Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg får stille meg tilgjengelig for date jeg også. Jeg får jo pes fra moderatorene for at jeg visstnok er flirtete, så da tør jeg ikke ta kontakt ;)

Om ikke annet hadde det vært hyggelig å treffe noen (jenter) på en kakao eller pepsi max for å se om det var kjemi der. Tar gjerne ny og sunne venner også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo..?? Hvem skrudde av musikken og satt på lyset?? Serverte dere jo Def Leppard og greier..

Er da fortsatt våken, menne jeg bare føler meg ikke direkte gammel, sååå hoppa litt ut jeg :p Menne synes i grunn ikke du er gammel heller jeg da ;)

Også til alle sammen her inne :p Jeg er som andre også åpen for date og vennskap og bekjente.. Er jo ikke så lenge siden jeg flytta til (utenfor) Trondheim og er dermed venneløs enn så lenge :rofl:Vel venneløs i nærområdet i allefall! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet hvorfor så mange er single! Det er fredags kveld/natt, og ganske mange brukere online her! 'Finn kjærligheten på fitnessbloggen' :D

Har du sett hvor mange utrolig fine jenter det er her, og hvor gode idealer de har? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fitnesss
Har du sett hvor mange utrolig fine jenter det er her, og hvor gode idealer de har? :D

Det er sant, både bedre menn og damer her inne en på rølpefest på byen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...