Gå til innhold

Fitnessarmer på Celina Middelfart!


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kongelig bryllup eller ikke, man bør unngå:

For korte kjoler/høy splitt: Check

For dyp utrigning: Check

Fargen rød betyr (betydde i gamle dager) at man har ligget med brudgommen: Check...

Fort gjort og blande unngå og gå for.....

(Nå hadde danmarks kronprinsesse også rød kjole da,- dog "riktig" ellers.....)

Synes også Celinas kjole hverken var passende for anledning eller alder (joda, kroppen i seg selv er bra nok, men som 40 og småbarnsmor?? Det blir litt desperat, skrikende, "se hvor bra jeg holder meg" over noe slikt. Det er mange 40 åringer, OG eldre, med flere barn som ser like bra ut, men som ikke viser kropp hver gang anldenignen byr seg..........), men det var tross alt på festen, kvelden FØR bryllupet, hvor det strengt tatt ikke var speiselle kleskoder, eller krav til "tekkelighet"....Frk Fredriksen hadde på denne i kirka....Det morsomme er at hun kom på skjermen rett etter at kommentator hadde snakket om "absolutt fy-fy" i bryllup......Og hun krasja på alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongelig bryllup eller ikke, man bør unngå:

For korte kjoler/høy splitt: Check

For dyp utrigning: Check

Fargen rød betyr (betydde i gamle dager) at man har ligget med brudgommen: Check...

Fort gjort og blande unngå og gå for.....

(Nå hadde danmarks kronprinsesse også rød kjole da,- dog "riktig" ellers.....)

Synes også Celinas kjole hverken var passende for anledning eller alder (joda, kroppen i seg selv er bra nok, men som 40 og småbarnsmor?? Det blir litt desperat, skrikende, "se hvor bra jeg holder meg" over noe slikt. Det er mange 40 åringer, OG eldre, med flere barn som ser like bra ut, men som ikke viser kropp hver gang anldenignen byr seg..........), men det var tross alt på festen, kvelden FØR bryllupet, hvor det strengt tatt ikke var speiselle kleskoder, eller krav til "tekkelighet"....Frk Fredriksen hadde på denne i kirka....Det morsomme er at hun kom på skjermen rett etter at kommentator hadde snakket om "absolutt fy-fy" i bryllup......Og hun krasja på alt...

Er du 40 og ser sånn ut kan du ha på deg akkurat det du vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var vel ikke dritt om dama. Det var min mening og klær og alder generelt. Trenger ikke og kle seg "kjerring" selv om man ikke kler seg som en 20-åring. JEG mener hun ser eldre ut enn hun er, når hun kler seg slik. Og hun kunne vært enda mer sexy (for det var helt sikkert målet med den kjolen) i en annen kjole. Jeg sier ikke engang kjolen er stygg, som andre her inne, jeg mener bare den ikke var riktig for henne.

Kunne selv tenkt meg hennes kropp, men ikke den kjolen, for og si det sånn. Man blir eldre, samme hvor godt man holder seg,- og selv om man holder seg utrolig bra for sin alder, for det gjør hun, så er det at faktum at 40 tallet er der. Og selv om jeg ikke visste hvor gammel hun er, så ville jeg tippet i 40 årene, ut fra utseende,- og den "desperate kjolen";- som JEG mener drar hennes alder opp. Sexy er ikke og vise frem mest mulig hud, det er forbehold stranda! Sexy er og vis hva man har på en classy måte. Det er vel en tråd om akkurat det her inne,- og der er det vel klart flertall for at jeg ikke er alene om min mening om dette:)

Men igjen, dama er lekker,- noen liker kjolen andre liker kroppen, også får man være enig om og være uenig.....Kjolen hun hadde på på bryllupsdagen var jo i kirken "over the top" tekkelig (antar cepet(???) var avtagbart), og at den var stroppeløs/hadde tynne storpper under),- men alikevel, en farge og et snitt som gjorde at hun virkelig så nydelig, fit og sprek ut, som en fresh dame i slutten av 20/starten av 30 åra :) Er nå MIN mening da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kanskje ikke til et kongelig bryllup :p Kjolen til Kathrine Fredriksen var kanskje hakket verre tbh. Kan hende det kommer av mine fordommer mot duckfaces.

Njet.

Hvis det er så ille, så synes jeg det er rart at du ikke klarer å holde en finger over hodet hennes for å bedømme kjolen i seg selv. En kjole jeg synes er ganske fin. Om fargen er upassende i bryllup er en annen sak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er så ille, så synes jeg det er rart at du ikke klarer å holde en finger over hodet hennes for å bedømme kjolen i seg selv. En kjole jeg synes er ganske fin. Om fargen er upassende i bryllup er en annen sak

Det var vel strengt tatt i forhold til bryllupet, da spesielt et kongelig bryllup. I den sammenhengen var kjolen tacky. Det er ikke snakk om et vanlig redcarpetevent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...