Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg vil veldig gjerne ha en date, menneh ja...:p

Jeg har da faktisk spurt en random fyr om date jeg :rofl: Der og da var han plutselig akkurat det jeg ville ha! Menne jeg fikk ingen date da.. Men jeg spurte da i hvertfall :p Men nå finnes det egentlig ingen grenser for hvor mye jeg faktisk kan dumme meg ut da.. Jeg har muligens blitt mobba litt immun mot å drite meg ut så da bare kjører man på hihi :rofl:

Skulle riktignok ønske selvtilliten var litt mer immun også.. Menne det kommer seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hun kaller seg "Gamla", og hele tiden poengterer at hun er eldgammel, så ser jeg ingen grunn til å sy puter under armene på henne.;)

Men det er ikke vondt ment, bare så det er sagt :)

Alle jeg kjenner vet hvorfor jeg kaller meg Gamla;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da faktisk spurt en random fyr om date jeg :rofl: Der og da var han plutselig akkurat det jeg ville ha! Menne jeg fikk ingen date da.. Men jeg spurte da i hvertfall :p Men nå finnes det egentlig ingen grenser for hvor mye jeg faktisk kan dumme meg ut da.. Jeg har muligens blitt mobba litt immun mot å drite meg ut så da bare kjører man på hihi :rofl:

Skulle riktignok ønske selvtilliten var litt mer immun også.. Menne det kommer seg :D

Kommer ikke på noen jeg kunne tenke meg å spørre om date, for de få jeg har smugtitta litt på, "skremmer" meg, siden de er sånn store sterke gutter og sånnt..hehe Altså "ikke akkurat samme liga"-skremme:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke på noen jeg kunne tenke meg å spørre om date, for de få jeg har smugtitta litt på, "skremmer" meg, siden de er sånn store sterke gutter og sånnt..hehe Altså "ikke akkurat samme liga"-skremme:p

Hadde du ikke vært så langt unna, så skulle jeg hjulpet deg med rulatoren på date en gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært singel i så mange år nå at jeg har blitt altfor sær og kresen, skummelt og tenke på at man må forholde seg til en partner igjen og ikke har muligheten til å gjøre hva man vil, når man vil.. :)

Velkommen i den klubben!hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...