Gå til innhold

Arlindo (43) har sprøytet armene fulle av babyolje


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg forstår jo at den umiddelbare refleksen er "lol, tulling", spesielt når det fremstilles på denne måten. Men fyren lider åpenbart av ekstrem megareksi og burde gått i terapi, på lik linje folk som har andre kroppsbildeforstyrrelser som anoreksi, bulimi og ortoreksi. Han har alvorlige psykiske problemer, med andre ord. Greit å tenke over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår jo at den umiddelbare refleksen er "lol, tulling", spesielt når det fremstilles på denne måten. Men fyren lider åpenbart av ekstrem megareksi og burde gått i terapi, på lik linje folk som har andre kroppsbildeforstyrrelser som anoreksi, bulimi og ortoreksi. Han har alvorlige psykiske problemer, med andre ord. Greit å tenke over.

ja, jo, men du brytrer jo en battiere når ud faktisk sprøyter så my olje i armen at du antagelig kommer til å dø. Om han hadde hatt ektrem megareksi og pumpa 3 ganger dagen, spist 10.000kcal hver dag hadde jeg ikke posta nyhetessaken. Jeg hadde heller syntes synn på han enn å latterlige gjøre han. Jeg syns det er mer greit å være avhengig av snus enn kokain også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jo, men du brytrer jo en battiere når ud faktisk sprøyter så my olje i armen at du antagelig kommer til å dø. Om han hadde hatt ektrem megareksi og pumpa 3 ganger dagen, spist 10.000kcal hver dag hadde jeg ikke posta nyhetessaken. Jeg hadde heller syntes synn på han enn å latterlige gjøre han. Jeg syns det er mer greit å være avhengig av snus enn kokain også.

Var ikke meningen å guilt-trippe deg eller "sette deg på plass" eller noe slikt. Det var bare for å påpeke at det egentlig er litt ukurant at det er stuerent å le av folk som har alvorlige psykiske lidelser når det kommer til uttrykk ved å sprøyte inn dødelige mengder olje i armene for å bli bøs, men tabu å gjøre det samme når det kommer til uttrykk ved å sulte seg i hjel. Det er en like heftig kroppsbildeforstyrrelse som ligger bak i begge tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tydelig magereksi da,herremann,det er ingen som gjør slik om de ikke lider psykisk. Jeg har lidd a både bumumi,anoreksi og ortoreksi og jeg vet godt hvor altoppslukende og "dum" dårlige valg og ikke minst realitetsblind man blir når man er syk. Jeg synes det er teit å kødde med,rett og slett. Det er synd på mannen om noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er merkelig at mange menn vil pumpe opp BARE armene,som denne karen som har sprøyta armene fulle av babyolje. Men hva med brystet? Hva med bena`?

Jeg husker da jeg begynte å trene styrke for 12 år siden,så trente gutta bare overkropp HELST bare bryt og armer. De så jo ikke ut til slutt! Kuppelrygget og jævlig. o_O Og ikke minst..chicken legs! :cry:

Hvorfor tenker ikke mange menn/gutter på dette med helheten a?:confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...