Gå til innhold

Petter Pilgaards (manglende) kvinnesyn


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan kan ikke noe for det, men jeg ler meg ihjel av klippet.

"Hva hadde dere vært uten penis da?"

"Daaaa hadde vi fortsatt ikke vært bitchy"

"Alle jenter ekke bitchy, Petter"

"Jooh, innerst inne"

Jeg skjønner godt han er oppgitt jeg, jenter er forbanna nuts. Det samme gjelder forøvrig gutter/menn. Sære, rare, umulige å leve med, urimlige. Og tusen positive sider også, selvsagt.

"Alle jenter er bitchy" betyr muligens egentlig "jeg blir en liten, forsvarsløs (naken) valp i forhold med ei sterk kvinne, derfor liker jeg ikke hokjønn". Ref: http://www.vg.no/rampelys/tv/petter-pilgaard-og-kjaeresten-forlovet/a/10097838/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan kan ikke noe for det, men jeg ler meg ihjel av klippet.

"Alle jenter er bitchy" betyr muligens egentlig "jeg blir en liten, forsvarsløs (naken) valp i forhold med ei sterk kvinne, derfor liker jeg ikke hokjønn". Ref: http://www.vg.no/rampelys/tv/petter-pilgaard-og-kjaeresten-forlovet/a/10097838/

Tror du har rett i det der. han fremstår som en liten pjokk med et hode som surrer rundt. kan umulig vær en grei fyr å snakke med.... Klysefaktor is strong in this one

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har rett i det der. han fremstår som en liten pjokk med et hode som surrer rundt. kan umulig vær en grei fyr å snakke med.... Klysefaktor is strong in this one

Tja, alle har vel sitt. Jeg tror han kan være en hysterisk artig fyr, jeg. Hadde ledd meg ihjel om jeg kunne hatt en liknende diskusjon med han. Elsker sånne usaklige skrikediskusjoner som generaliserer over kjønnene. Han er sikkert verdt å bli kjent med han som alle/mange andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om man plukker det hele ned til et seriøst argument (hater fyren, bare så det er sagt, han bruker opp oksygenet mitt), så har han et par poeng:

1) "Du lager jo ikke mat til kjæresten din en gang". Alle forhold jeg har vært i (kanskje sier noe om meg? :| ), var det jeg som alltid laget mat og tok initiativ til oppvask. Alltid jeg som tok tak i middagspørsmålet. "Det er fordi han LIKER det". Vel. Ja. Betyr ikke at han VIL lage det hver eneste dag, og at det IKKE er hyggelig å få servert en rett en kveld iblant. Det må da være mulig med en balanse? Jeg har en sterk tvil på at jenter sulter ihjel når de er single, spiser mat med engangsbestikk eller har en vaskedame som tar seg av husdrift.

2) "Hadde ikke dere hatt vagina" bla bla bla. For å generalisere det hele veeeeeeeeeeeeeeeeeldig, nesten på grensen til hva jeg er komfortabel med, så er det litt sannhet i det. Hear me out, hear me out. Ikke det at ingen hadde giddet å vært sammen med de (for det er bare Rasshøl Petter som mener, seriøst, wtf?), men det er ikke til å stikke under en stol at det har sine fordeler (og ulemper) å være kvinne (kjønnskvotering, datingscenen, bli spandert på, åpnet dører for, sluppet forbi e.l.).

Ellers har jeg bare en ting å si til han:

23fa063f1fdd05aeb28aebe30886f4eb13204977dd6d7a023928518f7387dd84.jpg

(ok, kanskje en ting til: for å senke meg på hans nivå, så ønsker jeg at han får totalforbud mot å adoptere barn og får vasectomy av staten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...