Gå til innhold

har dette hendt deg?


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er så vanvittig motiverende å lese det dere alle kommmer med. Gir meg virkelig lyst til å fortsette å gi hundre prosent.. Jeg er ikke en person som liker å synes synd på meg selv. Om noe ikke er bra, så tar jeg tak i det og fikser det. Å få en sunnere kropp tar litt lenger tid, og jeg hadde bestemt meg for å nyte ferden. Men blir veldig vondt med slike kommentarer fra mennesker man er glad i, for da stikker det mer.

Med støtte fra dere så tok jeg et lite "oppgjør" idag tidlig. Ente med en god del skriking, kjefting og mye gråt. Men jeg fikk sagt det i det minste.

Etter det gikk jeg rett ut for å ta meg en løpetur for å få litt frisk luft. Jeg vet ikke hvordan de vil fortsette mht kommentarer o.l. Men nå har jeg sagt hvordan det får meg til å føle. Og det var faktisk ganske godt å få ut.

Tusen takk til alle :)

Dere er blitt min fitnessfamilie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så vanvittig motiverende å lese det dere alle kommmer med. Gir meg virkelig lyst til å fortsette å gi hundre prosent.. Jeg er ikke en person som liker å synes synd på meg selv. Om noe ikke er bra, så tar jeg tak i det og fikser det. Å få en sunnere kropp tar litt lenger tid, og jeg hadde bestemt meg for å nyte ferden. Men blir veldig vondt med slike kommentarer fra mennesker man er glad i, for da stikker det mer.

Med støtte fra dere så tok jeg et lite "oppgjør" idag tidlig. Ente med en god del skriking, kjefting og mye gråt. Men jeg fikk sagt det i det minste.

Etter det gikk jeg rett ut for å ta meg en løpetur for å få litt frisk luft. Jeg vet ikke hvordan de vil fortsette mht kommentarer o.l. Men nå har jeg sagt hvordan det får meg til å føle. Og det var faktisk ganske godt å få ut.

Tusen takk til alle :)

Dere er blitt min fitnessfamilie :)

Så utrolig bra! :lol:

Godt at du fikk lettet trykket. Nå slipper du å gå rundt å tenke på alt du vil si. Nå har du vist dem hvor skapet står og det skal du ha respekt for :cool:

Stå på videre!!!! :joyful:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba! Det du må huske på nå er at dersom du "faller av" når det gjelder trening og kosthold, kanskje går en uke uten å trimme eller sprekker og spiser noe du har bestemt deg for ikke å spise - så ikke gi opp av den grunn! Alt det harde arbeidet blir ikke ødelagt av at man snubler litt en gang innimellom. Da er det bare å reise seg opp igjen og fortsette å gjøre en god jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være strenge mot dem, folk skal ikke oppføre seg sånn uansett. Husker selv en gang rundt familiebordet, hvor en av mine tanter påpekte at jeg hadde blitt så "altfor tynn" (167cm, 65kg, ikke -altfor-tynn) og at det var stygt. Jeg sa til henne at hun må lære og oppføre seg, å ikke strø rundt seg med slik drittsnakk. For det er manglende oppførsel og respektløs.

Eventuelt kan du dra til dem.

Balltre, helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så vanvittig motiverende å lese det dere alle kommmer med. Gir meg virkelig lyst til å fortsette å gi hundre prosent.. Jeg er ikke en person som liker å synes synd på meg selv. Om noe ikke er bra, så tar jeg tak i det og fikser det. Å få en sunnere kropp tar litt lenger tid, og jeg hadde bestemt meg for å nyte ferden. Men blir veldig vondt med slike kommentarer fra mennesker man er glad i, for da stikker det mer.

Med støtte fra dere så tok jeg et lite "oppgjør" idag tidlig. Ente med en god del skriking, kjefting og mye gråt. Men jeg fikk sagt det i det minste.

Etter det gikk jeg rett ut for å ta meg en løpetur for å få litt frisk luft. Jeg vet ikke hvordan de vil fortsette mht kommentarer o.l. Men nå har jeg sagt hvordan det får meg til å føle. Og det var faktisk ganske godt å få ut.

