt insane bra!

hva med bakte baconpoteter?

1625642_540086452755632_1936820690_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte noen ble å si det, men synes ærlig talt ikke bacon passer til alt jeg da :whistle:

F.eks bacon i suppe, da blir det jo kokt og seigt, eller bacon til taco, ser jeg ikke for meg er spesielt godt. Så må være noen ting som passer bedre enn andre :p

Joda!

Stek baconet først, knus det i biter og dryss over. Win! Bacon i taco er, ikke overraskende, sykt digg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men altså, har du vurdert en telefon hjem til mor? For etter hva jeg kan huske så er hun en kløper på mat med bacon :p

Oh, btw, synes å huske bjørnar lagde baconsurra krokodille en gang, noe som var prrrriiiittiiinice. Men vet ikke om de har krokodille på mydland lengre...

Ho lage mæ aldri mat me bacon! :p Krokodille? :hungover::wtf:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...