Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest SlettetBruker3
Skrevet
  "LenaMarie skrev:
I dette programmet: Bygg muskler med X-Press - Fitnessbloggen

Hvor mange sett? :D

Serier = sett. Dag 1 og 2 er fire serier, dag 3 er tre serier.

Sitat

• Dag 1: 4 serier, 4-6 reps, og 3-4 minutter pause før du tar neste serie på samme øvelse.
    • Dag 2: 4 serier, 8-10 reps og 2-3 minutter pause før du tar neste serie på samme øvelse.
    • Dag 3: 3 serier, 12-15 reps og 2-3 minutter pause før du tar neste serie på samme øvelse

Skrevet
  "LeanMachine skrev:
Du finner jo nesten ikke usaltete nøtter noe sted da? .. :(

Hvis du drar på en butikk med godt utvalg burde du finne noe fra den lille nøttefabrikken! Vi har iallefall en pose med usaltede cashewnøtter derifra... namnam. :D Pluss at rimi har usaltede mandler og hasselnøtter i egne poser iallefall, og Rema (hvis de ikke er sluttet med det..)

Skrevet
  "LenaMarie skrev:
Hvis du drar på en butikk med godt utvalg burde du finne noe fra den lille nøttefabrikken! Vi har iallefall en pose med usaltede cashewnøtter derifra... namnam. :D Pluss at rimi har usaltede mandler og hasselnøtter i egne poser iallefall, og Rema (hvis de ikke er sluttet med det..)

åå da var det ikke så vanskelig likevel nei :p hehe

Skrevet
  "Velvet skrev:
Hva mener dere om å kutte ut standard stangroing eller benkroing til fordel for hantelroing og enarms t-barroing?

Whatever floats your boat :) forandringer fryder;) hantelroing er kos da:)

Skrevet
  "VegarL skrev:
Whatever floats your boat :) forandringer fryder;) hantelroing er kos da:)

Nei, overkroppstrening er ikke kos :D Vi liker mest å trene stumpen, men det går jo ikke å gjøre bare det :dry:

Egentlig så tenkte jeg på at det i mitt tilfelle bør være en fordel å bruke unliterale øvelser kontra bilaterale øvelser. Har en slags...skal vi si...funksjonshemning som ikke hemmer meg spesielt mye i hverdagen, men er pinlig klart i f.eks styrketrening da den ene siden er vesentlig svakere og underutviklet. Får ikke helt kontakt med ryggen i stangroing og i benkroing tar venstre arm mest belastning. Hantelroing og t-bars derimot gir meg kontakt og jeg kjenner dagen etterpå at "noe" skjer i den svake siden.

Skrevet

Åsn i pokkers land og rike får dere jenter neglelakken til å holde mer enn 1 døgn?? Min flasser av etter mindre enn 24 timer etter jeg har tatt den på og jeg GIDDER ikke bruke en halvtime HVER DAG å legge på sånn stygg farge. Jeg gjør alt riktig. TEIT NEGLELAKK.

Skrevet
  "LeanMachine skrev:
Åsn i pokkers land og rike får dere jenter neglelakken til å holde mer enn 1 døgn?? Min flasser av etter mindre enn 24 timer etter jeg har tatt den på og jeg GIDDER ikke bruke en halvtime HVER DAG å legge på sånn stygg farge. Jeg gjør alt riktig. TEIT NEGLELAKK.

Topcoat (y) Prøver å få neglelakk over neglen mot fingertuppene, det hjelper.

Skrevet
  "LeanMachine skrev:

Under- og overlakk funker her i gården :) blank under, den fargen du vil ha i et eller to lag, så blank neglelakk på toppen. Den lakken på toppen påføres annenhver dag :) funker her i gården

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...