Gå til innhold

Kardola

Medlemmer
  • Innholdsteller

    26
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Kardola

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 30. mars 1983

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Jeg har kjøpt både BCAA og kreatin fra Proteinfabrikken. BCAA løser seg fint opp, men når jeg blander inn kreatin så er det ikke snakk om at den løser seg opp. Hadde håpet å kunne ta begge samtidig for å gjøre det enklest mulig. Noen som har tips til annen produsent hvor det faktisk løser seg lett opp?
  2. Noen som har tips til drikk under trening som kan hjelpe litt på energien? Har fått et tips om denne, som visstnok skal fungere bra, men tar gjerne i mot andre anbefalinger også, da jeg ikke har så veeeldig peiling. Eneste jeg har skjønt er at mange av disse typiske "sportsdrikkene" ofte inneholder veldig mye sukker og ikke er nødvendige med mindre man skal trene i timesvis. Jeg trener normalt 1,5t ca. https://www.nortix.no/products/lifewell-bcaa-tropical-mango-400g
  3. Ja, det er akkurat det. Det finnes så veldig mye å velge i, derfor tenkte jeg noen tips var smart.
  4. Jeg liker godt å trene 3-splitt, men tenkte å prøve helkroppsprogram en stund, for å få litt progresjon. Nå er det jo januar og nye muligheter og sånn. Fyr løs med ditt beste tips!
  5. Tanken var å trene man / ons / fre så langt det lar seg gjøre, slik at det altså blir 48 t hville mellom, det skal vel holde? Ja, ryggøvelser er det lite av, men jeg kan jo fint legge på litt roing f.eks. Målsettingen er vel som for mange andre menn, bli sterkere, men også få bort litt spekk. Jeg sover ca 8 timer hver natt (jobber skift så dette vil aldri kunne bli optimalt uansett) og har et normalt kosthold. Er ikke superflink med maten, men har ikke et spesielt dårlig kosthold heller, helt middels vil jeg si.
  6. Kjapt om meg: mann på 32 år, trent av og på (mest av) i ca 10 år. Føler jeg har god kontroll på teknikk og trener tungt, men syntes fremgangen stagnerer. Jeg har lenge trent en vanlig 3-splitt: bryst/triceps - rygg/biceps - bein/skuldre. Syntes forsåvidt at det er en greit måte å trene på, men føler vel at jeg burde prøve å trene hver muskelgruppe to ganger i uken kontra kun èn og tenkte derfor å prøve dette, som jeg gjerne tar litt tilbakemeldinger på. Dag 1 Dag 2 Dag 3 Knebøy Benkpress KnebøyMarkløft Markløft SkuldreTriceps Skuldre BenkpressBiceps Triceps Biceps
  7. Hadde du giddi å listet opp treningsprogrammet ditt? Hvis du har det lett tilgjengelig?
  8. Ehhh, jeg er en mann. På 32. Fortsatt like bra?
  9. Må vi snakke om hvor mye jeg løfter da? Jeg trener med 70kg i benk, 80kg mark og 80 kg bøy. Jeg tør påstå at teknikken er god i alle øvelsene jeg bruker. Jeg er veldig opptatt av å trene riktig og løfter heller vekk 10 kg på en øvelse, kontra å begynne å jukse med teknikken. Er jeg usikker på en teknikk spør jeg en av PT`ene på senteret, kikker litt på videoer på YouTube etc, for å utføre de riktig.
  10. Jeg har trent av og på (definitivt mest av) i ca 10 år nå og testet ut litt forskjellig. Jeg trener nå en 3-splitt som ser slik ut: 1. Bryst/triceps 2. Rygg/biceps 3. Bein/skuldre. Ikke noe revolusjonerende altså. Men, jeg kunne tenke meg å prøve noe annet, rett og slett fordi det går treeegt å øke i de forskjellige øvelsene. Føler at det skjer veldig lite fra uke til uke. Jeg får jo bare trent hver muskelgruppe èn gang pr uke og merker at det fort går 3-4-5 uker mellom hver gang det er mulighet for økning. Jeg trener til failure mesteparten av tiden, men klarer man ikke det man
  11. Jeg er en mann på 178cm og vekt på 105-ish kg. Er ikke feit, men har selvfølgelig noen kilo for mye. Har trent av og på i 10 år (definitivt mest av), så har vel et greit grunnlag et eller annet sted under fettet. Selv om magen er større enn den burde, vil jeg påstå at jeg "kler" vekta mi godt. Kroppen er ikke slapp med hengemage og store pupper, men det som finnes av muskler blir gjemt bort litt kan du si. Som så mange andre vil jeg ned i vekt og trener nå styrketrening 2-3 ganger pr uke. Kjører en 3-splitt og trener i all hovedsak basisøvelser + isolasjonsøvelser. Føler at jeg har god ko
  12. Pr dags dato er jeg definitivt mest glad i denne triceps-øvelsen: http://fitnessbloggen.no/ovelser/triceps-extension-i-kabel/ Den brenner godt og jeg kjenner virkelig at muskelen får kjørt seg. Pleier også å trene pushdown i kabel og en-arms extension over hodet, men syntes ikke disse er på langt nær like gode. Joda, de funker jo, men jeg får ikke i nærheten av like mye pump med disse og det kjennes ikke like bra ut. Franskpress merker jeg heller ikke så mye til, og dips er jeg litt for tung til. Klarer kanskje to stk. Så; er det noen som har forslag til øvelser som vil kunne pass
  13. Har testet NeuroCore noen ganger nå, men det hjelper ca ingenting. Begynte med 1 scoop, så 2 før neste trening og til slutt 3 scoops før trening. Det er 3 scoops som er den anbefalte maksdosen. I beste fall skjer det ingenting, mens noen ganger blir jeg bare litt småkvalm og svetter litt ekstra. Merker absolutt ingenting til noe ekstra energi eller fokus som mange skryter av. Drikker ca 2 kopper kaffe i uka, så er ikke noe koffeinmonster fra før. Med andre ord hadde jeg forventet mer enn dette. Men det må kanskje være noe amfetamin-lignende for at det skal funke?
  14. Ja, det var visst noe sånt. Det var stoffer i Craze som oppførte seg på samme måte (mer eller mindre) som amfetamin, så derfor har de sluttet å produsere det. Men finnes det sterkere saker i USA eller Sverige enn hva vi har i Norge? Vi er jo i overkant strenge på mye i dette landet, så man må kanskje handle utenfor grensene for å få noe med skikkelig futt i? Hentet en boks med NeuroCore fra GymGrossisten i dag, blir spennende å se om den har noe effekt.
×
×
  • Opprett ny...