Gå til innhold

Anbefalte innlegg

når man skal regne kcl i bananer, er det 80kcl/100g nakne eller med klær på?

Jeg tenker nå at det er uvanlig å ha bananer med klær på. Suger ganske mye å spise en banen med strikkegenser vil jeg tro :)

Fortsetter under...

Annonse

OMG, tror eg døde litt no!! Er det MULIG å bli mer blond og dum???? :eek::banghead:

ooh loord have mercy! how dumb can a person look,talk and act like? :eek::eek: Er vel en grunn til at eg liker brunetter bedre:P eller rød farget hår :p

Annonse

Creds for forsøket (y):D 37 bananer er en imponerende prestasjon. Dama må jo ha spist jævli små bananer :p

Satt lenge å lurte på om dette var mulig, var litt godt å få det avkreftet :p

Konkluderte du nettopp med at fordi en person ikke klarte en ting, så klarer ingen det? :lol: Eller missforstod jeg deg?

Btw trådstarter, hadde bananene vært ordentlig modne hadde du mest sannsynlig klart alle sammen. :)

Hva resultert dett i da? Hvordanvar orme dgen derp?

Masse luft som ville ut, men ingenting av det kom ut munnen for å si det slik. Lufta som kom ut var heller ikke var spesielt aromatisk :sick:

kan jeg by på en banan til trådstarter? :)o_O(y):joyful:

Det tror jeg faktisk skal gå veldig bra :p Har faktisk spist 2 bananer siden lørdag :D

Konkluderte du nettopp med at fordi en person ikke klarte en ting, så klarer ingen det? :lol: Eller missforstod jeg deg?

Btw trådstarter, hadde bananene vært ordentlig modne hadde du mest sannsynlig klart alle sammen. :)

Jasså? Er de lettere å fordøye slik at de passerer igjennom lettere? For problemet ble at jeg var så mett att jeg ikke klarte å spise mer.

Ja, mye lettere. Når du en dag i fremtiden har lyst på bananer igjen, prøv å lage en smoothie med litt grønnaktige bananer, og en med helmodne bananer med brune prikker på, og kjenn forskjellen på hvor lett det er å drikke de. Det er faktisk stor forskjell. :)

Lol nei, konkluderte med at jeg ikke selv hadde noe behov for å prøve.

Blir kvalm av å lese dette her. Har en kjæreste som bare eeeeeelsker bananer, hvis han hadde satt seg selv på en slik diett, hadde han aldri kunnet spise en banan igjen. For meg er det nok som sagt å bare lese om dette her... Ugh...:censored:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...