Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Får jeg komme med en liten "motvekt"? Jeg svarer jo ikke akkurat topic, men whatever.

Historien er kort; Jeg har alltid spilt fotball, men det alene var ikke nok til å imponere damene. Jeg hadde alltid hatt et godt øye til en spesiell jente, som for meg var out of my league! Begynte etterhvert å trene og ta ordentlig vare på meg selv, etter en stund med skikkelig trening økte selvtilliten. En dag jeg var på vei hjem fra atter en god treningsøkt gikk jeg rett inn på butikken hun jobbet og sa hei. I dag har vi hus, bil og en datter på 1 år sammen! :)

Takk for meg.

Trening funker!

Likte historien godt her inne jeg! :) Motivasjon til oss single, keep going :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan vel slenge meg på her også. Jeg er rett og slett singel fordi jeg gjorde det slutt med eksen for en måned siden. Har ingen hastverk med å finne meg en ny heller...

Jeg er veldig sjelden ute på byen, så har ikke tro på å møte noen der. Og ellers består livet mitt av jobb og trening... Hørtes veldig kjedelig ut, men det er vel sånn det er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel slenge meg på her også. Jeg er rett og slett singel fordi jeg gjorde det slutt med eksen for en måned siden. Har ingen hastverk med å finne meg en ny heller...

Jeg er veldig sjelden ute på byen, så har ikke tro på å møte noen der. Og ellers består livet mitt av jobb og trening... Hørtes veldig kjedelig ut, men det er vel sånn det er ;)

Tror du beskriver hva livet til mange her inne består av - jobb og trening. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du beskriver hva livet til mange her inne består av - jobb og trening. :)

Etter hva jeg har sett, så gjør jeg nok det :) men jeg tror det er det viktigste - å gjøre det man liker, så treffer man plutselig på den "rette" til slutt....!? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

hehe bare presse seg gjennom det:) så dø

Må sjekke om ambulansen tar transport først til senteret så henter meg :p

Forskjell på å kunne styrte litt alkohol, og det å tålerere det, young grasshopper :D

Lærte en gang at jeg måtte spise opp all maten... ja så da må jo det være slik med drikke og :confused:

Pfft.. Jeg er født innafor bibelbeltet og kan feste til langt utpå morrakvisten, st opp etter to timer og ha ei skikkelig deilig økt!:p

Du fikk sikkert altervin allerede som barn :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærte en gang at jeg måtte spise opp all maten... ja så da må jo det være slik med drikke og :confused:

Og for å være i det minste i nærheten av topic, så synes jenter det er mer sjarmerende med de som drikker med måte enn de som "kvitter seg med overskuddalkohol", for å si det slik. Trikset er å drikke seg sjarmerende ikke å gi leveren en trimsesjon :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...