AxMataz Skrevet 2. juni 2014 Skrevet 2. juni 2014 Ole Andreas, Afterall, Tutogkjør og 5 andre 8 Siter
Gompen Skrevet 2. juni 2014 Skrevet 2. juni 2014 bra episode. men Sansa. når hu kom ned den trappa. Daaymn. FatFighter Malm og Tor 2 Siter
FluffyCylon Skrevet 2. juni 2014 Skrevet 2. juni 2014 Bra å se at Sansa har funnet ut at hun har en ryggrad litt tidligere enn i bøkene. Hver gang hun føler seg litt trygg eller varm i trøya, skjer det noe [negativt] med henne. Nå begynner hun endelig å ta føringen selv. Måtte "spole tilbake" for å se når The Mountain tok livet av Oberyn, jeg holdt meg for øynene først. Det var sannelig noen ulekre lyder av bein som moses gitt. Elin, Tor og Gompen 3 Siter
FluffyCylon Skrevet 2. juni 2014 Skrevet 2. juni 2014 Omg, blir helvetet å vente på s05, må vel bare begynne å lese... Forhåpentligvis kommer neste bok neste år Siter
AxMataz Skrevet 2. juni 2014 Skrevet 2. juni 2014 Måtte "spole tilbake" for å se når ,,,,,. Husk at det kan dukke opp folk i denne tråden som ikke har sett episoden enda, greit å ha spoileradvarsel. Sagmon 1 Siter
ErikMM Skrevet 2. juni 2014 Skrevet 2. juni 2014 Foreshadowing fra noen måneder siden (Lena Headey & Pedro Pascal). Tor og malenesofie 2 Siter
FluffyCylon Skrevet 2. juni 2014 Skrevet 2. juni 2014 Husk at det kan dukke opp folk i denne tråden som ikke har sett episoden enda, greit å ha spoileradvarsel. Fixed:whistle: AxMataz 1 Siter
ErikMM Skrevet 2. juni 2014 Skrevet 2. juni 2014 Husk at det kan dukke opp folk i denne tråden som ikke har sett episoden enda, greit å ha spoileradvarsel. Men dersom de er dumme nok til å gjøre det, så fortjener de virkelig å spoiles. Det er hard rettferdighet! Team Stannis!! Loco 1 Siter
FluffyCylon Skrevet 2. juni 2014 Skrevet 2. juni 2014 Spoiler tweet/instagram fra Pedro Pascal: https://twitter.com/PedroPascal1/status/473481358556160002 http://instagram.com/p/ov11YCnw-U/ Elin 1 Siter
Tutogkjør Skrevet 2. juni 2014 Skrevet 2. juni 2014 Foreshadowing fra noen måneder siden (Lena Headey & Pedro Pascal). Jeg liker og at det er foreshadowing i selve serien. F.eks. det fra Littlefinger sin samtale med Robin. *squeak* Tor 1 Siter
Tor Skrevet 2. juni 2014 Skrevet 2. juni 2014 Dere kommer virkelig til å drite mursteiner enten neste episode, eller episoden etter der. This, this was nothing. Winter is coming. malenesofie, Ole-Mats Moskvil, SisterSyringe og 5 andre 8 Siter
Eliza Skrevet 2. juni 2014 Skrevet 2. juni 2014 holy flying fuck! Stig Ingebrigtsen og FatFighter Malm 2 Siter
Exposure Skrevet 2. juni 2014 Skrevet 2. juni 2014 Hvis ikke Lannister slekta med unntak av Tyrion og Jamie blir slakta i neste episode, så gidder jeg ikke å se på lenger! PrideFC 1 Siter
PrideFC Skrevet 2. juni 2014 Skrevet 2. juni 2014 Hvis ikke Lannister slekta med unntak av Tyrion og Jamie blir slakta i neste episode, så gidder jeg ikke å se på lenger! I call LIER LIER!!! (selv om jeg er litt enig!) Exposure 1 Siter
Fny Skrevet 3. juni 2014 Skrevet 3. juni 2014 Dere kommer virkelig til å drite mursteiner enten neste episode, eller episoden etter der. This, this was nothing. Winter is coming. hehe, har du ikke sagt det før og Altså, man vet jo hva som kommer MEN, jeg var ikke forberedt på slutten i går. Brutalt! Siter
SisterSyringe Skrevet 3. juni 2014 Skrevet 3. juni 2014 Jeg skjønte det var alvor når gubben gaula "Oh shit ass!!!" på det siste. Jeg derimot syntes det bare var stas å se hvor godt de hadde gjort det i forhold til bokforklaringen FluffyCylon og Elin 2 Siter
Tor Skrevet 3. juni 2014 Skrevet 3. juni 2014 I boken så er tankene til Tyrion i den avsluttende scenen av intet mindre en legendarisk standard. Nesten så man skulle ha brutt åndsverksloven og hevet inn et avsnitt her. Man får virkelig følelsen av hvordan en verden raser sammen, bokstavelig talt haha Chrsyre og Andreas87 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.