Gå til innhold

Single: Hvor lenge har du vært singel?

Anbefalte innlegg

Ca 3 1/2 år nå, vært helt greit, da det ikke akkurat var noe særs til fohold (ingen følelser på den måten fra begges sider- ble mer å ikke ville være alene typ ting), og hadde jeg kunne gjort ting om ville jeg foretrukket å ha skrevet at jeg hadde vært singel i 26 år, haha..

Føler jeg blir særere for hver dag som går nå da, hvordan i alle dager skulle det gått hvis man plutselig skulle finne på å treffe noen?:eek: Kom over denne, og synes den del av punktene passet relativt godt : http://buzzit.no/13-tegn-pa-du-har-vaert-singel-lenge

Fortsetter under...

Hehehehe ja, var vel på en slags date i går ja :p Dritkjekk fyr og superhyggelig, så vi hadde en veldig bra kveld sammen. Ikke kjærestemateriale for meg, men hvem vet haha

Åååååh, men det er jo kos da!! :love: Uansett! Hihi. Date er gøy (y) Man vet jo aldri, nei..... Møtes igjen da?

(Sorry, jeg redigerte bort spm mitt, i tilfelle du ikke ville ta det her i plenum :p)

Åååååh, men det er jo kos da!! :love: Uansett! Hihi. Date er gøy (y) Man vet jo aldri, nei..... Møtes igjen da?

(Sorry, jeg redigerte bort spm mitt, i tilfelle du ikke ville ta det her i plenum :p)

Alltid kjekt å dra på date ja, må jo ikke ramle helt ut så haha :p Hakke avtalt noe foreløpig, så vet ikke jeg. Ingen fare med spørsmålet :)

Kanskje på tide å grave fram den store sjekketråden igjen som atter en gang daua etter at noen prøvde å fyre liv i den :(

Annonse

Bare være helt stille ja? Hmm kanskje jeg skal prøve det neste gang. "Jeg vil ikke ha" eller "jeg gidder ikke" får alltid så dårlig respons og/eller fører med seg oppfølgingsspørsmål..

Det er like retardert spørsmål som når folk spør hvor jeg eeeeeegentlig er fra når de ser etternavnet mitt. "Hva faen har det med saken å gjøre?" er min umiddelbar tanke.

Syns spørsmålet er legitimt jeg (i riktig kontekst da). Om du er singel av valg/behov og sliter med at folk graver, bare si at du trives bra med det nå for tiden og ikke har hastverk. Fønker greit.

post-28009-14440996662744_thumb.jpg

post-28009-14440996661583_thumb.jpg

post-28009-14440996661882_thumb.jpg

post-28009-14440996662271_thumb.jpg

post-28009-14440996662524_thumb.jpg

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...