Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Desperat og desperat!! du har iallefall fått noe i innboksen!!!! Er igrunnen litt overrasket over at det har tatt lang tid før du fikk noe

:p

Aawww, er jo nesten så jeg rødmer her jeg sitter :p

Min er også tom ;( Må vel legge ut et fleksebilde snart da, så kanskje det kommer noe post.. he he

Jeg vurderer å slenge meg på halvnaken-trenden her inne, med litt photoshop kan jo resultatet bli bra og :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel fordi han slo opp med meg i forgårs. Etter å ha blitt dumpet for fjerde gang, kan jeg trygt si at jeg ikke helt klarer å tenke at det "ikke er meg" lenger.

Det er 100% sikkert at det ikke er deg. Det er mulig at exen din synes det, men da er han enkelt og greit ikke den rette for deg! Jeg tipper du er fantastisk, og at du vil finne en som synes det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for å slenge meg på tråden siden jeg også er singel...

Jeg er ikke singel fordi det er noe galt med meg eller fordi jeg på noen måte er umulig å ha i hus (uhuu, krysser fingra for at exen min fortsatt ikke henger her ;)) men det er ikke barebare å finne en mann som har det jeg søker.

Siden jeg bruker mye av fritiden min på trening, og resten av tiden min på å snakke om det bør han dele mitt interesse. Dette er ikke noe jeg ønsker å kompromisse på - heller kombinere :)

Tar man en tur inn på sukker.no så finner man fort ut at det finnes slike menn i bøtter og spann. Realitetet er dog litt annerledes :p

Og med tanke på at man forhåpentligvis skal ønske å leve livet sammen bør det være mer enn gjensidige interesser med i bildet. F ex KJÆRLIGHET :wub: ...og vennskap og alt det der.

Sen så trives jeg faktisk veldig godt med livet som det er, jeg har bosatt meg litt utenfor allment farvann og går sjeldent på byen. Henger på gymmet på lørdagskveldene og der er jeg som regel alene. Jeg har vel på en måte vant meg til å gjøre det jeg liker å gjøre alene og er ganske fornøyd med det, sen så tviler jeg ikke på at jeg finner ham som vil dele og forgylle dette sammen med meg - en vakker dag :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi du fleipa videre, og vips så er det noen som skal spille videre på det du sier og så blir det 70 poster til med avsporing. Det blir litt for mye med 3 sider mellom hvert innlegg som handler om trådens tema, som omtrent var tilfellet her tidligere.

Skal sies at jeg lar mye OT passere, men nå tok jeg nettopp et raid på det groveste, og da blei det slik ;)

Nå var jeg litt treig til å oppdatere posten min, men det er fint om dere tar tilbakemeldinger på moderering på PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du fleipa videre, og vips så er det noen som skal spille videre på det du sier og så blir det 70 poster til med avsporing. Det blir litt for mye med 3 sider mellom hvert innlegg som handler om trådens tema, som omtrent var tilfellet her tidligere.

Skal sies at jeg lar mye OT passere, men nå tok jeg nettopp et raid på det groveste, og da blei det slik ;)

Nå var jeg litt treig til å oppdatere posten min, men det er fint om dere tar tilbakemeldinger på moderering på PM :)

Jeg var nå ferdig med det siste hun kommenterte på meg..

Har tatt det videre på PM, men for fremtiden hadde det vært bra om du ga folk en liten heads up, enten i tråden, eller på PM, og si hva greia er. Vi kan alle glemme oss litt.. Er mye OT som ikke blir sletta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener folk her om sider som feks sukker.no?

usj.. Personlig liker jeg ikke sjekkesider.. Ikke fordi det ville få meg til å føle meg desperat, men det virker som det er for mange desperate der ute, som antar du er desperat og tar hva som helst, MÅ snakke med/flørte med dem, siden jeg er registrert på siden.. Den oppførselen/holdningen kan man få på så enkle nettsamfunn som skybyen..

"Du må jo flørte med meg, det er jo derfor du er her!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært singel hele livet jeg (enda jeg bare er 18 da, hehe ;)). Grunnen er vel at jeg ikke er så flink til å oppsøke plasser der man kan finne noen, gutter på min egen alder er uinteressant .. og er sikkert litt kresen også. Men stresser heller ikke med det. Når jeg først skal få meg en kjæreste så skal det være full match, og ikke bare en som funker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener folk her om sider som feks sukker.no?

Jeg er medlem, men synes sidene er gameldagse, funksjonalitet mangler og eierne er idioter. Men så logger jeg meg på en gang i måneden, da :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg komme med en liten "motvekt"? Jeg svarer jo ikke akkurat topic, men whatever.

Historien er kort; Jeg har alltid spilt fotball, men det alene var ikke nok til å imponere damene. Jeg hadde alltid hatt et godt øye til en spesiell jente, som for meg var out of my league! Begynte etterhvert å trene og ta ordentlig vare på meg selv, etter en stund med skikkelig trening økte selvtilliten. En dag jeg var på vei hjem fra atter en god treningsøkt gikk jeg rett inn på butikken hun jobbet og sa hei. I dag har vi hus, bil og en datter på 1 år sammen! :)

Takk for meg.

Trening funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg komme med en liten "motvekt"? Jeg svarer jo ikke akkurat topic, men whatever.

Historien er kort; Jeg har alltid spilt fotball, men det alene var ikke nok til å imponere damene. Jeg hadde alltid hatt et godt øye til en spesiell jente, som for meg var out of my league! Begynte etterhvert å trene og ta ordentlig vare på meg selv, etter noen en stund med skikkelig trening økte selvtilliten. En dag jeg var på vei hjem fra atter en god treningsøkt gikk jeg rett inn på butikken hun jobbet og sa hei. I dag har vi hus, bil og en datter på 1 år sammen! :)

Takk for meg.

Trening funker!

God historie for "hvem er ikke single og hvorfor?":)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener folk her om sider som feks sukker.no?

Jeg har en profil og synes det er en helt ok side. Jeg går sjeldent på byen og synes uansett det er et møkkasted å sjekke på hvis man ønsker finne noe som varer lenger enn noen timer :p Man kan luke ut mye man hvert fall IKKE interesserer seg for på en slik datingside.

Til å begynne med syntes jeg det var dritspennende men nå går det veldig i perioder kan du si og 'dritspennende' er det ikke uansett lenger ;)

Kjæreste har jeg ikke men jeg har innkassert to stykk riktig gode venner derfra og det er jeg veldig glad for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...