Gå til innhold

Gymetikette


martsof

Anbefalte innlegg

man er på trening for og trene! dermed er det ingen bombe det jeg misliker mest på gymmen er sosial klubbene, tenåringene som står og fniser i hjørnene, ekspertene som forteller hvor ekstreme kosttilskuddene dems er som f.eks animal pak gjør at de benker minst 10kg mere for de har så jævla overskudd av vitaminer:whistling:

og svetter du mye så går du bare ikke fra apperatet og syntes det er greit at andre skal ligge og gni seg i svetten din:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får vel spre litt positivitet her :D

Var og trente i dag, og da var det en som var så hyggelig at han (uten at jeg spurte) hjalp meg med å holde oppe markløftstanga mens jeg prøvde å lirke av vektene! (Er det bare meg, eller er det nærmest umulig å dra av den siste vektskiva når den andre enden av stanga ligger i gulvet!? :p )

Synes bare det er hyggelig når noen hjelper meg når det er tydelig at jeg sliter med et eller annet, føler meg ikke svakere av den grunn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og trente i dag, og da var det en som var så hyggelig at han (uten at jeg spurte) hjalp meg med å holde oppe markløftstanga mens jeg prøvde å lirke av vektene! (Er det bare meg, eller er det nærmest umulig å dra av den siste vektskiva når den andre enden av stanga ligger i gulvet!? :p )

Så hyggelig gjort! Jeg sliter også med den siste skiva, ja... ;) Og når en eller annen "supermann" har lagt igjen en stang med 200kg med diverse skiver på, da gidder jeg ikke begynne engang... Hvis du er så sterk at du løfter 200kg, da er det MINSTE du kan gjøre å løfte skivene dine av igjen! :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RYDD OPP ETTER DEG ELLERS KOMMER VEKTSKIVENE FLYGENDE ETTER DEG!

Dette gjør meg så uendelig forbannet!

Er vel ganske enig i den ja. Enkelte tror at det er utrolig morsomt å rødde etter andre!! Hadde vært artig om en av disse som ikke rødder hadde fått bilen igjen fra verksted etter en bremsesjekk og alle fire hjula ligger ved siden av bilen. Svaret de skulle fått fra verkstedet er at om du skal bruke bilen, er det bare å sette dem på igjen :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe av det verste jeg har sett der jeg trener må ha vært de to bananskallene (!) som lå under vektene i vinduskarmen!

En annen ting som har irritert meg lenge er som mange andre nevner; at folk ikke rydder opp etter seg. Hadde det travelt på en økt og så på klokken at jeg hadde 15 minutter igjen før Sats stengte og hadde kun knebøy igjen. Da jeg endelig var ferdig med å ta av alle vektene (og legge dem på sin plass, ordentlig som jeg er), blinket de med lysene og jeg hadde brukt de siste 15 min av økta mi på å rydde etter en annen og fikk ikke kjørt knebøy selv! Jeg så hvem det var, og han rydder aldri opp etter seg, så når han har trent er det ingen vektskiver igjen på stativene, alle henger på stengene der han har kjørt knebøy, markløft osv. Håper jeg klarer å få tak i ham en dag, da skal han få høre det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk kaster snus på gulvet, typ under benkene der manualene ligger. altså jeg mener, skyt deg selv....

Kødder du? Folk er griser! Jeg prøver å plukke opp rosiner jeg mister som sprettr under radiatoren...og de er tørre og havner på steder de ikke blir tråkket på :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, i dag så jeg snus 3 steder på elixia, under alle manualene, i vinduskarmen og ved benpressen. Jeg mener, æsj, klarer ikke folk å oppføre seg. Hvem gjør egt sånt?!

Jeg som snuser synes det er like jævlig som når jeg som hundeeier ser avføring på fortauet. Seriøst...det *er* søplekasser der, er det ikke? Sliter de med å komme seg på do i tide også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...