Gå til innhold

Når merket du forskjell?

Mt3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra :) men hva med synlige forskjeller på kroppen da?

Kommer Ann på fettprosent og flere andre faktorer, men vil si at jeg virkelig la merke til noe endring 4 måneder senere, hvis du vil se forandringer, burde du ta bilde vær uke eller noe sånt, for du legger nesten ikke merke til så trege forandringer selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merka forskjell i styrke, vekt og fysikk ganske tidleg. Om du aldri har trent før, så er det i starten det går fortast. Pass på matinntaket. Får du ikkje nok energi, så har ikkje kroppen stort å jobba med.

Det var riktig nok frå fyrstikk til litt støre fyrstikk. Ein person med meir feitt på kroppen vil kanskje ikkje merke det like godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid tok det før du merket forskjell etter at du startet med styrketrening? Og hva var det du merket først :)[/quote

Jeg kunne se forskjell etter to uker og etter fire, kunne jeg se ganske radikal endring i kroppsholdning.

Etter to måneder, har jeg fått ganske synlige muskler, spesielt i rygg og lår (jeg har egentlig mest fokus på rompe.....).

Jeg er absolutt ikke tynn, nå veier jeg 67 kg og jeg er 156 cm høy (veide 65 kg for 2 mnd. siden).

Ta bilder, det er ofte først når man sammenlikner at man ser endringene!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merka det fyrst og fremst på søvnen, altså energimessig. (Sovar so mykkje betre når eg fysisk er tom for energi, har vore i aktivitet i løpet av dagen.)

I feittprosent har eg eigentlig aldri hatt noko behov for å gå ned. Men eg kan erleg inrømma at etter eg begynte og trena meir strukturert sa har eg korta inn på beltet. Det med beltet utan at det er skadeleg.

Målet er jo opp i vekt så eg har mot dei fleste råd auka kaloriinntaket ganskje mykkje , 4 ganske store måltid kvar dag + frukt/grønnsaker.

På muskelmassen på kroppen tok det vel 4-6 veker før eg merka forskjel og nermare eit halvtår før andre rundt meg merka at eg var kommen i betre fysisk form.

Men eg har god tid på å komma i god form. Det er ikkje tidsbestemt men livsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...