Gå til innhold

Kjetil C

Medlemmer
  • Innholdsteller

    43
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Ryggklinikken i Berstadhuset med naphrapat Ørjan Lillevik er absolutt å anbefale. Mannen har eliminert mine vondter ved flere anledninger. Faktisk til det punkt at jeg ikke går der lengre- og det må jo være det beste skussmål ;-) Ryggklinikken AVD Sentrum AS - Forside
  2. Team United bakeries har også en serie bra inspirerende styrketips på YouTube. YouTube - Broadcast Yourself
  3. Jeg kjøpte på sportsmaster.no :-) happy camper med det foruten at pakken kom på posten samme dag som jeg hadde bært fem sekker ved opp trappene til heimen ;-) bonus!
  4. Håper det, men det spørs jo. Påmeldingslisten viser nå elleve påmeldte ;-)
  5. Sjekk på footlocker, eventuelt amazon.co.uk hvordan prisene ligger der. Mener xxl kjører en relativt rimelig linje. :-)
  6. på en dag? eller er det etappeløp? :-)
  7. Eitrande! Sitter nå med tidenes strekk i leggen, det smallt så høyt at folk _må_ ha hørt det, og jeg endte i fosterstilling på gulvet. Ikke akkurat ideelt med tanke på oppkjøringen, ergometersykkel here I come :-(
  8. Ditt prosjekt i Eidfjord er nok hakket vassvere enn mitt Citius Ytterst imponerende. :-) Det blir spennende nå framover om jeg klarer å klokke inn et bra antall kilometer i uken. Jeg gleder meg hvertfall.
  9. "42 195 meter med annerledes løping. Høyfjellsti, elvekrysninger og løping i trange daler i Eidfjord. Tett på Hardangerjøkulen, Vøringsfossen og Hardangervidda. " Noen her på bruket som skal løpe i høst? Har lurt en stund nå på om det ble noe løp på meg i år, men er nå påmeldt. Da er det bare å skru til treningsmengden ytterligere. :-) Xtremeidfjord | Xtremeidfjord
  10. Der er jo også Den Trondhjemske postvei", Den trondhjemske postvei - Wikipedia Det skal være bra.turområde, ergo også bra å løpe ;-)
  11. Jeg har vært bra fornøyd med Salomon sine, de har en såle med ok grep og grei høyde. Ellers har Merrell en del gode og raske sko som er godt egnet i terrenget, men disse er mer minimalistiske. :-) forøvrig enig med citius.
  12. Dersom du kjører en skikkelig kardioøkt hvor du tømmer glykogenlagrene tenker jeg det er hensiktsmessig med litt gode karbs. Havregryn eller lignende. Du sier også at du løper før frokost; da regner jeg med du spiser denne etter løpeturen ;-) Her kan du forsåvidt bruke Shake som supplement dersom du totalt sett ønsker å balansere kostholdet ditt mer mtp. Protein vs karbo. :-)
  13. Født til å løpe - av Christopher McDougall Et nesten euforisk testamente om kunsten å løpe. Så inspirerende at jeg sliter med å bli ferdig med den; må jo bare ut å løpe hele tiden ;-) Født til å løpe - Christopher McDougall - Innbundet (9788253034881) » Bokkilden
  14. ... Hvertfall om vi bare sammenligner oss med Nederland, Belgia, Spania, Ungarn! Slovenia, og Hellas. ;-) Uansett så er det en positiv trend, og en motvekt til alle tanker om "unge i dag." forskning.no > Norske barn sunnest i Europa
  15. Stang til pullups? Av den typen du har i døråpningen? Da er du i så fall bare en lastestropp unna egen slynge. ;-) Ellers har Olympiatoppen en ok idebank av basisøvelser. INDEX Basistrening
×
×
  • Opprett ny...