Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Ikke alltid sant, jeg kom til skade for å spørre en frøken på et utested om hun noensinne hadde sett en travhest føde hvorpå hun ble rasende og begynte å kjefte på meg. Jeg sa vel neppe mer en ja,ok hele den 1 minutt lange samtalen før vedkommende kaster seg rundt halsen på meg og begynner å råkline med meg. For anledningen var jeg også ute med noen fra militæret som jeg ikke hadde sett på noen år og de ble meget imponert over min evne til å kurtisere damen(e). Det hører også til historien at hun var elendig til å kline og etter den seansen så vi aldri mer til hverandre :rolleyes:

*knis*:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moro med alkohol mtp sjekking, går mye lettere! (til en viss grad), da er det plutselig mye vanskligere :p (Når enn ikke klarer å utale sitt eget navn lengere :ninja: )

Apropos alkohol.. Jeg ler HØYT, rått og brutalt, hver gang jeg hører om jenter som har blitt med noen hjem fra byen i den tro at det skal bli deres neste store kjærlighet. Gawd! Nekter nesten å tro at man kan finne "mr. right" dritings på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos alkohol.. Jeg ler HØYT, rått og brutalt, hver gang jeg hører om jenter som har blitt med noen hjem fra byen i den tro at det skal bli deres neste store kjærlighet. Gawd! Nekter nesten å tro at man kan finne "mr. right" dritings på byen.

Jeg har ledd høyt av jenter som ville ha meg med hjem fra byen, for jeg er ikke interessert i den typen jenter - og om jeg først skal rote meg borti noen skal det være grunnlag for noe mer. Og det er det ikke etter ONS ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fiskekaker går ikke oppi en koffert:mellow:

Det gjør ikke en dame heller. Ikke om man vil ha mer enn en one night stand i hvert fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan være en god kjæreste fra en eller annen teit artikkel somewhere

  • Hør på han når han vil snakke om noe - check
  • Le med og av han - check
  • Si meningen din - check check check check
  • Pass på han når han er syk - check
  • Gjør din greie - halvcheck
  • Vis følelser uten å klenge - halvcheck
  • La han være mann, i det minste offentlig - check
  • Gå overens med hans familie og venner - jammenkanskjedacheck
  • Ikke mas på han - check
  • Ha selvtillit - halvcheck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan være en god kjæreste fra en eller annen teit artikkel somewhere

  • Hør på han når han vil snakke om noe - check
  • Le med og av han - check
  • Si meningen din - check check check check
  • Pass på han når han er syk - check
  • Gjør din greie - halvcheck
  • Vis følelser uten å klenge - halvcheck
  • La han være mann, i det minste offentlig - check
  • Gå overens med hans familie og venner - jammenkanskjedacheck
  • Ikke mas på han - check
  • Ha selvtillit - halvcheck

Hvem er så dette her? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Har jeg faktisk lest meg gjennom alle sidene! (Ting man gjør bare for å slippe å finne senga.. :rofl:) Så kan jeg jo utsette sengetid enda litt til med å svare kanskje. :)

Sånn egentlig tror jeg at jeg ville blitt en ganske bra kjæreste :p Hadde jeg bare hatt bedre selvtillit, og ikke sagt alt jeg tenker på (høyt) før jeg rakk og tenke over HVA jeg sa.. Også hadde det jo vært fint om jeg kunne vært mer, ehm, "normal" virker det som.. Da alle kom til verden med bruksanvisning "hvordan gå fremover" fikk jeg min som het "hvordan gå bakover" også mangler sikkert halve manualen.. Såå jeg er fisk på tørt land jeg :rofl:

Også kan det vel sies at jeg har blitt en smule for kresen etter en del uheldig episoder, så om du har "feil" navn kan jeg fort finne på å stikke kun pga navnet.. Eller yrke... :whistling: Menmen alt jeg egentlig vil ha er en som er snill! En som ikke utnytter, er slem fysisk/psykisk og en som setter meg på nr 1 på lista i allefall en gang i blant, ikke som nr 10:)

Men har ikke gitt opp håpet helt da, men jeg er vel heller ikke på desperat jakt.. Er det en ting mine tidligere erfaringer har lært meg så er det at det er tross alt ikke så ille å være singel! Man kan føle seg langt mer ensom i et dårlig forhold..

Kanskje jeg klarer å finne senga også nå (bare jeg ikke begynner å lese nye tråder):rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange grunner til at jeg er singel. Gikk ut av et veldig bra forhold i sommer (pga. flytting). Slo vel egentlig aldri opp på en ordentlig måte, så jeg var dum nok til å tro at det kunne holde. Så gjorde egentlig ingenting for å møte noen nye. Fant noen mnd senere ut at han hadde ny kjæreste :( Kjipt å finne ut av at man har blitt løyet for i flere mnd, og kastet bort mange sjanser...

Jeg vet heller ikke hvor jeg skulle møtt noen nye. Jeg jobber på et sted hvor ALLE er mye eldre enn meg (jeg er 19). Jeg liker å gå ut på byen, men har ingen tro på å møte noen der.. Jeg er elendig på alt som har med flørting å gjøre. Blir nervøs og oppfører meg superteit.. :)

Det er ikke så forferdelig å være singel, men savner å like noen og bli likt tilbake.. :) Er ikke vits å gå halvhjertet inn i et nytt forhold, så får bare smøre meg med tålmodighet til noen ny dukker opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...