Gå til innhold

Fitnessarmer på Celina Middelfart!


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Joda,du har kanskje rett:) Hun hadde fine skuldre til å trene med rosa vekter,så kanskje hun har byttet de ut med noen tyngre i det siste:)

Kan jeg bare spørre, hvor står det at hun har trent med rosa vekter??

For alt du vet så har hun trent tung styrke i evigheter ;)

Creds til Celina Middelfart for fine og muskuløse armer, sier nå jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bare spørre, hvor står det at hun har trent med rosa vekter??

For alt du vet så har hun trent tung styrke i evigheter ;)

Creds til Celina Middelfart for fine og muskuløse armer, sier nå jeg :)

Det var en fleip;) Og nei jeg vet jo ikke hva hun har trent,jeg også synes jo hun hadde bra kropp,jeg sa ikke noe annet;) Skjønner ikke hvorfor du ble provosert av en sånn liten fillekommentar engang:P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wtf?

For alt du vet så kan hun ha trent med olympiastanga siden før du begynte å trene..

Provosert much,why? Det var en liten fleip,jeg sa jo ikke annet heller jeg,synes hun ser bra ut jeg også;) Men det er jo ikke akkurat viden kjent at disse modellene driver med slikt. Og ingen av oss vet hvor lenge hun har trent så det er jo ikke noe å begynne å diskutere dette da. Og du vet jo ikke hvor lenge jeg har trent med Olympia stanga heller ,sant,så dette blir en litt ustabil diskusjon:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så fint å lese her. Så noen av kommentarene som lå på vg der det var mye negativt om de synlige musklene hennes :(
Hvor så du de negative kommentarene? Det er jo litt merkelig ettersom hun ikke er den første kjendisen med slike armer og enda mer muskulør egentlig...er jo mange som har vært d før henne..feks madonna og pink for å nevne to:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor så du de negative kommentarene? Det er jo litt merkelig ettersom hun ikke er den første kjendisen med slike armer og enda mer muskulør egentlig...er jo mange som har vært d før henne..feks madonna og pink for å nevne to:)

På vg. Virker som det var litt misunnelse der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo ikke akkurat viden kjent at disse modellene driver med slikt.

Nå er ikke akkurat Celina Midelfart en modell heller da...

----

Celina har alltid vært bra trent, men fint å se at hun har begynt å trene skuldre og armer. Så henne på en åpning i Oslo for noen år siden, og fy faen for noen imponerende lårmuskler hun hadde. Mye mer enn på bildene over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke modell, men derimot en 40 år gammel meget fremgangsrik "forretningsdame". :-)

Skjønner ikke hvordan noen kan få seg til å kritisere den fysikken der. Smaken er som baken, men ingen kan komme fra at hun ser fabelaktig ut! Å si at hun er for muskuløs på det bildet høres for meg ut som sjalusi. Hvem ville ikke sett sånn ut??? Ja ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...