Mt3 Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Hvor lang tid tok det før du merket forskjell etter at du startet med styrketrening? Og hva var det du merket først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infa Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Hvor lang tid tok det før du merket forskjell etter at du startet med styrketrening? Og hva var det du merket først To uker etter jeg begynte, jeg løftet mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mt3 Skrevet 11. april 2014 Forfatter Del Skrevet 11. april 2014 Så bra men hva med synlige forskjeller på kroppen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infa Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Så bra men hva med synlige forskjeller på kroppen da? Kommer Ann på fettprosent og flere andre faktorer, men vil si at jeg virkelig la merke til noe endring 4 måneder senere, hvis du vil se forandringer, burde du ta bilde vær uke eller noe sånt, for du legger nesten ikke merke til så trege forandringer selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeph Skrevet 11. april 2014 Del Skrevet 11. april 2014 Merka forskjell i styrke, vekt og fysikk ganske tidleg. Om du aldri har trent før, så er det i starten det går fortast. Pass på matinntaket. Får du ikkje nok energi, så har ikkje kroppen stort å jobba med. Det var riktig nok frå fyrstikk til litt støre fyrstikk. Ein person med meir feitt på kroppen vil kanskje ikkje merke det like godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilli33 Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Hvor lang tid tok det før du merket forskjell etter at du startet med styrketrening? Og hva var det du merket først [/quote Jeg kunne se forskjell etter to uker og etter fire, kunne jeg se ganske radikal endring i kroppsholdning. Etter to måneder, har jeg fått ganske synlige muskler, spesielt i rygg og lår (jeg har egentlig mest fokus på rompe.....). Jeg er absolutt ikke tynn, nå veier jeg 67 kg og jeg er 156 cm høy (veide 65 kg for 2 mnd. siden). Ta bilder, det er ofte først når man sammenlikner at man ser endringene!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xandathrii Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Ikke før jeg begynte å forbedre kostholdet, spise mye protein, nesten 2xkroppssvekt (jeg er tynn), så så jeg resultater, men da etter ca. 2 måneder. Brystmuskler på en tynn mann tar tid, men det var verdt den ekstra tiden på mat-regime :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astriiiixxx Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Med en gang. Gikk ned 10 kg på en månedstid, men dog var jeg veldig overvektig og det var bare en vei for kroppen å gå. Hadde totalendring av kosthold samtidig som jeg begynte å trene, så magi kan skje fort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuon Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Muffinmagen røyk tidlig, heldigvis ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akakara Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Merka det fyrst og fremst på søvnen, altså energimessig. (Sovar so mykkje betre når eg fysisk er tom for energi, har vore i aktivitet i løpet av dagen.) I feittprosent har eg eigentlig aldri hatt noko behov for å gå ned. Men eg kan erleg inrømma at etter eg begynte og trena meir strukturert sa har eg korta inn på beltet. Det med beltet utan at det er skadeleg. Målet er jo opp i vekt så eg har mot dei fleste råd auka kaloriinntaket ganskje mykkje , 4 ganske store måltid kvar dag + frukt/grønnsaker. På muskelmassen på kroppen tok det vel 4-6 veker før eg merka forskjel og nermare eit halvtår før andre rundt meg merka at eg var kommen i betre fysisk form. Men eg har god tid på å komma i god form. Det er ikkje tidsbestemt men livsmål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SisterSyringe Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Merka forskjell fra økt til økt på styrken, men den synlige forskjellen så jeg først da jeg tok 1mnd-bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sephania Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Tja, etter bortimot 2,5 mnd oppdaga jeg plutselig noen nye muskler her og der som hadde endret seg, samt at det plutselig var lettere og gøyere å trene. Akakara 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sepsis Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Jeg merket forskjell da jeg skulle ta på meg en sokk, og den revnet. Det var åpenbart pga. draøvelser, for sokken var av høyeste kvalitet. Stephanie F, Xandathrii, Fribbern og 6 andre 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Litt over en måned, fra 70kg og småspist til 5x5 baseøvelser og all kinds of gains i nete beste alder (21) så var det styrkeøkning, vektøkning og mer vannete, synlige muskler. Stephanie F 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mt3 Skrevet 23. april 2014 Forfatter Del Skrevet 23. april 2014 Tusen takk for svar! Gøy å lese litt forskjellige erfaringer! Jeg får ta noen bilder så kanskje jeg ser det blitt bedre etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AuroraMarie Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Etter en måned eller to kanskje, så plutselig bicepsen (som før var ikke-eksisterende) når jeg fønet håret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.