Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fordi SS er for femier, ekte mannfolk trener Sheiko, Westside eller Conjugate. Neida.

Fant denne på t-nation angående SS. i lol'd.

"Well since the overall volume of the rest of the program is so high, trying to do more than one set of 5 could kill your recovery very quickly.

Doing the one set should keep you in the deadlfit groove and not over-tax your recovery abilities."

Ty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange penger bruker dere på mat i måneden?

Jeg skjønner ikke hvordan folk har penger til så mye sunn mat, så mange tilskudd, bestillinger fra iHerb og proteinpulver... Hvordan klarer dere det?

Planlegging. Men tror nok ikke at "sunn" mat er noe særlig dyrere enn annen mat. Jeg opplever diettperioder som billigere enn når jeg spiser "vanlig" mat.

Bruker dere som har store bryster to trenings-BHer på trening oppå hverandre?

Jeg har veldig store bryster og har et stort problem med dette...

Nope, bruker kun en. Anbefaler Change sin sportsbh - den sitter som en tvangstrøye på meg, og jeg har ikke akkurat små pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvordan ditt husholdningsbudsjett er, men jeg handler alltid stort. Altså mengder når det er billig noe sted. Og proteinpulver er billige proteiner.. ikke drikker jeg alkohold, røyker ikke, drar ikke på byen, så derfor har jeg råd til ordentlig bra mat:) Hver dag:)

Pretty much this, kjøper ikke unødvendig skvip, røyker ikke, drikker ikke, lager maten fra bunnen av istedet for å spise ferdigprodukter som smaker papp. Bedre mat, og det jeg spiser av sunn mat fører til ett lavere budsjett enn det jeg hadde i perioder hvor jeg spiste usunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange penger bruker dere på mat i måneden?

Jeg skjønner ikke hvordan folk har penger til så mye sunn mat, så mange tilskudd, bestillinger fra iHerb og proteinpulver... Hvordan klarer dere det?

Jeg kjøper hovedsaklig first price og andre billigmerker når det kommer til kjøtt. "Ren" mat er egentlig ikke så dyrt synes jeg. Bruker ca 2500-3000 per mnd, og det inkluderer proteinpulver, d-vitamin, omega 3, upasteurisert ost, upasteurisert smør og surdeigs brød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper hovedsaklig first price og andre billigmerker når det kommer til kjøtt. "Ren" mat er egentlig ikke så dyrt synes jeg. Bruker ca 2500-3000 per mnd, og det inkluderer proteinpulver, d-vitamin, omega 3, upasteurisert ost, upasteurisert smør og surdeigs brød.

Hvis du liker surdeigsbrød (og hvem gjør ikke det?:love: <3), prøv å lage din egen!:D tar noen dager, men du sparer veldig mye penger på bakeribrød og får lekt masse med maten!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange penger bruker dere på mat i måneden?

Jeg skjønner ikke hvordan folk har penger til så mye sunn mat, så mange tilskudd, bestillinger fra iHerb og proteinpulver... Hvordan klarer dere det?

Hos meg er vi to, og jeg bruker ca 4500 kr i mnd på alt som handles i matbutikken. Altså er det inkludert andre ting enn hva vi spiser. Jeg tar det jeg vil ha og ikke bestandig det billigste produktet. Jeg kjøper ikke fryste produkter somregel, og lager alt fra bunnen av. Handler også på Rema1000 :)

Kosttilskudd og proteinpulver kjøper jeg somregel stort, og derfor billigere. Det hender jeg tar turen over grensa og kjøper det der også. Har ikke regnet på det, men tror jeg kommer på under 500 kr i mnd

Jeg handler ikke så mye hos iHerb da.. Kanskje to pakker i mnd til under 200kr pr stk.

Siden jeg er student har jeg ikke mest å rutte med, men det handler jo om prioriteringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...