Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og for å være i det minste i nærheten av topic, så synes jenter det er mer sjarmerende med de som drikker med måte enn de som "kvitter seg med overskuddalkohol", for å si det slik. Trikset er å drikke seg sjarmerende ikke å gi leveren en trimsesjon :p

Må drikke meg til mot og sjarm, ikke fotløs og kvalm:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke denne omdøpes til "Singeltråden" evnt. "Flørtetråden", så slepper vi at innlegg blir sletta her? :)

Moro med alkohol mtp sjekking, går mye lettere! (til en viss grad), da er det plutselig mye vanskligere :p (Når enn ikke klarer å utale sitt eget navn lengere :ninja: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke denne omdøpes til "Singeltråden" evnt. "Flørtetråden", så slepper vi at innlegg blir sletta her? :)

Moro med alkohol mtp sjekking, går mye lettere! (til en viss grad), da er det plutselig mye vanskligere :p (Når enn ikke klarer å utale sitt eget navn lengere :ninja: )

Hva har skjedd med å drikke med måte? MÅ ikke drikker dere fra sans og samling:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva har skjedd med å drikke med måte? MÅ ikke drikker dere fra sans og samling:wub:

Hehe, hender at jeg klarer det og! :p Men rart, blir bare værre med åra igrunn... Skulle trodd enn var flinkere når enn blei eldre.

Eneste forskjellen er at før når jeg blei så full så spydde jeg og sovna, nå går jeg oppreist og snakker med folk og er i samme tilstand..

Ikkje braaaaaaaaaaaa.... :p

Av og til kan det vel omtrent være som dette her:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må drikke meg til mot og sjarm, ikke fotløs og kvalm:rolleyes:

Hehe, selv drikker jeg andre sjarmerende. Jeg pleier som regel bare bli usjarmerende :D

..neeeida! Slik er det overhode ikke!

Altfor drita folk er usjarmerende no-matter-what og jeg tviler på at jeg er noe annerledes. Men uansett hater jeg å gå glipp av dagen derpå. Fyllesyke dager er bortkastede dager og livet er litt for kort for å kaste bort tiden på slikt ;)

*kremt* dette går vel pent innafor grensa til topicen i denne tråden? :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine herrer, et lite tips:

Hvis du er ute på byen, og ser ei søt/pen jente dere vil flørte med, drit i denne;

(Scenario fra noen helger siden) En fyr kommenterer at venninda mi har rød bukse. Hun sier enkelt at den er rosa, men det nekter han på, og gjør det til en heftig diskusjon, og prøver å virke intellingent med å mene at den er "magenta".. Sjarmerende? NEI.:p

Menn som begynner å krangle med dama de prøver å sjekke opp, har tryna brutalt før de har begynnt:rolleyes:

Samme med menn som nekter å høre på når jeg sier jeg IKKE er fra en random by de mener og påstår hardnakka at jeg er fra, fordi de i fylla tror jeg høres sånn og sånn ut, og vi snakker skivebom på kartet:rolleyes:

Da blir du ikke sur fordi du blir avvist, ass:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erre mulig :eek: 30 sider og jeg har ikke deltatt :p

Grunnen til at jeg er singel ligger nok i at det tar lang tid før jeg får følelser for en person(bra/dårlig?) og dermed slår latskapen fort inn hvis det blir for lang tid mellom hver gang man møtes :meh:

Først og fremst må man komme seg på markedet, men ettersom mitt skolemiljø har bestått av 25 jenter de siste par årene(studerer ernæring..), er sjeldent ute på byen, og ellers befinner meg på trening/hjemme, så er er det lettere sagt enn gjort! :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine herrer, et lite tips:

Hvis du er ute på byen, og ser ei søt/pen jente dere vil flørte med, drit i denne;

(Scenario fra noen helger siden) En fyr kommenterer at venninda mi har rød bukse. Hun sier enkelt at den er rosa, men det nekter han på, og gjør det til en heftig diskusjon, og prøver å virke intellingent med å mene at den er "magenta".. Sjarmerende? NEI.:p

Menn som begynner å krangle med dama de prøver å sjekke opp, har tryna brutalt før de har begynnt:rolleyes:

Samme med menn som nekter å høre på når jeg sier jeg IKKE er fra en random by de mener og påstår hardnakka at jeg er fra, fordi de i fylla tror jeg høres sånn og sånn ut, og vi snakker skivebom på kartet:rolleyes:

Da blir du ikke sur fordi du blir avvist,:p ass

Ikke alltid sant, jeg kom til skade for å spørre en frøken på et utested om hun noensinne hadde sett en travhest føde hvorpå hun ble rasende og begynte å kjefte på meg. Jeg sa vel neppe mer en ja,ok hele den 1 minutt lange samtalen før vedkommende kaster seg rundt halsen på meg og begynner å råkline med meg. For anledningen var jeg også ute med noen fra militæret som jeg ikke hadde sett på noen år og de ble meget imponert over min evne til å kurtisere damen(e). Det hører også til historien at hun var elendig til å kline og etter den seansen så vi aldri mer til hverandre :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...