Gå til innhold

Gymetikette


martsof

Anbefalte innlegg

Bruk klær som passer, både kroppen din og aktiviteten du skal utføre. Ekstreme minishorts på menn som utfører aktiviteter som gjør at alle andre får innsyn rett på utstyret er direkte ufint! Det samme med folk som har shorts som kryper LANGT ned på rompa når de trener spinning slik at alle bak må forholde seg til rørleggersprekken deres resten av timen. *grøsser* Jeg har fortsatt bildet på netthinna etter spinninga på nyttårsaften, og med den fyren er det ikke første gang, det er regelen heller enn unntaket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen singlet - hygien och arrogans!

Ingen grunting och høga ljud - ær vi neanderthalare?

Inga byggar-tshirts med coola slogans ala "Shut up n' squat!" - det handlar om klass...

Och absolut inga marklyft!

Eller? Verkar vara såhær på en del stællen i Oslo.

Norge har en så fin kardemommelov som næmndes tidigare. Obey it! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten værre at visse damer går med tights enn at menn gjør det :p

Er det treningstights du mener eller? Hva annet skal man trene i, joggebukse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det treningstights du mener eller? Hva annet skal man trene i, joggebukse?

Ja? Er det noe galt i å trene i joggebukse? Trener i det tre ganger i uken, bortsett fra om sommeren, for da trener jeg i shorts. Og skulle jeg hatt sykkelshorts hadde jeg trukket en annen shorts eller bukse over så dere skulle sluppet å se familiejuvelene mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja? Er det noe galt i å trene i joggebukse? Trener i det tre ganger i uken, bortsett fra om sommeren, for da trener jeg i shorts. Og skulle jeg hatt sykkelshorts hadde jeg trukket en annen shorts eller bukse over så dere skulle sluppet å se familiejuvelene mine...

Men det er for varmt å trene i joggebukse, hvertfall for meg. Både når jeg løper, er på spinning eller andre gruppetimer, og trener styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er for varmt å trene i joggebukse, hvertfall for meg. Både når jeg løper, er på spinning eller andre gruppetimer, og trener styrke.

Jeg tviler på at mine bukser er varmere enn en sykkelshorts. Holder du dem opp mot lyset er de praktisk talt gjennomsiktige. På kroppen, derimot, er de ikke det. De er under 1mm tykke, de puster som bare rakkern og de er lette. Som om ikke det er nok, så er de bedre å kjøre knebøy i enn Gasp-bukser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mitt gamle senter i Australia hang det klar beskjed om at i peak tider hvor det var mest trafikk skulle det være et maximum 20min på tredemøller og ellipsemaskin. Dette synes jeg er en akseptabel tid, både på å vente og å oppholde seg på møllen. Selv foretrekker jeg å få inn et par intervaller for å bli varm i skrotten før en bedriver annen trening :)

Det er også å foretrekke å komme til et ryddig frivektområde. Når jeg har vært på trening på morningen er det passe ufint å starte treningen med å lasse av flere 20kgs vekter for å så plukke ned de jeg skal bruke en annen plass, eller lete. En god oppvarming, men ikke akkurat å foretrekke :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mitt gamle senter i Australia hang det klar beskjed om at i peak tider hvor det var mest trafikk skulle det være et maximum 20min på tredemøller og ellipsemaskin.

På mitt treningssenter i Australia var det industrivifter i bakveggen og helt åpen front. Det var rust på en del av vektene, og det ble anbefalt at man gryntet når man trente så folk var obs om du slapp veggen. De som jobbet der var godt over 130kg og spottet gjerne. Men nåde deg om du ikke ryddet opp... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personer som irriterer:

* Han som skriker høyt for hvert eneste sett kompisene tar.

* Han som spurte om jeg var ferdig med benken da jeg var i bunnposisjon på femte repetisjon i dips.

* Han som alltid lukter som han ikke har dusjet på en uke.

Som om jeg skulle sagt det selv!

Vil bare legge til han som skriker høyt og hiver vektene så langt og hardt han klarer for hvert sett han tar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender også en hjertelig tusen takk til alle dere gutter som IKKE rydder skivene av vektstengene når dere er ferdig, og som bruker 25 og 30kgsskivene, og som bruker øverste hylla på knebøyracken. Veldig hyggelig. Det er også veldig hyggelig med alle dere gutter som ikke hjelper lave jenter med denne oppryddinga etter dere.

Til du som faktisk hjalp til. Tusen takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, jeg skal holde kjeft.. :p

Det er irriterende med folk som ikke rydder etter seg. Seinest i dag måtte jeg lesse av vekter før jeg begynte..

Det verste er faktisk folk som stinker gammel svette:sick:

Svettelukt kan være døden.. Spesielt på spinning, hvor du liksom ikke kommer deg unna den gamle grisen som sitter ved siden av deg heller.. Hender jeg trener tidlig på morgenen i helgene, og da er det ofte en spesiell type der. Helt ubeskrivelig lukt i hele gymmet når han er der, fatter ikke hvordan det er mulig at èn liten kar kan lukte så ille. Ikke at det er svettelukt, mer gammel fyll liksom.. Æsj :sick:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...