Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Jeg klarte å lure en kunde trill rundt en gang:D Han var dritings, men kunne ikke akseptere serveringsnekt.. Så han kom bort med jevne mellomrom og prøvde igjen og igjen.. Siste forsøk, prøver han seg på flere typer drikke som han nevnte i fleng, og fikk nei hver gang, så sier han "Jeg vil ha noe å drikke!" Ja det kan du få, sier jeg. "Hva kan jeg få å drikke da??" -Nææh, kaffe, te, brus, vann, juice, melk.."Jeg vil ha en sånn grønn drink..! Sånn sour...sour.." -Sourmix? sier jeg på faen.. "Ja! En sånn! En grønn en." -En grønn sourmix? sier jeg "Ja!" Jaja, jeg tar fram shaker'en, hiver oppi rein sourmix, og litt blå curacao for grønnfargen. Tok nå ikke mer betalt enn for en brus, men han ensa ikke en dritt, hverken på prisen, eller mangelen på alkohol!

Høhøhø:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har jobbet som nattevakt. Fulle mennesker er snodige. Var en som ville gi meg 500,- for en brødskive med servelat ;)

Hehe ja. Nattevakt har jeg jobba som i 4,5 år nå :rofl:Og mye mye rart folk sier.. Men det mest sjokkerende, vel ikke egentlig sjokkerende, menne sitter ganske godt brent fast, var vel da en gutt i 18-19åra prøvde å "kjøpe" seg mat ved å gi med kyss osv.. (Jobba på bensinstasjon) Samtalen var vel noe ala..

Han: Åhh sulten! Hei hvis jeg gir deg en nuss kan jeg få en pølse da?

Meg: Nei sorry, kan ikke putte det i kassa.

Han: Hva med et kyss? Væær så snill jeg er sulten :rolleyes:

Meg: Kan fortsatt ikke putte det i kassa..

Han: *klø seg i hodet og tenke lenge* Øh hva med et ligg!!?! Jeg er dritdigg i senga ass..!

Meg: Sorry mac, men kan ikke putte det i kassa... :meh:

Eldre dame i 50-60 (hun så sånn ut også): JEG kan kjøpe mat til deg jeg!! :D

Etter 10 min kom de inn igjen og hun betalte for maten hans :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min reaksjon var litt annerledes :rofl: Der og da ble jeg bare paff:p Men ble til slutt herda.. Skal godt gjøres og sjokkere meg med sånne ting nå egentlig :D

Der jeg jobba, og fremdeles går som sivil, er det mer enn nok godt voksne damer som prøver å være relske og tror de er 18 fortsatt, så jeg har sett mye rart..:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg jobba, og fremdeles går som sivil, er det mer enn nok godt voksne damer som prøver å være relske og tror de er 18 fortsatt, så jeg har sett mye rart..:p

Liker ikke hverken mannfolk eller kvinnfolk jeg i full tilstand lenger :p Før så var jeg veeeldig tålmodig, men på sånne ting har jeg nok fått en del mindre tålmodighet med åra :D Går liksom lei :p Men som sivil har jeg vel ikke opplevd mye av sånt.. Drakk i en måned etter at jeg ble 18 menneh.. Var sørpe etter en halv 0,33l øl.. Også var det påa'n igjen dagen derpå etter jobb :rofl: Men kan vel ikke si jeg husker så mange festebilder.. Mest andre ting som festa seg fra den tida :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahah sunnmøring som jeg er hadde jeg solgt brødskiva jeg ass :p

+1

Nah. Jeg er nattevakt med samvittighet. For det første hadde jeg ikke tatt mer enn en tier for en brødskive uansett hvor full han er. For det andre hadde jeg ikke lov til å gå fra resepsjonen når det var fest. Dessuten jobbet jeg bare for å hjelpe en venn (resepsjonssjef) og trengte ikke pengene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg speler Tuba. Dekker over det grøvste. Og med tanke på at Homer Simpson hadde slått meg i ein BB-oppstilling tviler eg på at folk hadde stirret så lenge.

Skulle du hatt penger for å gå naken? Jeg hadde gjort det gratis for å sjokkere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...