Gå til innhold

Den store nerdetråden


malenesofie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 4 måneder senere...

Annonse

Hiver meg på denne tråden!

Alt som har med Fantasy er sjef (y) fra bøker til musikk, så er det utvilsomt fantasy som gjelder.

Er det noen som spiller Diablo 2 her lenger...? Jeg og noen kompiser plukket det opp igjen etter noen år, og det er fortsatt fantastisk... :)

Ellers så er det Bloodborne det går i også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på denne tråden!

Alt som har med Fantasy er sjef (y) fra bøker til musikk, så er det utvilsomt fantasy som gjelder.

Er det noen som spiller Diablo 2 her lenger...? Jeg og noen kompiser plukket det opp igjen etter noen år, og det er fortsatt fantastisk... :)

Ellers så er det Bloodborne det går i også.

Jeg er stadig vekk innom D2LoD og leker litt! Tror det spillet —foruten å være et heidundrende godt spill— traff meg midt i maksimum-nostalgipotensiale-senere-perioden av livet mitt. Freaggin' love it. Ingen over, ingen ved siden! :D

diablo_2_necromancer_by_sh51-d39ihjs.gif

Har forøvrig lest alle bøkene tilknyttet Sanctuary også. God underholdning, om du liker lore og ikke allerede har lest dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

What the fuck am I doing...

På den andre siden, noen spillere av de gamle Might and Magic 6 & 7 her ?

Funnet de fram igjen de siste 2 ukene... fantastisk kjekt :p

Ja, samt 4 og 5. Veldig mange år siden jeg har spilt noe M&M men. Husker jeg alltid ble irritert over endgame i de spillene, fordi det alltid dukket opp sci-fi i fantasy settingen da, som ødela innlevelsen min. MM7 var iallfall den klare favoritten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...