Chrsyre Skrevet 2. januar 2014 Skrevet 2. januar 2014 Jeg bare lurer - noen her som har laget seg ett eller flere nyttårsforsett for 2014? Treningsrelaterte eller ikke, care to share? Selv har jeg som forsett å ikke ha fravær på skolen, få karakter 5 i mediefagene og klare chins. Siter
Helene Drage Skrevet 2. januar 2014 Skrevet 2. januar 2014 Nyttårsforsett er jo obligatorisk spør du meg Jeg har disse forsettene iår: http://www.helenedrage.com/mine-nyttarsforsett-2014/ I tillegg setter jeg opp egne treningsmål, men der har jeg ikke helt bestemt meg enda Chrsyre 1 Siter
Kaiman Skrevet 2. januar 2014 Skrevet 2. januar 2014 Begynne å bruke det fordømte Coop kortet CelineMaria, Helene Drage, Chris22 og 11 andre 14 Siter
Vegard L Skrevet 2. januar 2014 Skrevet 2. januar 2014 De fleste har vel et visst forbedringspotensiale på disse her: www.friskogfunksjonell.no/nyttarsforsetter/ Aaandreaaa 1 Siter
OhMickey Skrevet 2. januar 2014 Skrevet 2. januar 2014 Få Dat Ass. slettet, dude, Kaiman og 2 andre 5 Siter
puma Skrevet 3. januar 2014 Skrevet 3. januar 2014 drikke mer vann... utrolig vannskelig å skru på krana hjemme hos oss... Tonje_86 og Stephanie F 2 Siter
OhMickey Skrevet 3. januar 2014 Skrevet 3. januar 2014 "puma skrev: drikke mer vann... utrolig vannskelig å skru på krana hjemme hos oss... Det skal jeg også. Synes det er godt å sette drikkeflasker med vann i kjøleskapet puma 1 Siter
AaAaAa Skrevet 3. januar 2014 Skrevet 3. januar 2014 Gjøre en bedre innsats på skolen. Begynner med å faktisk møte opp, og så er det meningen jeg skal lese litt, og ikke bare den siste uka før eksamen og innleveringer. På treningsfronten, så er målet å virkelig gjøre en innsats. Ikke la forhold rundt meg gjøre at jeg får dårlige økter eller at jeg velger å hoppe over de. Har vært altfor mange av de dagene det siste halve året. Kommer ikke dit man ønsker ved å gjøre ting halvveis Aurelius 1 Siter
Bjørn Erik Slåtta Skrevet 3. januar 2014 Skrevet 3. januar 2014 Har ingen nyttårsforsett, men har ett nyttårsFORTSETT, trening Chrsyre og Stine smurfine 2 Siter
Ove_68 Skrevet 3. januar 2014 Skrevet 3. januar 2014 Skal holde meg borte fra is, øl og Sørlandschips i januar, februar og mars.... Siter
Indiska Skrevet 3. januar 2014 Skrevet 3. januar 2014 Jeg skal spise mindre rødt kjøtt og innføre en kjøttfri dag i uka. Nå blir tarmene mine og miljøet glade <3 Chrsyre 1 Siter
poyekhali Skrevet 4. januar 2014 Skrevet 4. januar 2014 Anlegge skjegg og få en haug med tatoveringer. 'Murica. Chrsyre og Astriiiixxx 2 Siter
Astriiiixxx Skrevet 4. januar 2014 Skrevet 4. januar 2014 fortsette å være fucking awesome og fylle på med enda mere blekk(bare tullete russertatovøren som er så treig med å tegne ferdig, vi skulle egentlig begynne på den i desember!!) Siter
Aurelius Skrevet 4. januar 2014 Skrevet 4. januar 2014 "Astrid Kristine skrev: fortsette å være fucking awesome og fylle på med enda mere blekk(bare tullete russertatovøren som er så treig med å tegne ferdig, vi skulle egentlig begynne på den i desember!!) Du får true mannen med Sheiko og friste han med Stoli, så skal du se det blir resultater! poyekhali og Astriiiixxx 2 Siter
Ojive Skrevet 4. januar 2014 Skrevet 4. januar 2014 "Aurelius skrev: Du får true mannen med Sheiko og friste han med Stoli, så skal du se det blir resultater! Trukke tattisen blir noe grei etter en flaske Stoli, ass. Astriiiixxx og Aurelius 2 Siter
Aurelius Skrevet 4. januar 2014 Skrevet 4. januar 2014 "Ojive skrev: Trukke tattisen blir noe grei etter en flaske Stoli, ass. Neinei, men si om han får den etterpå? Astriiiixxx og Ojive 2 Siter
Aurelius Skrevet 4. januar 2014 Skrevet 4. januar 2014 I løpet av januar skal jeg følgende; 1: Holde ut en hel måned uten sukkervarer, ikke ,sjokolade brus ,energidrikker etc. Skal og gå inn for å ikke tilsette sukker i mat om det kan unngås. 2: Få ut albuen og melde meg inn i min lokale styrkeløftklubb Og i løpet av 2014 skal jeg bytte jobb, flytte til Oslo, og delta på mitt første styrkeløftstevne. SterkBalanse, FatUnicorn, ThereseHag og 5 andre 8 Siter
Astriiiixxx Skrevet 4. januar 2014 Skrevet 4. januar 2014 Haha, er nok bare jeg som har satt han på en ekstrem vansklig oppgave:D Alan Lee's lord of the rings inspirert, noe han aldri har gjort før:D Han er russer, vingene mine har han tatovert i fylla, og de er fuckings awesome! Tutogkjør og Aurelius 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.