Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Barn bruker å si akkurat hva de mener, og jeg har ett motsatt problem...jeg sier som regel ikke noenting og bare smiler og biter tenna sammen :whistling:

Hehe bli med på selvhevdelseskurs? Jeg hadde søkt meg inn på et, men fikk ikke plass, så begynnte jeg å jobbe i bar.. Blitt bedre overfor fremmede ihvertfall:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe bli med på selvhevdelseskurs? Jeg hadde søkt meg inn på et, men fikk ikke plass, så begynnte jeg å jobbe i bar.. Blitt bedre overfor fremmede ihvertfall:D

Jeg hoppet i det, og ble sammen med ei som ta tinf akkurat som de var, og viste alt som fantes av følelser, men det måtte jo gå galt, så jeg må nok finne andre måter å gå frem på :)

Jobb i bar var nok ikke dumt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb i bar var nok ikke dumt ;)

Nope! Må gro litt baller da!hehe Nå har jeg lekt litt med tanken på å bli dørvakt, men må bli bedre i markløft først, jeg som ikke klarer å løfte opp fulle folk fordi jeg suger på å løfte med beina:p

Jeg har derimot ikke tenkt å bli sånn bøff dørvaktbærte med knekkt nese som skremmer mannfolka, bare ei jente som ikke tar skit fra bråkjekke fulle folk:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, det er vi snille(les tøfler) som ikke får damene...det er jo badboysene som tar alle damene ;)

Off...da er vel jeg bare en gammel, slitt og svett tøffel, da? Bad-tøffel? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig det der med å jobbe i bar ... det er noe jeg har tenkt på hver gang jeg har vært utenfor forhold også ... men til nå har det blitt med å holde seg på riktig side av bardisken med en pils i hånden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig det der med å jobbe i bar ... det er noe jeg har tenkt på hver gang jeg har vært utenfor forhold også ... men til nå har det blitt med å holde seg på riktig side av bardisken med en pils i hånden ;)

Fikk en del "friere", men hvor sjarmerende de er når jeg er edru og de langt ifra er edru, er en annen ting:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en del "friere", men hvor sjarmerende de er når jeg er edru og de langt ifra er edru, er en annen ting:rolleyes:

Kan ikke skjønne hva du mener, man er da veldig sjarmerende når man er full ;)

Jeg vet riktignok om nok av forhold som har startet mellom bartendere og kunder, så det er fullt mulig at noe kan skje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne hva du mener, man er da veldig sjarmerende når man er full ;)

Jeg vet riktignok om nok av forhold som har startet mellom bartendere og kunder, så det er fullt mulig at noe kan skje ;)

Selvsagt, men jobba mest på hverdager, og da var de ikke de sjarmerende kjekkasene som hang over baren og snøvla..:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Etter at jeg jobbet bak baren et halvt år i fjor, har jeg fått et helt annet forhold til fulle folk. Syns ikke det er så koselig. Og jeg liker kun å bli full selv i jula og på sommeren :p

Jobba i hotellbransjen siden jeg var 15.. Så jeg har vel fått med meg egentlig det meste hva angår fyllekalas.. På godt og vondt egentlig :rofl: Menmen litt artig er det da.. Kunne vel nesten skrevet bok om ting man opplever når man jobber med kunder.. Tror egentlig alle kunne fått laga seg bok etterhvert om de jobber lenge nok :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobba i hotellbransjen siden jeg var 15.. Så jeg har vel fått med meg egentlig det meste hva angår fyllekalas.. På godt og vondt egentlig :rofl: Menmen litt artig er det da.. Kunne vel nesten skrevet bok om ting man opplever når man jobber med kunder.. Tror egentlig alle kunne fått laga seg bok etterhvert om de jobber lenge nok :p

Jeg har jobbet som nattevakt. Fulle mennesker er snodige. Var en som ville gi meg 500,- for en brødskive med servelat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...