Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skjer dette i sesong 4 eller må vi vente til neste år? Har begynt på bok 1 og er 350 sider inn. Må si jeg nyter boken selvom jeg kan handlingsforløpet

Spørs hvordan produsenten legger det opp, i bøkene er det i samme bok. Så får vi se ;)

Fortsetter under...

• Svar 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tyrion kan ikke dø :(

Hans vittige komentarer er en stor del av serien for meg! (Bøkene og, og som sagt tidligere så nyter jeg og bøkene selv om jeg vet handlingsforløpet).

Annonse

Annonse

Skrevet
Har fulgt med siden jeg tilfeldigvis kom over bok 1 i 1996 eller muligens 1997. Har altså hatt anledning til å vente ganske mye.

+1 (riktignok bare siden år 2000, but still...) o_O

Skrevet
Det var jo da den usedvanlige ventingen begynte; de tre første bøkene kom i et normalt tempo.

Jo takk. Som resultat har jeg jo lest serien ekstra mange ganger, da. Er lett å glemme noen detaljer på fem år.

Skrevet
Jo takk. Som resultat har jeg jo lest serien ekstra mange ganger, da. Er lett å glemme noen detaljer på fem år.
Har du lest både norsk og engelsk?
Skrevet

Fantastisk episode!

Oberyn sin tale ga med gåsehud, selv om jeg skjønte at det måtte skje. Og Littlefinger sin avsluttning, perfekt!

Jeg har begynt å "lese" (audibok) bøkene på nytt. Jeg leste de for 10 år siden eller noe slikt, dvs jeg leste bok 1 og halveis i bok 2 eller noe før jeg stoppet av en eller annen grunn. Tilfeldigvis var jeg akkurat kommet til etter Tyrion sitt første "trial by combat" i boken nå. Der han sitter og forteller Bronn hva han syns om han. Så det var bare perfekt å høre de si de eksakt samme tingene til hverandre i cellen, og at de i tillegg sier at de nå ser på hverandre som venner. Skikkelig bro moment.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...