Gå til innhold

Gymetikette


martsof

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://www.google.no/search?q=gym+etiquette

De eneste to reglene jeg vil at folk skal forholde seg til ovenfor meg er:

* Ikke snakk til meg - jeg trener

* Om du vil kjøre mellom er det greit, men da bør du kjøre ca like tungt som meg og med samme pauser. Ikke stress meg til kortere eller lengre pauser i settene mine, og ikke tving meg til å hjelpe til med å flytte stangen og/eller plukker av/legge på masse vekter

Bortsett fra det er vel det meste vanlig folkeskikk. Og, ja...

* Jeg tørker en benk før jeg bruker den om jeg synes den er ekkel, og jeg regner med at du også gjør det. Svetter jeg masse, så tørker jeg av egen svette, men ikke mas på meg om å vaske en tørr benk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RYDD OPP ETTER DEG ELLERS KOMMER VEKTSKIVENE FLYGENDE ETTER DEG!

Dette gjør meg så uendelig forbannet!

/snill pus modus på igjen

en ting til:

ikke under NOEN omstendigheter har curl førsterett over knebøy i et power rack/bøy stativ. Det finnes UENDELIG mange muligheter og varianter for å kjøre biceps, det finnes bare EN måte å kjøre knebøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varsel til høye gutter; Jeg er 1.60 høy. Når jeg står der og balanserer på benken på nedtrekken for å skifte stang og ikke helt når opp - hjelp meg. Det samme gjelder når jeg skal ha ned den festegreia i multiracken.

Tøm vektstengene etter dere. Jeg greier ikke å løfte av 30kgsplater fra way up there.

Ikke ta vekter av min stang når jeg holder på. Og ikke mas om når jeg blir ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fatter ikke at det skal være så himla vanskelig å rydde etter seg, jeg vil gjerne bruke tiden på å trene, ikke lete etter diverse vektskiver. Da skjønner jeg jo nesten at frivektsområdet skrumper inn på mange sentre. God etikette må da være å rydde etter seg; og sørge for at frivektsområdet er et bra sted å være - også for dem som har sin første nervøse tur bortom. Det skader ikke å hilse! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at det skal være så himla vanskelig å rydde etter seg, jeg vil gjerne bruke tiden på å trene, ikke lete etter diverse vektskiver. Da skjønner jeg jo nesten at frivektsområdet skrumper inn på mange sentre. God etikette må da være å rydde etter seg; og sørge for at frivektsområdet er et bra sted å være - også for dem som har sin første nervøse tur bortom. Det skader ikke å hilse! ;-)

For min del gjør jeg det slik at jeg forlater plassen slik jeg finner den. Om jeg må "varmer opp" med å rydde etter andre, må andre "varme opp" etter meg. Om det er ryddig og fint når jeg kommer er det ryddig og fint når jeg går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om man flyr rundt med inkontinensbind. Blech. Skal man på død og liv ha på sykkelshorts kan man i det minste trekke en shorts utenpå...

Hvorfor skal man irritere seg så jævlig over hva alle andre gjør? tenk mer på dere selv, og deres trening så blir det nok muskler på dere og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man irritere seg så jævlig over hva alle andre gjør? tenk mer på dere selv, og deres trening så blir det nok muskler på dere og ;)

Hver sin smak, men med sykkelshorts viser man mer enn jeg ønsker å se - og det gjelder ikke bare menn som gjør det, men damer også. Blir omtrent som om jeg skulle trene i speedo og ikke noe annet. Noe sier meg at enkelte hadde irritert seg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hver sin smak, men med sykkelshorts viser man mer enn jeg ønsker å se - og det gjelder ikke bare menn som gjør det, men damer også. Blir omtrent som om jeg skulle trene i speedo og ikke noe annet. Noe sier meg at enkelte hadde irritert seg :p

hehe sant nok. alt er relativt. selv driter jg i hva folk trener i eller hvordan de trener. Men ja jeg ser ikke altid poenget med slitne mosjonister som kommer i fullt sykkelutstyr på elixia noen ganger. hehe :D sko å greier! tempoet er relativt moderat også hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke lårene som er forstyrrende... men all... dinglingen og de kremt* gangene folk er så uheldig å få stå på trening. Disturbing. og selv om man ser vekk med en gang forsvinner ikke det mentale bildet når gryntingen fortsetter :S

hahaha få stå på trening! da trener man ikke hardt nok :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten værre at visse damer går med tights enn at menn gjør det :p

Altså. Seriøst. Tights skulle vært forbudt i alle andre sammenhenger enn organisert proff-idrett. Og ser man Big Country Nelson burder det vært regulert der også...SYKKELSHORTS HOLDER IKKE VALKER INNE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Seriøst. Tights skulle vært forbudt i alle andre sammenhenger enn organisert proff-idrett. Og ser man Big Country Nelson burder det vært regulert der også...SYKKELSHORTS HOLDER IKKE VALKER INNE!

jg trente i tights før på beintreningen, men da med en stor shorts over! d funker:) hehe

men fy faen, d finnes skrekk eksempler på folk som ikke har kropp til kun en trang tights hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...