Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

...og derfor er jeg litt var. Har brent meg skikkelig, og når folk virker for snille blir jeg skeptisk og rygger ut ;)

Tror det er sunt å være litt skeptisk :) Bare det ikke blir for mye , lett å bli mistenksom og utrygg etter sånne forhold. Jeg er veldig skeptisk selv, jeg vet at begge mine to ekser var verdens snilleste til å begynne med , så om jeg skulle treffe noen igjen så vil jeg bruke god tid på ting, ikke forhaste meg :)

Annonse

Tror det er sunt å være litt skeptisk :) Bare det ikke blir for mye , lett å bli mistenksom og utrygg etter sånne forhold. Jeg er veldig skeptisk selv, jeg vet at begge mine to ekser var verdens snilleste til å begynne med , så om jeg skulle treffe noen igjen så vil jeg bruke god tid på ting, ikke forhaste meg :)

Har hatt samme problemet her. To av eksene som virket som verdens snilleste gutter til å begynne med. Endte med sykehus, drapstrussler og politianmeldelse. Så jeg er kjempe skeptisk nå, og kommer og til å bruke veldig langt tid på et eventuelt kommende forhold.

nhååå god holdning:)

og ja, tviler på man møter noen verdt å møte på byen :)

Kanskje på trening?

Trening er nokk ikke en dum "sjekke arena" du finner noen med samme interesser... og det er jo relativt viktig å være litt lik men samtidig kunne gjøre noe hver for seg... Januar er jo stor innrykk på treningsenterene.... hvem vet... plutselig går jeg på en søt jente der :whistling:

Har du ikke en eller annen bekjent som du bestandig har flørtet med/hadd den type tone med? Den perfekte søndagskjæreste!

Bestandig vært et eller annet, men ikke nokk til et forhold ;)

Hahaha!:rofl: Jo.

Ser den. Hver vår laptop, sofa, film og kødding på nettet. Perfekt søndag :rofl:

Annonse

Trening er nokk ikke en dum "sjekke arena" du finner noen med samme interesser... og det er jo relativt viktig å være litt lik men samtidig kunne gjøre noe hver for seg... Januar er jo stor innrykk på treningsenterene.... hvem vet... plutselig går jeg på en søt jente der :whistling:

Er på en måte enig, og har noen ganger fått øye på/prøvd å fått kontakt med noen på senteret. Problemet er jo at jeg ser ut som et dass på trening!! trener på formiddagen i helgene og gidder jo ikke sminke meg før jeg drar på trening... Ellers drar jeg jo noen ganger rett etter jobb, så har jo forsåvidt sminke på da.. Men å stå der knallrød i trynet, svett under arma, litt maskara under øynene og håret til alle kanter... Vel, det tiltrekker vel ikke akkurat menn som kebab i fylla/varm kniv i smørret/bæsj i kram snø osv...

Gjest Banan Arne
Hvis ingen av partene er ute etter et forhold så er det jo perfekt!

Man kan jo ta det så langt som man vil, så man kan jo bli veldig fornøyd med ordningen :p

Funker veeeeeeeeeeeldig skjeldent! Alltid en som for følelser for den andre and then the drama starts...

Hm mitt treningssenter er miljøet enten 16 eller 60. Hehe tror jeg må bytte :o

Kjempe viktig med noen av de samme interessene. Ikke det at man må trene sammen. Kan sikkert bli mye i lengda. Hehe. Men viktig m noen som forstår hvorfor du skal på trening og ikke skal sitte å se på discovery?!? Hehe

Hm mitt treningssenter er miljøet enten 16 eller 60. Hehe tror jeg må bytte :eek:

Kjempe viktig med noen av de samme interessene. Ikke det at man må trene sammen. Kan sikkert bli mye i lengda. Hehe. Men viktig m noen som forstår hvorfor du skal på trening og ikke skal sitte å se på discovery?!? Hehe

Litt det samme hos meg også, men tror det egentlig er sånn over hele linja. Kanskje bortsett fra bole-gymmene, så tror jeg folk mister interessen når de får jobb og unger og sånt, og så kommer de tilbake når helsa går nedover...Det er i hvert fall få i min aldersgruppe der jeg trener, og om det hadde vært noen der så ser jeg ut som en hamster når jeg løfter tungt - så er ingen vits i å prøve seg på noen :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...