Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser ut til at vi ikkje har samme utgangspunkt og innstilling til spelet.

Jeg er elendig i det aller fleste spill, wordfeud, biljard, ps3, xbox, you name it....heldigvis har jeg ramlet inn i den ene idretten jeg har litt talent for og blitt ganske god i det.

Men om det å la jentene vinne i noe spill, så kanskje jeg burde invitert dem ut på noe som har med spill å gjøre...tror de hadde blitt rimelig fornøyd med å slå meg i det aller meste :)

For meg er det vinn og tap (som regel tap) med samme sinn.. Jeg gjør ting fordi det er morro jeg, og kunne vel ikke brydd meg mindre om jeg taper.. Jeg eier vel særdeles lite konkurranseinstinkt sånn egentlig.. Men om jeg først klarer å banke noen ned i støvla har jeg vel lett for å tja.. Lett for å gni det litt ekstra inn :rofl: Og si noe så barnslig som æddabædda til tider :oops::rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger en date eller lignende snart... :p Begynner å bli, hmm.... rundt 4måneder siden sist..

Har ikke hatt en date (særdeles dårlig den som var) siden august i fjor.. Og før det var det vel ett år kanskje :rofl: Såå du må vente i kø altså :p:blush:

Og til Tuba.. Du kan godt få lov å banke meg i Battlefield :rofl: Alle andre gjør det så hihi :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gamla er jo åpen for dating, dansekortet er helt tomt! Bingo..? En sherry..? En spasertur..? En svingom i Palmehaven eller Losjen..?

Sherry faktisk, sååå gammel er du ikke! Så gammel er i alle fall ikke jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sherry faktisk, sååå gammel er du ikke! Så gammel er i alle fall ikke jeg

Står en halv flaske Harveys Bristol Creme i skapet;)

hehe Bruker den i trifle, og en minimal skvett til jul!

Veit ikke hvor gammal du er jeg, guttebassen:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fitnesss

Jeg var singel fordi; jeg er kravstor, rastløs, treningsglad, selvstendig og sta! Meen; I found love in a hopeless place(Lofoten), og flytta til Oslo med en som holdt ut alt det!:D

Kristianne; I love it, bildene av dere sier alt!<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står en halv flaske Harveys Bristol Creme i skapet;)

hehe Bruker den i trifle, og en minimal skvett til jul!

Veit ikke hvor gammal du er jeg, guttebassen:p

Hvis jeg ikke tar helt feil, så er vi vel like gamle. Tror, utifra hva du har skrevet tidligere, at det vel var rundt 81 du var født ...

Men, Sherry, det er for bestemor. Jeg har det vel i skapet jeg og. Men det er ikke for min egen del ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...