Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er sant, både bedre menn og damer her inne en på rølpefest på byen :)

Bare synd de har for dårlig smak til å kapre meg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med oss andre jenter, som ikke passer i fitnessbloggen-forma?

Men kjære deg. Har jeg sagt hvilket av kroppsidealene her inne jeg sikter til? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir nok kasta ut før påske:p Kommer ikke til å nå lav nok fettprosent, og six pack'en kan du kun se med apparater på sykehuset:p

Haha! :rofl: Ehm.. Da blir jeg kasta ut temmelig snart jeg da i såfall om du blir kasta ut før påske :p Jeg kommer aldri til å bli tynn, og jeg har vel heller ingen stor agenda for å bli det :D Altfor redd for å miste puppene til det :oops: Så jeg blir bare sprekere og føler meg bedre jeg :D Men noe sunnhetsideal blir jeg nok ikke, hverken i mat eller trening :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! :rofl: Ehm.. Da blir jeg kasta ut temmelig snart jeg da i såfall om du blir kasta ut før påske :p Jeg kommer aldri til å bli tynn, og jeg har vel heller ingen stor agenda for å bli det :D Altfor redd for å miste puppene til det :oops: Så jeg blir bare sprekere og føler meg bedre jeg :D Men noe sunnhetsideal blir jeg nok ikke, hverken i mat eller trening :whistling:

Hehe noenlunne samma her, men jeg trener mye og spiser så sunt som det lar seg gjøre, uen å konke ut sosialt:p Kommer aldri til å bli slank jeg heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes bare et kroppsideal her inne, for jentene..:rolleyes:

Neida - det gjør det ikke. Og vi gutte liker forskjellige av dem :)

Jeg føler meg i hvertfall temmelig sikker på at jeg ikke passer inn her egentlig :rofl: Er turist på visum føler jeg :p

Pffft! Til og med jeg passer inn. Og jeg er jo gammel :)

Jeg kjører sexylubben enn så lenge jeg,

fram til jeg klarer å gjøre det arbeidet som trengs for å kunne droppe lubben delen :p

:thumbsup:

Vel ikke sunnhetsideal som jeg ser veldig mange andre her inne er... Sunnere blir jeg jo liksom :p

Det viktigste er å være sunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe noenlunne samma her, men jeg trener mye og spiser så sunt som det lar seg gjøre, uen å konke ut sosialt:p Kommer aldri til å bli slank jeg heller..

Jeg har akkurat begynt å trene, og an vel ikke kalle 30min med Jillian annenhver dag mye kanskje, men det er da i allefall en start med tanke på at både trening og kosthold var en smule ødelagt hos meg :p

Sosialt liv har jeg ikke for øyeblikket.. Nærmeste vennen min bor 4timer unna og hun har ikke overnattingsplass, så da begrenser det seg ganske kraftig :rofl: Er sikkert derfor jeg prater ALTFOR mye alle andre plasser :mellow: hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida - det gjør det ikke. Og vi gutte liker forskjellige av dem :)

Vi snakker om idealet for jentene på fitnessbloggen, det er ett ideal som gå igjen over hele linja. Sier ikke alle jentene har det idealet, men det hersker.

Jeg kommer ALDRI til å bli som de fleste andre jentene her inne. Det er bare umulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat begynt å trene, og an vel ikke kalle 30min med Jillian annenhver dag mye kanskje, men det er da i allefall en start med tanke på at både trening og kosthold var en smule ødelagt hos meg :p

Sosialt liv har jeg ikke for øyeblikket.. Nærmeste vennen min bor 4timer unna og hun har ikke overnattingsplass, så da begrenser det seg ganske kraftig :rofl: Er sikkert derfor jeg prater ALTFOR mye alle andre plasser :mellow: hihi

Er det nå vi runger i "nå kan det bare gå en vei, nemlig opp!"?hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :rofl: så lenge det ikke er på vekta så stemmer jeg på opp jeg! Lett! :D Menne nå er jeg generelt en happycamper uansett jeg da, så kanskje uhell burde bli til hell :D

Nei altså veien må bare gå opp ja!hehe Up, up and awayy...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer for den! :D Senga mi er også up up and away.. Så håper lakenskrekken min forsvinner snart :rofl:

Hehe, jeg ville legge meg før 23 jeg, men døgnrytmen er helt på trynet, og jeg sovna på sofan i ettermiddag, en hel halvtime:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...