Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

Jeg skjønner ikke kaloritelling.

I dag har jeg spist ca 1871kcal - for å gå i overskudd skal jeg spise over 1900kcal. Samtidig, ved siden av dagens styrkeøkt, løp jeg av meg litt over 400kcal(omtrentlig, målt med pulsbelte). Betyr dette at jeg egentlig ligger på 1471kcal og må opp på over 1900kcal for at styrketreningen skal ha skikkelig uttelling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke kaloritelling.

I dag har jeg spist ca 1871kcal - for å gå i overskudd skal jeg spise over 1900kcal. Samtidig, ved siden av dagens styrkeøkt, løp jeg av meg litt over 400kcal(omtrentlig, målt med pulsbelte). Betyr dette at jeg egentlig ligger på 1471kcal og må opp på over 1900kcal for at styrketreningen skal ha skikkelig uttelling?

Ja, da må du opp på 2300+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å jesus

that amount of food

men takk, dere to!

Det er jo bare å tenke litt over det?

For å gå i overskudd, ved "vanlig" aktivitet så skal du ha i deg 1900... og så beveger du deg ekstra og forbrenner 400+. Da må du nødvendigvis spise ekstra for å kompensere :p Det handler jo om energien du får i deg sammenliknet med energien du bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Mente det ikke frekt :p

Men avocadosjokolademousse må man være frekk mot

Avocado er godt, sjokolade er godt - blandingen hadde god konsistens og smakte sjokolade :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar man bare 1*5 markløft på SS?

Fordi SS er for femier, ekte mannfolk trener Sheiko, Westside eller Conjugate. Neida.

Fant denne på t-nation angående SS. i lol'd.

"Well since the overall volume of the rest of the program is so high, trying to do more than one set of 5 could kill your recovery very quickly.

Doing the one set should keep you in the deadlfit groove and not over-tax your recovery abilities."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...