Tusen takk til alle :)

Dere er blitt min fitnessfamilie :)

Så godt å høre at du hevet stemmen din, satte foten din ned og fikk sagt det du hadde på hjertet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haters gonna hate.

Folk kommer ofte med teite kommentarer. Jeg har også familie som kommenterte hver gang jeg spiste noe. " spiser du nåå igjeen?" Fikk jeg høre mye. Og andre ganger kommenterer de at jeg ikke har spist opp maten. Noen blir aldri fornøyd.

Og for litt siden på jobb fikk jeg spørsmål om jeg hadde feite-gener, jeg vet fadern meg ikke hva hun mente.

Støttespillerne mine finner jeg her :p på fitnessbloggen er det utrolig mange snille og motiverende mennesker. Og på treningstudio. Og jeg tror personlig at de fleste som trener egentlig ikke bryr seg om den som trener ved siden av dem er litt stor.

Jeg er sikker på at du er veldig fin allerede :) men å komme i form er alltid bra, so go for it! Skulle du trenge noen å trene med eller snakke med er jeg sikker på at det er veldig mange her som er villig til å stille opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke sagt noe til dem, og heller brukt dem som motivasjon! Det er min sterkeste motivasjon til tider, å bevise de som vil jeg skal mislykkes at jeg faktisk klarer det. (<Insert Gym motivational quotes here>).

Du kommer til å klare deg kjempebra! Lykke til videre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Banan Arne

Svake mennesker drar andre nede for å følelse seg selv bra, sterke menneske løfter andre opp.

Make your own superhero, and be it. Jeg tror på deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste denne i går kveld. Og måtte tenke litt på hva jeg skulle svare, for jeg ville så gjerne svare.

So, here goes.

For det første, det du kommer med er en utblåsning, ikke en klaging eller et sytete innlegg. Det er jo en av grunnen til at vi er ehr inne. For å kunne blåse ut litt av og til. Få svar fra andre som har opplevd det samme.

Nummer to: Tusen, tusen takk for at du delte dette. Det er mange som har det slik og det er mange som har hatt det slik. Du er ikke alene. Hverken når det gjelder opplevelsen din eller tankene dine.

For det tredje:

Jeg er rasende. Jeg har vært rasende siden jeg leste innlegget ditt.

Jeg er mildt sagt sjokkert over oppførselen til familien din, særlig søsteren din og de andre. Dette er rett og slett respektløst. Og det er ikke en gang på grensen til mobbing. Det ER mobbing. Det er ikke slik man snakker til familie eller ei venninne.

Jeg vet dette er lettere sagt for meg enn deg å gjøre (har selv hatt en del erfaring i barndommen med mobbing fra klassekamerater): Ikke hør på dem, ikke la de ordene de slenger mot deg gå inn på deg. Du har en langt større verdi. Ikke la selvbildet ditt avhenge av hva disse andre sier!

Med dine 89 kg fordelt på 183 cm kan du umulig være kjempestor i betydningen svært overvektig. Det nekter jeg rett og slett å tro på.

Du sier selv at du ønsker å bli "fin".

Har du gjort deg noen tanker om hva det innebærer? Hva betyr "fin" for deg? Er det å være tynnest mulig? Sterkest mulig? Er det å ligne fysisk på Keira Knightly?

Er det kun det fysiske, eller en kombinasjon av det fysiske og det mentale (les: legge vekk selvforakten, legge vekk et selvbilde som avhenger av hva noen negative mennesker mener og kunne si oppriktig til deg selv: Hey, I AM FUKKEN AWESOME!)?

For jeg tror du nok er ganske kul serru.

Skulle du ha et behov for ytterligere utblåsninger eller annet, men ikke vil ta det i offentligheta, er det bare å sende meg en PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste denne i går kveld. Og måtte tenke litt på hva jeg skulle svare, for jeg ville så gjerne svare.

