Gå til innhold

Questbar - Favoritt?


FEA

Anbefalte innlegg

Det står ikke i ingredienslista til Cinnamon Roll at barene inneholder kakaosmør. Ikke på nettsidene til Quest Nutrition iallfall.

http://www.questproteinbar.com/

Andre som i følge denne lista ikke inneholder kakaosmør er:

Vanilla Almond Crunch

Apple Pie

Strawberry Cheesecake

Mixed Berry

Coconut Cashew

Peanut Butter Supreme

Lemon Cream Pie

Peanut Butter & Jelly

Banana Nut Muffin

Jeg synes å ha lest på en eller annen norsk nettside, eller blogg, at den inneholdt kakao.. Men jeg regner med at det er hele innholdsfortegnelsen som står på nettsiden deres! Så da bestiller jeg meg hjem et par og prøver :) Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt at det står oppført i ingredienslista deres da... Haha.

Ja, var det jeg også sa til dem.. Vet ikke hvor vanlig det er å ikke tåle kakao, men hadde vært kjempemoro for meg å bli kjempedårlig i flere dager bare fordi de ikke gidder å skrive alle ingrediensene. Forhåpentligvis står det på selve baren. Eller? Noen som har en bar det "ikke" er kakao i, men står i ingredienselisten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var det jeg også sa til dem.. Vet ikke hvor vanlig det er å ikke tåle kakao, men hadde vært kjempemoro for meg å bli kjempedårlig i flere dager bare fordi de ikke gidder å skrive alle ingrediensene. Forhåpentligvis står det på selve baren. Eller? Noen som har en bar det "ikke" er kakao i, men står i ingredienselisten?

Står ingenting på Coconut Cashew iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Gjest QueenWinther
Hva gjør dere når dere lager "cookies" av de?

Noen sek i mikro sånn at de blir myke, så deler man de opp og har de i ovnen. Tipper rundt 180-200grader i 5-7min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmz, da har jeg bestillt en pakke med 12 stk fra iHerb o_O .. satser på de er like gode som folk sier..

Tenkte dette måtte jo være den ultimate festival-maten? Skal iallefall ha de med på festival xD hehe ;)

Hvordan er det med frakt fra iherb? og toll? Kontra norske nettbutikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med frakt fra iherb? og toll? Kontra norske nettbutikker...

Jeg brukte en 10% first but kode, som da gjorde at det ble ca 160kr før frakt. Så kom frakten på 8 dollar = ca 64 kr.

Siden det er prisen før frakt som regnes mtp toll, så er den tollfri.

Kontra i norske butikker (Si at du bestiller så mye at du får gratis frakt), så ligger de på ca 320 kr boksen.. så sparer en hundrings da ;)

Har ikke bestillt herfra før, så kommer til å sjekke merkingen på pakken o.l. når jeg mottar den. For mange selskaper merker varene til ekss 20-25 USD utenpå pakkene, for at kundene da slipper tollen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte en 10% first but kode, som da gjorde at det ble ca 160kr før frakt. Så kom frakten på 8 dollar = ca 64 kr.

Siden det er prisen før frakt som regnes mtp toll, så er den tollfri.

Kontra i norske butikker (Si at du bestiller så mye at du får gratis frakt), så ligger de på ca 320 kr boksen.. så sparer en hundrings da ;)

Har ikke bestillt herfra før, så kommer til å sjekke merkingen på pakken o.l. når jeg mottar den. For mange selskaper merker varene til ekss 20-25 USD utenpå pakkene, for at kundene da slipper tollen :)

Vet du hvor lang leveringstid det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vet jeg faktisk ikke, jeg kan gi en lyd så fort jeg mottar de. Men tipper det er veldig variabelt om varen blir liggende lenge i tollen e.c.t.

Når jeg har bestillt varer fra utland tidligere, har det tatt alt fra 1 uke til 2 mnd :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg faktisk ikke, jeg kan gi en lyd så fort jeg mottar de. Men tipper det er veldig variabelt om varen blir liggende lenge i tollen e.c.t.

Når jeg har bestillt varer fra utland tidligere, har det tatt alt fra 1 uke til 2 mnd :-P

Ok, da tror jeg at jeg holder meg innenlands :D

Ser at både www.fitnesslife.no og www.GG.no har rabatterte priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt mye billigere fra iherb, om du velger den billigste frakten :) da koster en boks med 12 omtrent 180-190 kr, inkl frakt. Pleier å ta 10 dager ca før jeg får de, men varierer veldig, har tatt opp til 2 uker om ikke mer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...