Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe jess danse på bordet skulle vel kunne fikses :D

Jeg er her fordi jeg ikke takler å gå ut på byen å feste, det å drikke meg dritings, og se på alle andre som er fulle er vel ikke helt min stil... Ikke kjenner jeg noen å gå ut med i første omgang heller :rofl:

Enig! Etter at jeg jobbet bak baren et halvt år i fjor, har jeg fått et helt annet forhold til fulle folk. Syns ikke det er så koselig. Og jeg liker kun å bli full selv i jula og på sommeren :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, krav og krav; STORE pluss vil jeg vel kalle det, sånn egentlig:p

1. Jeg er HØY (181 cm), og jeg vil ha (okei, dette er nok et krav) noen som er høyer enn meg. Minium 185cm og helst mer mot 190cm+.

2. Tatoveringer!! Regelen min er at alle hannkjønn er gutter helt til de har en tatovering. Det er først da de blir menn. Små pingletatoveringer teller ikke. Og unntaket er pappa og farfar, de er menn uansett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, krav og krav; STORE pluss vil jeg vel kalle det, sånn egentlig:p

1. Jeg er HØY (181 cm), og jeg vil ha (okei, dette er nok et krav) noen som er høyer enn meg. Minium 185cm og helst mer mot 190cm+.

2. Tatoveringer!! Regelen min er at alle hannkjønn er gutter helt til de har en tatovering. Det er først da de blir menn. Små pingletatoveringer teller ikke. Og unntaket er pappa og farfar, de er menn uansett :D

Så store menn med masse tattooveringer. Spesielle krav. For meg holder det at hun er søt, reflektert og tåler litt kjærlighets mobbing. Jeg er en bølle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, krav og krav; STORE pluss vil jeg vel kalle det, sånn egentlig:p

1. Jeg er HØY (181 cm), og jeg vil ha (okei, dette er nok et krav) noen som er høyer enn meg. Minium 185cm og helst mer mot 190cm+.

2. Tatoveringer!! Regelen min er at alle hannkjønn er gutter helt til de har en tatovering. Det er først da de blir menn. Små pingletatoveringer teller ikke. Og unntaket er pappa og farfar, de er menn uansett :D

Hei, Jørn Her :)

Hehehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så store menn med masse tattooveringer. Spesielle krav. For meg holder det at hun er søt, reflektert og tåler litt kjærlighets mobbing. Jeg er en bølle.

Jeg har prøvd å være sammen med noen som er lavere enn meg, og jeg føler meg som en elefant. Og det trenger jeg ikke. Sooo, aldri mer:) Kjærlighetsmobbing er et must!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...