Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flere enn meg som syns d er snodig med hvor mange som har svart de er timeglass? Synes ikke de fleste jeg ser på gata er den formen, eller?

Men så er det ikke alle vi møter på gata som er veldig aktive på fitnessbloggen heller er det vel? ;)

Men så er det ikke alle vi møter på gata som er veldig aktive på fitnessbloggen heller er det vel? ;)

Sikkert ikke! Skjønner at man også ka få en fysikk som er mer som et timeglass med nok og målretta trening for å endre fasong. Men nå ser d nesten ut som om d er flest timeglass som trekkes mot styrketrening? Eller så er d bare de som gidder å stemme;-) hva tror du er årsaken?

Sikkert ikke! Skjønner at man også ka få en fysikk som er mer som et timeglass med nok og målretta trening for å endre fasong. Men nå ser d nesten ut som om d er flest timeglass som trekkes mot styrketrening? Eller så er d bare de som gidder å stemme;-) hva tror du er årsaken?

vet ikke, jeg for min del har alltid vært timeglass... vanskelig å svare på...

Interresant å høre! Hvordan ble den endra, og har forandringen vart?

Haha jo endringen ... Fust va eg en pinne. Tynn, uten hofter, rompa ellår pupper. Så blei eg gravid, fekk maaasse vann i kroppen , este ut så en ballong, sleit me å få i meg nok mat til å me....-.- så rompe, lår å hofter este ut , fått mye mer hofter, sjøl om eg e gått ner i vekt å bla bla bla ettepå e d kje sjangs å få på seg gamle bukser.. Puppene blei åg mye større... D blei jo en ganske ekstrem livsstilendring for meg å bli gravid, så d kan åg ha mye me at eg la på meg mye å gjør. Men igjen så e mye genetisk , mor mi åg la på seg 25kg i graviditeten..d einaste eg føle har vanskelig for å trekka seg skikkelig samen e magen , men strekkmerkene e jo der.. På alle disse plassene eg har nevnt.. Så eg har fortsatt rompa å hofter men mindre en rett ette graviditeten ;) denne rauå her har ikje tenkt seg någen plass ser d ut som :p hahaha

Eg tror d me at dår e så mangen timeglassfigurer der ute e at di komme i alle vektklasser :) å så e d någe sikkert me d at mangen så ikje syns d e så kjekt å ver epler o.l. Å ikje vil ropa d ut. Tro meg, eg va kje akkurat stolt øve formene mine når eg va "brick". Einaste eg konne "visa" t va ko tynne eg va hahaha :) bony ass bitch :p

Annonse

Haha jo endringen ... Fust va eg en pinne. Tynn, uten hofter, rompa ellår pupper. Så blei eg gravid, fekk maaasse vann i kroppen , este ut så en ballong, sleit me å få i meg nok mat til å me....-.- så rompe, lår å hofter este ut , fått mye mer hofter, sjøl om eg e gått ner i vekt å bla bla bla ettepå e d kje sjangs å få på seg gamle bukser.. Puppene blei åg mye større... D blei jo en ganske ekstrem livsstilendring for meg å bli gravid, så d kan åg ha mye me at eg la på meg mye å gjør. Men igjen så e mye genetisk , mor mi åg la på seg 25kg i graviditeten..d einaste eg føle har vanskelig for å trekka seg skikkelig samen e magen , men strekkmerkene e jo der.. På alle disse plassene eg har nevnt.. Så eg har fortsatt rompa å hofter men mindre en rett ette graviditeten ;) denne rauå her har ikje tenkt seg någen plass ser d ut som :p hahaha

Eg tror d me at dår e så mangen timeglassfigurer der ute e at di komme i alle vektklasser :) å så e d någe sikkert me d at mangen så ikje syns d e så kjekt å ver epler o.l. Å ikje vil ropa d ut. Tro meg, eg va kje akkurat stolt øve formene mine når eg va "brick". Einaste eg konne "visa" t va ko tynne eg va hahaha :) bony ass bitch :p

nei alle er kanskhe ikke like glad i kroppsfasongen sin. Håper bare at man kan bli d etterhvert:-) det er jo alltid noe bra med hver type!

gså trodde jeg litt at de som trener har mer selvtillit i forhold til å akseptete og bli glad i kroppen sin

Håper alle bir d en dag.!

Jeg er veldig pære! Men synes det er vanskelig å skille pære og timeglass avogtil, hvertfall no når jeg går ned i vekt.. Ser at der eg har slitt mest, rompe lår, begynner å gå ned.

Men de fleste veninnene mine er epler faktisk. de har bredest på magen, og gjerne tynnere over hoftene. SÅ synes det er rart at så mange her er timeglass:)

Jeg aner ikke hva jeg er, og har lurt lenge! Gidder noen å fortelle meg?

Sorry hvis jeg spammer nå. o_O:oops:

PS: Jeg tar fort av meg på overkroppen, men ikke lårene. Hvis det hjelper.. Og puppene er det første som forandrer seg ved vektendring.

Timeglass

Jeg aner ikke hva jeg er, og har lurt lenge! Gidder noen å fortelle meg?

Sorry hvis jeg spammer nå. o_O:oops:

PS: Jeg tar fort av meg på overkroppen, men ikke lårene. Hvis det hjelper.. Og puppene er det første som forandrer seg ved vektendring.

På bildet er du mer timeglass enn pære, men utifra det du beskriver av fettlagring er du mer pære (som meg selv)

Annonse

Skjønner aldri hvilken kroppstype jeg har.. Kanskje noen av dere kan hjelpe?

[ATTACH]110976[/ATTACH]

Du har slim og atletisk figur. Norske jenter har som regel ikke timefigur. Dere merker det vel fort når man feks drar til varmere strøk. Feks Barcelona?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...