Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ser mange "skylder" på trening og jobb her. Selv er jeg genuint dedikert i både jobb, trening og familien. Har samboer og barn. Man må bare finne ut hva som er viktig, og hvordan man kan kombinere det. Noen krav må man stå på, mens man firer på andre, med andre ord gi og ta. Det har i allefall fungert for meg og min familie.

Dette ble i overkant klisje-aktig, men sånn kan det gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antageligvis fordi jeg er et menneske som ikke åpner meg, og følelser skremmer meg?

Eller kanskje jeg bare er kresen... ?

Eller fordi jeg er russ i år og vil bare ha det gøy uten forpliktelser?

Haha du fikk meg virkelig til å sitte og tenke nå... Og jeg kommer bare frem til at eg aner egentlig ikke, kanskje jeg må slutte å være et barn først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antageligvis fordi jeg er et menneske som ikke åpner meg, og følelser skremmer meg?

Haha du fikk meg virkelig til å sitte og tenke nå... Og jeg kommer bare frem til at eg aner egentlig ikke, kanskje jeg må slutte å være et barn først :)

Der satte du spissen på mine problemer når det gjelder forhold. Det med følelser er en stor grunn til at jeg plutselig ble singel i høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der satte du spissen på mine problemer når det gjelder forhold. Det med følelser er en stor grunn til at jeg plutselig ble singel i høst.

Uff :(

Men jeg synes følelser er uvant.. Det å knytte seg til noen, være livredd for å miste dem, tror kanskje det er det jeg prøver å unngå. Men alle sier jo at man må bare satse for å finne noen man kan dele alt med i lang tid fremover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff :(

Men jeg synes følelser er uvant.. Det å knytte seg til noen, være livredd for å miste dem, tror kanskje det er det jeg prøver å unngå. Men alle sier jo at man må bare satse for å finne noen man kan dele alt med i lang tid fremover:)

Det med følelser er ett nødvendig onde. Jeg har lært utrolig mye av det som skjedde i høst,og jeg har blitt bedre til å uttrykke meg, men enda er det uvant og "skummelt" å dele private tanker og følelser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antageligvis fordi jeg er et menneske som ikke åpner meg, og følelser skremmer meg?

Haha du fikk meg virkelig til å sitte og tenke nå... Og jeg kommer bare frem til at eg aner egentlig ikke, kanskje jeg må slutte å være et barn først :)

Så bra jeg fikk deg til å tenke :D

Der satte du spissen på mine problemer når det gjelder forhold. Det med følelser er en stor grunn til at jeg plutselig ble singel i høst.

Til begge - jeg forstår veldig godt det dere sier om følelser. Selv er jeg ikke redd for dem, men jeg sier ikke e-ordet til noen med mindre jeg vet jeg mener det. Det betyr at jeg kun har sagt det til èn person (hunden min får høre det hver dag :p )...men hun gikk fra meg mens hun hadde svangerskapsforgiftning og depresjon. Var visst ikke bare meg det var noe galt med, for de eneste luktene hun ikke gikk bananas av i den perioden var lukten av egne barn. Og hamburger fra èn bensinstasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra jeg fikk deg til å tenke :D

Til begge - jeg forstår veldig godt det dere sier om følelser. Selv er jeg ikke redd for dem, men jeg sier ikke e-ordet til noen med mindre jeg vet jeg mener det. Det betyr at jeg kun har sagt det til èn person (hunden min får høre det hver dag :p )...men hun gikk fra meg mens hun hadde svangerskapsforgiftning og depresjon. Var visst ikke bare meg det var noe galt med, for de eneste luktene hun ikke gikk bananas av i den perioden var lukten av egne barn. Og hamburger fra èn bensinstasjon.

Jeg går rundt og tenker at jeg sikkert vil bli bedre til å vise følelser om/da jeg møter den rette, men det er ikke så lett å møte den rette da man er dårlig på å vise følelser....

Men men, det ordner seg vel for snille gutter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...