Gå til innhold

Karine (24) tilbudt to krøllete 50-lapper etter Tinder-sex


Ojive

Anbefalte innlegg

Jeg er rimelig sikker på at han ble sint og forbannet, såret og misbrukt, og har skrevet en artikkel om det. Right? RIGHT?

:D

Njææ, ikke så misbrukt og såret, men angrer nok på at han fortalte det da det fører til mannehore- og eldreomsorgvitser til evig tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

o_O

Ho ser ein fyt på ein app, stiller opp heime hos han, er ferdig med bollinga før det er gått ein halv time og blir forferdet over at ho blir sendt på der og at gubben er hyggelig nok til å spandere taxi tilbake for ho. Etter dette går ho ut med fult namn og bilete i avisa og seier at det er appen sin skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho ser ein fyt på ein app, stiller opp heime hos han, er ferdig med bollinga før det er gått ein halv time og blir forferdet over at ho blir sendt på der og at gubben er hyggelig nok til å spandere taxi tilbake for ho. Etter dette går ho ut med fult namn og bilete i avisa og seier at det er appen sin skyld.

Det at han ga henne penger er vel problemet her, resten er egentlig ubetydelig. Ut i fra de artiklene syns jeg det er utydelig om hun mener han betalte henne for sex eller om rett og slett betalte henne for å gå. Om han betalte henne for selve sexen så er 100kr for lite. Hun er ren og pen, og verd mer enn det, men sånn er det når man ikke avtaler pris på forhånd. Betalte han henne for å gå så er det altfor lite penger til å komme seg noen plass, men han betalte i det minste litt. Mer kan man kanskje ikke kreve i likestillingens ånd.

(Posten er kynisk og halvveis sarkastisk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at han ga henne penger er vel problemet her, resten er egentlig ubetydelig. Ut i fra de artiklene syns jeg det er utydelig om hun mener han betalte henne for sex eller om rett og slett betalte henne for å gå. Om han betalte henne for selve sexen så er 100kr for lite. Hun er ren og pen, og verd mer enn det, men sånn er det når man ikke avtaler pris på forhånd. Betalte han henne for å gå så er det altfor lite penger til å komme seg noen plass, men han betalte i det minste litt. Mer kan man kanskje ikke kreve i likestillingens ånd.

(Posten er kynisk og halvveis sarkastisk)

Jeg er sikkert maks kynisk, men ONS er vel av en relativt kynisk natur også. Jeg vil faktisk påstå at man kan ikke kreve en DRITT ved en ONS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wat? Hun har vel ikke krevd noe. Hun fikk betalt uten at a) hun spurte om det, b)noe ble avtalt på forhånd.

Hvilket vel egentlig gjør det litt bedre? Han var tydeligvis en fyr som angra, og i et innfall av teithet tenkte han at en hundrelapp ville være en ok gest. Ville hjelpe henne litt iallefall.

At hun følte seg utnyttet, var vel, trolig, aldri intensjonen hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...