Gå til innhold

Karine (24) tilbudt to krøllete 50-lapper etter Tinder-sex


Ojive

Anbefalte innlegg

Enig i den delen, men er det ikke hvertfall litt annerledes når det er snakk om å 'hjelpe' noen hjem for natten?

Det er jo ikke sexen det betales for. Han betaler for at hun skal gå (og komme seg hjem).

Jeg synes ikke at det er annerledes. Hun kom seg dit av egen lomme, hun har ansvar for å komme seg hjem av egen lomme. Det er slik jeg forventer at scenarioet skal utspille seg, og når da en mann tar opp penger og gir de til en kvinne han nettopp har hatt uforpliktende sex med, er det alt for lett å trekke linjer til prostitusjon. I Norge er det ikke vanlig å gi pengegaver til mennesker en ikke kjenner. Når penger er involvert mellom to fremmede, er det på grunn av en handel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det jeg har lært av denne tråden er at appen er ypperlig til bruk for å få tilfeldig sex. Mennene jubler, samtidig sier dem at kvinner som bruker den for samme formål er løsslupne og billige jaja :p

Huff nei, så gammeldagse er vi vel Ikke? Appen er fin om du har lyst til å møte noen uansett hensikt, men det jeg har lært av tråden, er at man ikke må ha krøllete 50 lapper. Så derfor skal jeg begynne å stryke mine glatte og fine. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

strengt tatt ingen som har sagt at de er løsslupne og billige?

Kvinner kaller ofte hverandre løsslupne og billige for å forsøke å hindre andre jenter i å underby dem på sex slik at tilgjengelig øker for menn og forrykker balansen på markedet. Hvis en mann hadde sagt at en jente var billig og løssluppen hadde det selvsagt vært med positivt fortegn, konfettiregn, jubel og høysang. Med mindre hun er hans egen kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner kaller ofte hverandre løsslupne og billige for å forsøke å hindre andre jenter i å underby dem på sex slik at tilgjengelig øker for menn og forrykker balansen på markedet. Hvis en mann hadde sagt at en jente var billig og løssluppen hadde det selvsagt vært med positivt fortegn, konfettiregn, jubel og høysang. Med mindre hun er hans egen kjæreste.

7IkBpQ5.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff nei, så gammeldagse er vi vel Ikke? Appen er fin om du har lyst til å møte noen uansett hensikt, men det jeg har lært av tråden, er at man ikke må ha krøllete 50 lapper. Så derfor skal jeg begynne å stryke mine glatte og fine. :p

Kvinner kaller ofte hverandre løsslupne og billige for å forsøke å hindre andre jenter i å underby dem på sex slik at tilgjengelig øker for menn og forrykker balansen på markedet. Hvis en mann hadde sagt at en jente var billig og løssluppen hadde det selvsagt vært med positivt fortegn, konfettiregn, jubel og høysang. Med mindre hun er hans egen kjæreste.

strengt tatt ingen som har sagt at de er løsslupne og billige?

Neida, det var bare jeg som leste mer mellom linjene enn det som ble sagt og ville tulle med det. My bad! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...