Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Jupp men går seg til.. Denne gangen hadde jeg ikke like store forventninger.. Men synes han i grunn bare kunne sagt det i går og ikke sagt ja til invitasjonen i det store og det hele da :p Er nesten så jeg har lyst å spørre hvorfor :rofl: Bare sånn for å vite hva jeg mangler eller noe, menne sparer meg for den jeg :rofl: Det vil jo uansett ikke endre noenting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jupp men går seg til.. Denne gangen hadde jeg ikke like store forventninger.. Men synes han i grunn bare kunne sagt det i går og ikke sagt ja til invitasjonen i det store og det hele da :p Er nesten så jeg har lyst å spørre hvorfor :rofl: Bare sånn for å vite hva jeg mangler eller noe, menne sparer meg for den jeg :rofl: Det vil jo uansett ikke endre noenting..

Huff ikke bra, håper det går greit med deg.

Men se på det sånn:

Sometimes some people leave your life to make room for someone even better ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jada det går bra med meg :D Jeg har vel aldri forventa så mye av andre, så det skal vel litt til før jeg blir skikkelig lei meg i grunn.. Men håpa jo at han her var annerledes, og han var vel det til en viss grad, jeg bare var ikke hans type :unsure: Og er det noe jeg er vant til så er det vel avvisning :blush: Litt kjipt da, men sånn er livet.. HappyCamper er jeg uansett... Ingen skal noensinne få ta fra meg det i hvertfall! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare spist frokost der jeg, to bursdager, fulgt av en tur i spa'et:D

Min første og einaste gang i bartebyen. Bestilte først middag, syns det var litt lite og tok ein lucnch i tillegg. Dama bak disken prøvde å minne meg på at eg hadde spsit ein middag først og derfor ikkje trengte lunch i tillegg. Var meg, nokre 14åringer og gamle folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Må ikke love noe du ikke kan holde nå da :p Komme til Bergen også er det ingen å møte. Neida, eller kanskje? :rofl: Jeg bare samler å gir de til pappa som samler litt jeg.. Jeg har vel ingenting jeg samler på som jeg er genuint opptatt av kanskje.. Hestefigurer og bølleringer.. :D

Men altså tror jeg skal begynne med å bare møte random folk jeg ass.. Dumme meg ut med litt biljard å i allefall møte (forhåpentligvis) trivelige mennesker :D Noen som melder seg frivillig i/rundt Trondheim? :rolleyes:

Kommer jeg til Bergen kanskje du kan lære meg litt Battlefield 3! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min første og einaste gang i bartebyen. Bestilte først middag, syns det var litt lite og tok ein lucnch i tillegg. Dama bak disken prøvde å minne meg på at eg hadde spsit ein middag først og derfor ikkje trengte lunch i tillegg. Var meg, nokre 14åringer og gamle folk.

Var det logisk..? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Må ikke love noe du ikke kan holde nå da :p Komme til Bergen også er det ingen å møte. Neida, eller kanskje? :rofl: Jeg bare samler å gir de til pappa som samler litt jeg.. Jeg har vel ingenting jeg samler på som jeg er genuint opptatt av kanskje.. Hestefigurer og bølleringer.. :D

Men altså tror jeg skal begynne med å bare møte random folk jeg ass.. Dumme meg ut med litt biljard å i allefall møte (forhåpentligvis) trivelige mennesker :D Noen som melder seg frivillig i/rundt Trondheim? :rolleyes:

Kommer jeg til Bergen kanskje du kan lære meg litt Battlefield 3! :D

No var det berre tull med den frimerkesamlingen, eg sa berre det for å skryte på meg noko. Då veit du det i tilfelle du dukker opp og blir skuffet over mangelen på frimerker i leiligheten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No var det berre tull med den frimerkesamlingen, eg sa berre det for å skryte på meg noko. Då veit du det i tilfelle du dukker opp og blir skuffet over mangelen på frimerker i leiligheten min.

Eller du kan rase ut og kjøpe no frimerker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det logisk..? hehe

Nix, mannfolk må jo ha litt amt. Og med tanke på at porsjonene der er tilrettelagt for anorektiske 4åringer trengte eg litt ekstra.

Var forresten veldig skuffet over mangelen på bart og trønderuniform der oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, syntes nå ikke det jeg da, men så er det vel sjelden jeg egentli klarer å se drittsekkene i folk.. Men uansett så hadde jeg en så fin date at jeg skal prøve på minst EN date i mnd.. Vel date og date.. Det får vel bli møter siden jeg vil møte alt og alle.. Bare sånn random.. Så kanskje jeg får noen venner ut av min kanskje noe uvanlige væremåte :rofl:

Jeg hadde uansett min beste date hittiil, med han så er ikke så vondt at det ikke var godt for noe :D

Menne atte.. Om du vil ha "date" en dag så stiller jeg opp også :D hihi.. Hvis jeg møter mange nok må jeg da finne noen ordentlig folk innimellom! :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nix, mannfolk må jo ha litt amt. Og med tanke på at porsjonene der er tilrettelagt for anorektiske 4åringer trengte eg litt ekstra.

Var forresten veldig skuffet over mangelen på bart og trønderuniform der oppe.

Da var du ikke her under verdensmesterskapet i mai:D

Er ikkje imponerende med 297 like frimerker.

Hør her, det finnes faktisk et utvalg i ulike design hos Posten.. Nå må du legge inn en liten innsats i det minste, for å imponere damene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No var det berre tull med den frimerkesamlingen, eg sa berre det for å skryte på meg noko. Då veit du det i tilfelle du dukker opp og blir skuffet over mangelen på frimerker i leiligheten min.

Haha vel.. Så får du gjøre opp for den skuffende mangelen og heller lære meg Battlefield! :D Så kanskje jeg ikke er så forferdelig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...