Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvorfor det? Hvordan kan man faktisk vite at det faktisk er flere som drikker en det er folk som bruker bol? det er nesten umulig og få en statistikk på dette. Husk at alkohol er mer "akseptert" og mer vanlig og snakke om og itillegg til at det er lovlig. Derfor faller det naturlig og si at det er flere som drikker en det er folk som boler seg. Selv om man ikke har noen bevis på det.

alkohol er 10000000 ganger mer tilgjengelig, derfor er det også større sjangs for at folk bruker/misbruker det enn bol.

Fortsetter under...

Siden de enda ikke har dukket opp, vil jeg slenge meg på debatten og belyse det beklagelige faktum at det ikke gjøres tilstrekkelig forskning på området, av den enkle grunn at kruttet (bol) allerede er oppfunnet og kan produseres på de fleste kjøkkenbord...Alle store, seriøse medisinske studier utføres med kapital fra en legemiddelprodusent, som er interessert i patent på et evnt nytt preparat. de summene som evnt kommer fra myndighetene er lommerusk i forhold til store internasjonale studier utført av legemiddelprodusenter.

??

Hvorfor er det pinglete? det er jo typisk og høre folk sier det når de selv ikke bruker. Under konkurranser er jeg helt enig, men der er det også dopingtesting. Men utenfor det er det kun seg selv man trener for, så kan ikke si at det er pinglete og bruke da.

Ja alle mennesker har jo rett til å kjøre livet sitt til helvete om man ønsker det.

Egentlig så er anabole steroider langt ned på listen over "dødelige og farlige ting". F.eks alkohol har langt flere tilfeller der aggresjon, bivirkninger og dødsfall oppstår.

Hva er greia med å sammenlikne alkohol med bol? De er jo to vidt forskjellige ting! Det faktum at alkohol har massevis av negative bivirkninger gjør ikke bivirkningene av bol noe mindre negative.

Annonse

Bivirkninger kommer helt an på om det er bruk eller misbruk. Noen får mye og andre får ingen ting - som oftest er det misbrukere som får svi og det er de vi hører om. Mens aggresjon er bare en gammel myte. Når man er på kur vil man ha høy produksjon av testo, når man er ferdig vil den avta mer en normalt - og komme tilbake til normalt etter en liten stund. Bivirkningene som kan komme vil også avta etter en stund etter endt kur. Det er jo da større risiko når man er yngre en når man er eldre, men når man er ung produserer man bra med testo uansett - så og risikere og svekke den er ikke verdt det, med mindre man har som mål om og være med Mr.olympia.

Egentlig så er anabole steroider langt ned på listen over "dødelige og farlige ting". F.eks alkohol har langt flere tilfeller der aggresjon, bivirkninger og dødsfall oppstår.

QUESTION!

Sett bort i fra at det siste du skrev er noe av det dummeste jeg har hørt:

Hvordan missbruker man bol? Kontra det å ikke missbruke det vel og merke.

Ok, nå slipper jeg katta ut av sekken her og så får dem som føler seg støtt prøve å heller ta det til etterretning, men dette er noe jeg stadig ser i slike debatter og jeg orker ikke å lese det mer:

Misbruk staves ikke misSbruk!

Interessert, ikke intrisert.

Det er få ting jeg faktisk hater og har null toleranse for. Bol er en av dem. Det er kanskje ikke selve bolet som er problemet. Jeg mener, du har jo turbo, superchargers og NOS i racing verden. Men da sier man som regel ifra: "jeg har oppnådd X og Y ved hjelp av turbo og NOS."

Det gjør ikke de som boler seg. Og DET har jeg et stort problem med. Folk som bola og bulka herfra til månen, er "SWOLE AS FUCK, MATE" og benytter enhver anledning til å skryte av det. Da havner du rett i den sosiale søppelbøtta mi.

Det er få ting jeg faktisk hater og har null toleranse for. Bol er en av dem. Det er kanskje ikke selve bolet som er problemet. Jeg mener, du har jo turbo, superchargers og NOS i racing verden. Men da sier man som regel ifra: "jeg har oppnådd X og Y ved hjelp av turbo og NOS."

Det gjør ikke de som boler seg. Og DET har jeg et stort problem med. Folk som bola og bulka herfra til månen, er "SWOLE AS FUCK, MATE" og benytter enhver anledning til å skryte av det. Da havner du rett i den sosiale søppelbøtta mi.

Nettopp. Men folk vil ikke si at de bruker bol, fordi med en gang kommer det folk som kaller dem idioter, sier at de tar snarveier, er pinglete og tråkker ned på prestasjonen dems.

Ja alle mennesker har jo rett til å kjøre livet sitt til helvete om man ønsker det.

Så klart kan de det, så lenge det ikke går utover andre ser jeg ikke problemet.Skal man tenke risiko med alt man gjør kan man likegodt bure seg inne, fordi livet er livsfarlig og hva folk velger og gjøre burde være de egnes valg utenom at janteloven kommer i veien. Hva med en gammel man som så vidt klarer og løfte handleposen sin, hva tror du litt bol og trening kunne gjort med kroppen hans? kjørt livet til helvete? eller ville han klart og stå bedre oppreist og takle hverdagen bedre?

QUESTION!

Sett bort i fra at det siste du skrev er noe av det dummeste jeg har hørt:

Hvordan missbruker man bol? Kontra det å ikke missbruke det vel og merke.

Misbruk vil si at man bruker langt mer en anbefalt. Hvis man leser seg godt opp, eller hadde fått hjelp av legen vil man ikke misbruke det - og her blir bivirkningene minimale iforhold til misbruk.

Hva er greia med å sammenlikne alkohol med bol? De er jo to vidt forskjellige ting! Det faktum at alkohol har massevis av negative bivirkninger gjør ikke bivirkningene av bol noe mindre negative.

Jeg setter det i et litt annet perspektiv for og vise at bol ikke er så farlig som folk vil ha det til - hvis det blir gjort korrekt. Å sammenligne noe med en annen ting som er helt vanlig og gjøre vil vise at det andre ikke var så farlig allikevel f.eks.

Annonse

Av åpenbare grunner stoppes diskusjonen her.

Om noen debatanter er missfornøyde er de velkommen til å sende en PM til meg, så tar vi derfa.

-Mod

Edit: Redigerte missfornøyd til misfornøyd etter oppfordring fra Myr på vegne av Negativs post. Selvkritikk :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...