Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Ble ditcha til morgensdagens date....tar gjerne imot innboksmeldinger istedetfor :p

Ser ut som jeg blir ditcha til søndagens date.. :confused: Enda han var bekymra for at jeg kanskje var den rette.. Så var det visst mer praktisk med en som bodde nærmere selv om hun ikke passa like godt :meh: Vet ikke hva jeg skal si på den ass :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ut som jeg blir ditcha til søndagens date.. :confused: Enda han var bekymra for at jeg kanskje var den rette.. Så var det visst mer praktisk med en som bodde nærmere selv om hun ikke passa like godt :meh: Vet ikke hva jeg skal si på den ass :unsure:

Viktigere at det er praktisk enn at det rett,faktisk. Hadde du vært den rette, så hadde jeg glatt reist noen mil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote="rudboy, post: 126110, member: 2041"]Viktigere at det er praktisk enn at det rett,faktisk. Hadde du vært den rette, så hadde jeg glatt reist noen mil :)

Hmm mente du egentlig omvendt eller? Uansett synes det blir for dumt jeg.. Man forteller ikke noen man ditcher at de kanskje er de rett og at man savner de.. Det synes jeg bare blir slemt :meh: Samme greia med å avtale møte også bare forsvinne:rofl: Jeg mener.. Eller jeg håper at jeg rett og slett er uheldig med de jeg treffer på.. Hvis ikke er det mange stakkars sjeler der ute :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Eg er singel fordi eg er ein ufordragelig person og stygg som nøkken. Men er til gjengjeld ganske god på Battlefield 3

Oh Battlefield er dritkult!! Menne min beste egenskap er at jeg er helt ekstremt flink til å dø! Men har vel ikke så veldig mange timer med sånne type spill enda, så er artig å dø litt også :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine byer, både Stavanger og Trondheim :) Men hvordan er dialekta di, det er jeg litt spent på? ;)

Er Stavangerdialekt, thru' and thru'!Har veldig rein dialekt og, men ikke her oppe, folk tror jo ikke jeg snakker norsk, så jeg må jo forfine det litt:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh Battlefield er dritkult!! Menne min beste egenskap er at jeg er helt ekstremt flink til å dø! Men har vel ikke så veldig mange timer med sånne type spill enda, så er artig å dø litt også :rofl:

Eg blir eitrande galen når eg dør. Tar det som ein personlig fornærmelse. Blir så engasjert at eg vurderer å logge spilletiden som kardio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg blir eitrande galen når eg dør. Tar det som ein personlig fornærmelse. Blir så engasjert at eg vurderer å logge spilletiden som kardio.

Hahaha! :rofl: Jeg er egentlig mest bare takknemlig om jeg i det hele tatt får lov å være i live jeg, men om jeg først klarer å drepe noen så blir jeg meget meget glad!! :D Og nesten litt stolt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er elendig i det aller fleste spill, wordfeud, biljard, ps3, xbox, you name it....heldigvis har jeg ramlet inn i den ene idretten jeg har litt talent for og blitt ganske god i det.

Men om det å la jentene vinne i noe spill, så kanskje jeg burde invitert dem ut på noe som har med spill å gjøre...tror de hadde blitt rimelig fornøyd med å slå meg i det aller meste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...