Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Hehe, jeg ville legge meg før 23 jeg, men døgnrytmen er helt på trynet, og jeg sovna på sofan i ettermiddag, en hel halvtime:p

Hihi.. Vel jeg klarer aldri å legge meg før midnatt jeg da.. I hvertfall ikke sånn som døgnet er skrudd sammen nå.. Og når man er midlertidig arbeidsledig, har jobba natt 4,5 år og skift de resterende åra så kan jeg vel trygt si at jeg aldri noensinne har hatt en ekte døgnrytme :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi.. Vel jeg klarer aldri å legge meg før midnatt jeg da.. I hvertfall ikke sånn som døgnet er skrudd sammen nå.. Og når man er midlertidig arbeidsledig, har jobba natt 4,5 år og skift de resterende åra så kan jeg vel trygt si at jeg aldri noensinne har hatt en ekte døgnrytme :p

Hyttogpinedøgnvill på n'te året, og vinteren er et helvete:rolleyes:

Jaja, enda et pluss med singellivet:

Jeg ser på the Shining, og jeg kan se på den og de andre favorittfilmene mine når jeg vil, og hvor mange ganger jeg vil!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øhm :oops: Hvor er denne chattetråden egentlig?

Vel faktisk de få gangene jeg har selskap så blir jeg smitta av de andre som legger seg så da joiner jeg bare :D The Shining tror jeg faktisk ikke at jeg har sett før :p

Da ser du den ikke nå, før leggetid:p

Jeg må si at jeg faktisk aldri har møtt på en mann som takler min filmsmak til det fulle:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :D

Da ser du den ikke nå, før leggetid:p

Jeg må si at jeg faktisk aldri har møtt på en mann som takler min filmsmak til det fulle:p

Fortsette praten på chattetråden eller mistern piffen der? :rofl: Jeg googla faktisk filmen nå, og jeg kommer nok aldri til å se den.. Skrekk og grøssere kan jeg ikke se.. Jeg er altfor redd og skvetten (velta engang en godstol inn til en vinduskarm med masse potteplanter.. Deet var mye å rydde opp det!) :rofl::oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :D

Fortsette praten på chattetråden eller mistern piffen der? :rofl: Jeg googla faktisk filmen nå, og jeg kommer nok aldri til å se den.. Skrekk og grøssere kan jeg ikke se.. Jeg er altfor redd og skvetten (velta engang en godstol inn til en vinduskarm med masse potteplanter.. Deet var mye å rydde opp det!) :rofl::oops:

hehehe

Nææh, får vel være snill pike og legge meg, men skal se ferdig the shining ja!! :D Sann kjærleik!:rolleyes:

Etterpå kan man jo dagdrømme om fyllte dansekort og en liten sherry på Palvehaven, med en FBkjekkas...! En som kan holde deg oppreist når det går litt galt i valsen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe

Nææh, får vel være snill pike og legge meg, men skal se ferdig the shining ja!! :D Sann kjærleik!:rolleyes:

Etterpå kan man jo dagdrømme om fyllte dansekort og en liten sherry på Palvehaven, med en FBkjekkas...! En som kan holde deg oppreist når det går litt galt i valsen..

*slinger i valsen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe så du får virkelig sove etter å se sånn skrekkfilm :ninja: Sett skrekkfilm engang på kino jeg! (kanskje også en grunn til at jeg er singel)

Jeg skrek så alle i salen skvatt av MEG og ikke filmen.. Jeg kasta veska mi til bakerste rad rett i fanget på en dritkjekk gutt:oops: Det snødde popkorn og slushen min havna ett sete bak meg :rofl: Jeg kødder ikke når jeg sier alle la merke til meg og pekte og hviska da filmen var ferdig... :oops: Kanskje de lukter at jeg dumma meg ut da jeg var 15 eller no :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...