So, here goes.

For det første, dette er en utblåsning, ikke en klaging eller et sytete innlegg. Det er jo en av grunnen til at vi er ehr inne. For å kunne blåse ut litt av og til. Få svar fra andre som har opplevd det samme.

Nummer to: Tusen, tusen takk for at du delte dette. Det er mange som har det slik og det er mange som har hatt det slik. Du er ikke alene. Hverken når det gjelder opplevelsen din eller tankene dine.

For det tredje:

Jeg er rasende. Jeg har vært rasende siden jeg leste innlegget ditt.

Jeg er mildt sagt sjokkert over oppførselen til familien din, særlig søsteren din og de andre. Dette er rett og slett respektløst. Og det er ikke en gang på grensen til mobbing. Det ER mobbing. Det er ikke slik man snakker til familie eller ei venninne.

Jeg vet dette er lettere sagt for meg enn deg å gjøre (har selv hatt en del erfaring i barndommen med mobbing fra klassekamerater): Ikke hør på dem, ikke la de ordene de slenger mot deg gå inn på deg. Du har en langt større verdi. Ikke la selvbildet ditt avhenge av hva disse andre sier!

Med dine 89 kg fordelt på 183 cm kan du umulig være kjempestor i betydningen svært overvektig. Det nekter jeg rett og slett å tro på.

Du sier selv at du ønsker å bli "fin".

Har du gjort deg noen tanker om hva det innebærer? Hva betyr "fin" for deg? Er det å være tynnest mulig? Sterkest mulig? Er det å ligne fysisk på Keira Knightly?

Er det kun det fysiske, eller en kombinasjon av det fysiske og det mentale (les: legge vekk selvforakten, legge vekk et selvbilde som avhenger av hva noen negative mennesker mener og kunne si oppriktig til deg selv: Hey, I AM FUKKEN AWESOME!)?

For jeg tror du nok er ganske kul serru.

Skulle du ha et behov for ytterligere utblåsninger eller annet, men ikke vil ta det i offentligheta, er det bare å sende meg en PM

Fy fader så bra sagt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien og venninnene din er nok misunnelig på deg. Dem har vel ett stort ønske selv om å forandre seg - noe dem ikke gidder- og da går dem etter deg. For å ikke få dårlig samvittighet!

+1.

Har hatt det sånn selv, bare motsatt. Har hele livet fått høre at 'åå du er så tynn', 'du kan vel ta de siste kakestykkene for du trenger de jo siden du er så tynn,' 'du trenger jo ikke trene du da, du som er så tynn', 'du er jo bare en stripe i pysjamasen, og 'du må jo gå sikksakk imellom dusjstrålene.' HAHA sier bare jeg. Så fantastisk morsomt.

Men det sårer, det er utrolig lite koselig å skulle være sammen med sånne mennesker og grue seg til slike sammenkomster der folk har det med å påpeke at du burde\må\skulle gjort sånn og sånn fordi man er så tynn.

Håper du finner ut av det og STÅR PÅ :D For du klarer akkurat det du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+1.

Har hatt det sånn selv, bare motsatt. Har hele livet fått høre at 'åå du er så tynn', 'du kan vel ta de siste kakestykkene for du trenger de jo siden du er så tynn,' 'du trenger jo ikke trene du da, du som er så tynn', 'du er jo bare en stripe i pysjamasen, og 'du må jo gå sikksakk imellom dusjstrålene.' HAHA sier bare jeg. Så fantastisk morsomt.

Men det sårer, det er utrolig lite koselig å skulle være sammen med sånne mennesker og grue seg til slike sammenkomster der folk har det med å påpeke at du burde\må\skulle gjort sånn og sånn fordi man er så tynn.

Hvis menesker begynner å påpeke at jeg burde/må/ skulle osv- så svarer jeg ikke så mye, men begynner å spørre dem om d samme osv:-) gjærne så flere hører, så dem kansje tenker seg om neste gang.

Håper du finner ut av det og STÅR PÅ :D For du klarer akkurat det du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...