Gå til innhold

Muskelpupper?


wombat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Altså, nå som dette har blitt en diskusjon om pupper og ikke lenger hvor mye man må trene før man får muskelpupper (hun damen jeg snakket om i førsteposten er forresten 100% ren og det vet jeg med sikkerhet) så føler jeg for å skyte inn litt go-small-boobs prat.

Jeg har hatt langvarige forhold nesten hele tiden siden jeg var 15 år, jeg har aldri hatt problemer på guttefronten ellers heller, ingen har blitt skuffet når de har tatt av meg bhen (aldri brukt pushup, ligger vel noe der også), ingen har sagt noe negativt om puppene mine og jeg trives faktisk med de. Å ha små pupper har også en del fordeler må man huske :) Det gjør ikke vondt å løpe, man kan kjøpe de billigste sportsbhene for kvaliteten har ikke noe å si når de er så små likevel, de er ikke i veien for armene, de er ikke i veien for bæring, det gjør ikke så vondt å bli slått eller dunket i de, man MÅ ikke bruke bh etc etc. Kjenner også en del gutter som har kjærester med silikon som ikke har følelse i brystvortene (det må jo være.......... SYKT nedsig). Ellers er mine "store" nok til å klemme på, lage hornlyder med og holde i hånden og da er jeg happy. Det er jo bare det jeg bruker de til selv. Om andre har et problem med det, så er det jo kanskje like greit. Jeg mener.... Om noen stikker fra meg pga det, så er de ikke verdt det likevel.

GO SMALL BOOBS! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hurra for små pupper. Dobbelhurra for kvinner som føler et behov for å forsvare hvor verdifulle de er selvom de er små. DOBBELMORAL :jimlad:

Forskjellen på oss som har små og de som har store:

Vi som har små må skryte i tekst, de som har store kan bare legge ut et bilde.

Når folk går rundt og forteller om hvor happy de er med sine naturlig store pupper, silikonimplantater eller hva som helst, så må jeg jo få lov å fortelle om hvor happy jeg er med å ikke ha det. Eller... Ja, det går jo an å lære seg å akseptere ting som de er og like seg selv fordi om man ikke er perfekt vel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobro
Altså, nå som dette har blitt en diskusjon om pupper og ikke lenger hvor mye man må trene før man får muskelpupper (hun damen jeg snakket om i førsteposten er forresten 100% ren og det vet jeg med sikkerhet) så føler jeg for å skyte inn litt go-small-boobs prat.

Lel. Kan du dele blodprøvene med oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har smålig problemer med å skjønne hvordan folk orker å ta seg råd til å betale 30-40.000 for noe som i de fleste tilfeller bare varer 5-10 år, og enda mindre skjønner jeg meg på jenter som er tynne som streker som får blåst opp ett par ballonger framme. Men selvfølgelig, det er hver sin smak, og det er ikke alle som har fått oppleve å ha monsterpupper på den tungvindte måten.. Jeg har en rygg som neppe kommer til å bli bra, noen gang. Men joda, de var JÆVLIG FINE!! Det skal jeg absulut ikke nekte på, og de hang heller ikke, noe jeg finner meget fasinerende(jeg var på 90j på det største, 110 kg), men jeg er mer fornøyd med størrelsen nå. Og pushup bher gjør underverker med et slæskete og tomt forparti! Trenger ikke noen puppemann den dagen jeg forelsker meg, for rompa mi begynner å bli jævlig fin!
Kommer an på hvor du legger innleggene om de ser ut som "oppblåste badeballer" :p over muskel,typ pamela og værre,altså...lav nok fettprosent og d får to runde baller,ikke pent..du SER innleggene gjennom huden. Under muskelen og du kan se like naturlig ut som en uten sillikon;) Da ser man ikke innleggene like godt ivertfall ettersom at de er gjemt under brystmusklene...tar lengre tid å komme seg etterpå spes med tanke på trening av bryst men dog...verdt det hvis man vil at det skal se naturlig ut:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvor du legger innleggene om de ser ut som "oppblåste badeballer" :p over muskel,typ pamela og værre,altså...lav nok fettprosent og d får to runde baller,ikke pent..du SER innleggene gjennom huden. Under muskelen og du kan se like naturlig ut som en uten sillikon;) Da ser man ikke innleggene like godt ivertfall ettersom at de er gjemt under brystmusklene...tar lengre tid å komme seg etterpå spes med tanke på trening av bryst men dog...verdt det hvis man vil at det skal se naturlig ut:)

Ja det ekke alle som vil være badeball, heldigvis, for det finnes noen som blir for ekstrem. Mange jenter som har utrolig flotte silikonpupper, i naturlig størrelse. Og heldigvis er det flest av de:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det ekke alle som vil være badeball, heldigvis, for det finnes noen som blir for ekstrem. Mange jenter som har utrolig flotte silikonpupper, i naturlig størrelse. Og heldigvis er det flest av de:)
Ja alt emd måte:) Og smaken er alltid delt,utrolig nok noen som liker badeballene også men:P Jeg ville egentlig bare få frem at å ha sillikonpupper ikke trenger åvære noe tabu eller noe negativt da:) Og selvfølgelig så er det jo kanskje slik at de som velger å ha de under muskelen ,litt mer gjemt og naturlig gjerne ikke blir sett på som noe typisk sillikon bimbo heller:P Det er litt hvordan man ter seg...er badeballer det første og nesten eneste man ser så er det no litt feil signal for de fleste:P

passe på så de ikke blir for tunge også er litt viktig...vondt i skuldre og rygg pga puppene er ikke kult heller;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men da er det jo ikke puppen man lager lyden med. I mitt hode så jeg for meg at man på en eller annen måte lagde et slags instrument av den, og blåste i for å lage denne hornlyden. :confused:

Dette må undersøkes nærmere! :sneaky:

Jeg stemmer for at wombat tar opp lyden ho lager og poster den her. You go girl! :headphone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene er det første som forsvinner hos meg.. blir igjen skinn og nada, og litt fine rugler der ribbena begynner å syns liksom.. Kommer til å bli plastikk her etterhvert, for jeg føler meg mindre og mindre vel med "restene" mine :p - Blir liksom ikke femi etter min smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...