Gå til innhold

Den store nerdetråden


malenesofie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Et av mine favoritt-hack'n'slash-spill! Det er faktisk så bra at det nesten konkurrerer med God of War, hadde det ikke vært for at den gresk-mytologiske settingen er overlegen anime-stilen i Bayonetta.

Var ganske så bra! Var skeptisk i starten, for jeg synes normal mode var så SINNSYKT vanskelig. Men det gikk liksom litt over.

Leste om en som synes GoWIII titan mode var lettere :p

Synes Gow er mer interessant, dog Bayonetta er ikke verst å se på, eller høre på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å glede seg, Abercrombie er dritbra! Ikke nødvendigvis den opprinnelige trilogien som er best, men de tre frittstående bøkene i samme univers er suverene.

Sitter og ergrer meg over at jeg ikke husker om jeg har lest denne trilogien.

Alt høres kjent ut, men vet ikke om det er fordi jeg enten har lest omtalen, lest coveret hos noen andre eller om jeg har boka i hylla mi :p

Fikk en stor norgespakke med bøker av en kamerat som kjøpte seg Kindle, som jeg ikke har lest ennå, vet ikke hva jeg har, og har nå Kindle selv. Tror jeg må sette meg ned og skrive en liste over alle bøkene jeg har i leiligheta og begynne å jobbe meg gjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alle de norske utgavene av Spawn, og er generelt glad i tegneserier. Abonnerer på Donald Duck og leser gjerne

Deadpool, Asterix m.m. Er relativt ofte innom den lokale tegneseriesjappa for å se om det er noe nytt og spennende på plass. Er videre særs glad i Star Wars, ser litt på Star Trek (kun The Next Generation), og syns generelt sci-fi er en finfin sjanger.

Spiller en del PC og Playstation 3 når anledningen byr seg. Går i Football Manager (2013 per dags dato, men venter i spenning på 2014), og Warhammer: Dawn of War Soulstorm. På Playstation 3 går det mye i Borderlands 2, men er også tidvis innom Mass Effect. Er veldig glad i begge disse spillseriene.

post-16367-14440955597116_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuuh, kom plutselig på bøkene jeg småleser (for 3. gang) nå, Sin Wars av Richard A. Knaak. Disse, samt endel andre er satt i samme univers som Diablo-spillserien fra Blizzard. Bøkene er i seg selv godt skrevet, og er etter min mening obligatorisk lesning om man likte Diablo, Diablo 2, Lord of Destruction eller Diablo 3.

Forøvrig synes jeg Diablo og Diablo 2:LoD er absolutte must for enhver som liker fantasy. Jeg er ingen stor gamer, men D2LoD kommer jeg fortsatt med gjevne mellomrom tilbake til. Et fantastisk spill i en fantastisk serie, med fantastiske bøker av en dyktig forfatter. Anbefales på det varmeste! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ergrer meg over at jeg ikke husker om jeg har lest denne trilogien.

Alt høres kjent ut, men vet ikke om det er fordi jeg enten har lest omtalen, lest coveret hos noen andre eller om jeg har boka i hylla mi :p

Det er vel bare å begynne med en titt i hylla, det! Har du lest dem, burde du i så fall kjenne igjen navnet Logen Ninefingers. Faen til kar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel bare å begynne med en titt i hylla, det! Har du lest dem, burde du i så fall kjenne igjen navnet Logen Ninefingers. Faen til kar!

Stemmer at jeg både har den og har lest den! :)

Kan vel lett lese den oppatt når jeg ikke husker noe.

Andre bøker jeg har kjøpt på Kindle som kan leses:

Mageborn bok 1 (eneste jeg har) er på salg på Kindle nå til 1 dollar :)

The Hungering Saga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok en geek selv.

Elsker sci-fi, både som film/TV og i bokform.

Noen faves: BSG, V (orignalen), Firefly og Serenity, Farscape, Star Wars (duh!), liker de nye Star Trek-filmene men er ingen stor Trekkie, gleder meg stor til Agents of S.H.I.E.L.D., Nolans Dark Knight-filmer, X-men (de to første), første Men in Black, Plant of the Apes (både filmene og TV-serien), Game of Thrones

Bøker/forfattere: Culture-bøkene til Iain M. Banks (snufs), William Gibson, George R.R. Martin, Douglas Admas, Frank Herbert, Isaac Asmiov.

er ingen stor manga/anime-fan, men elsker tegneserier:

Deadpool, Frank Miller (Daredevil, Wolverine, 300, Dark Knight returns), Preacher, DMZ,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...