Gå til innhold

Hvordan lage verdens enkleste pizzabunn?


Anbefalte innlegg

Jeg er en fattig student uten stavmikser, blender eller food processor som gjerne vil lage pizza med færrest mulig ingredienser. Gjerne basert på egg og havregryn. Noen tips?

Så at buff dudes lagde en pizzabunn av blomkål, egg og revet ost (

). Går det an å erstatte blomkål med havregryn i denne oppskriften? Har også sett noen oppskrifter på pizzabunn med egg, havregryn og tunfisk, men jeg vil helst ikke at det skal smake fisk av pizzaen min.

Setter stor pris på hjelp! Er sulten på pizza, men grandis er ikke kompatibelt med #SK2014-prosjektet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en fattig student uten stavmikser, blender eller food processor som gjerne vil lage pizza med færrest mulig ingredienser. Gjerne basert på egg og havregryn. Noen tips?

Så at buff dudes lagde en pizzabunn av blomkål, egg og revet ost (

). Går det an å erstatte blomkål med havregryn i denne oppskriften? Har også sett noen oppskrifter på pizzabunn med egg, havregryn og tunfisk, men jeg vil helst ikke at det skal smake fisk av pizzaen min.

Setter stor pris på hjelp! Er sulten på pizza, men grandis er ikke kompatibelt med #SK2014-prosjektet mitt.

Prøvd Buffdudes sin blomkål pizza? Meget enkel og smaker godt! Anbefales

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en fattig student uten stavmikser, blender eller food processor som gjerne vil lage pizza med færrest mulig ingredienser. Gjerne basert på egg og havregryn. Noen tips?

Så at buff dudes lagde en pizzabunn av blomkål, egg og revet ost (

). Går det an å erstatte blomkål med havregryn i denne oppskriften? Har også sett noen oppskrifter på pizzabunn med egg, havregryn og tunfisk, men jeg vil helst ikke at det skal smake fisk av pizzaen min.

Setter stor pris på hjelp! Er sulten på pizza, men grandis er ikke kompatibelt med #SK2014-prosjektet mitt.