Gå til innhold

Muskelpupper?


wombat

Anbefalte innlegg

Ja, fy faen assa :p haha, tenk å jobbe med utseende te folk, og æ som aldri går å klepp mæ (lies, I tell you, lies). Fra spøk til revolver, jeg mener ikke at alle som gjør body mods må snakke med en psykolog (helsevesenet er sprengt uansett), men at folk som gjør body mods fordi de tror at det kommer til å løse et problem de har bør tenke seg om/få hjelp til å tenke seg om kanskje. Det fører lite godt med seg å tenke 'åååh, om jeg bare tar silikon/går ned 15kg/blir purrfekt så ordner ALT seg'. Body mods, IMO, bør gjøres fordi man for eksempel har en interesse for det, synes det er vakkert/stilig/kult osv. med andre ord så ligger det i motivasjonen og intensjonen. Anywho, om det er deg på profilbildet så ser du jo flott ut, bare sånn for å ha påpekt det :D

Problem: Jeg kjeder meg

Løsning: Inn på badet, ring i nesa, bananbolt i venstre nippel. Challenge overcome, problem solved.

Problem: Kroppen min er kjedelig.

Løsning: Gi en av de beste biomech-tattovørene i verden free reign på armen min. Problem solved (for now).

Problem: For små/slappe/flate/dinglete pupper til at man er fornøyd med hvordan de ser ut.

Løsning: Legge inn litt fyll. Problem solved.

Hvorfor er dette noen big deal? Alt man gjør gjør man for å "løse et problem", ellers hadde man ikke gjort det. Klart, enig i at legene som utfører kosmetisk kirurgi bør være flinke til å sile folk, men basert på hva..? Er man 18 og mener at man hadde følt seg bedre om man bumpet opp A-cuppen til B eller C... hva så? Hvorfor bryr dette folk mer enn et hull i øreflippen? Det er et lite, rutinemessig inngrep. Det påvirker ingen på negativt vis. Det putter penger i omløp og stimulerer økonomien.

Råderett over egen kropp? Ja takk. (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Problem: Jeg kjeder meg

Løsning: Inn på badet, ring i nesa, bananbolt i venstre nippel. Challenge overcome, problem solved.

Problem: Kroppen min er kjedelig.

Løsning: Gi en av de beste biomech-tattovørene i verden free reign på armen min. Problem solved (for now).

Problem: For små/slappe/flate/dinglete pupper til at man er fornøyd med hvordan de ser ut.

Løsning: Legge inn litt fyll. Problem solved.

Hvorfor er dette noen big deal? Alt man gjør gjør man for å "løse et problem", ellers hadde man ikke gjort det. Klart, enig i at legene som utfører kosmetisk kirurgi bør være flinke til å sile folk, men basert på hva..? Er man 18 og mener at man hadde følt seg bedre om man bumpet opp A-cuppen til B eller C... hva så? Hvorfor bryr dette folk mer enn et hull i øreflippen? Det er et lite, rutinemessig inngrep. Det påvirker ingen på negativt vis. Det putter penger i omløp og stimulerer økonomien.

Råderett over egen kropp? Ja takk. (y)

Er det bare jeg som skriver helt på jordet? Vi er jo enige, egentlig. Råderett over egen kropp som prinsipp, yes, helt enig. Biomech-tattovør, why not ... selv digger jeg Delphine Noiztoy's verk, sku gjerne hatt ei fra hu. :D

Det jeg mener med 'løse et problem' er når det egentlig ikke er det at puppa er små som er problemet, aka det løser ingenting å ta silikon, personen føler seg ikke bedre/finere/kulere/mindre kjedelig etterpå = fail, på alle måter. Når det gjelder alder så får vi bare være uenige, som 18-åring er det mange som ikke er ferdige utviklet og da mener jeg det blir bortkastet, potensielt kjipt og dyrt om man må gjøre om på inngrepet 3 år etterpå, å ta silikon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun Sophie? På det første bildet ser de jo 4x så store ut som på bildet under?

Har hun silikon? Har bare aldri sett jenter med årer OG naturlige pupper? x)

[ATTACH]108543[/ATTACH]

Ikke så spesielt pupper dette her vel? =Muskelpupper i mine øyne hvertfall.

(PS: Som jeg skrev i første innlegget, så har jeg jo ikke akkurat noe særlig pupper fra før av heller......)

Hun har Victorias Secret bombshell bikini på det første bildet. :p De gjør puppene 2 cups større. Bare for å oppklare evt. forvirring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har Victorias Secret bombshell bikini på det første bildet. :p De gjør puppene 2 cups større. Bare for å oppklare evt. forvirring.

Jeg har noen sånne bombshellbh'er, og de gir jo illusjon av større pupper, men på meg er det ikke på langt nær så stor forskjell. Ellers var poenget bare at hun har jo muskelpupper, så hva det ser ut som i bombshellbh er jo forsåvidt irrelevant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen sånne bombshellbh'er, og de gir jo illusjon av større pupper, men på meg er det ikke på langt nær så stor forskjell. Ellers var poenget bare at hun har jo muskelpupper, så hva det ser ut som i bombshellbh er jo forsåvidt irrelevant.

Javel. Så det var forvirring over den store forskjellen på frontpartiet hennes fra et bilde til et annet, og ville bare forklare hvorfor. Jeg trodde ikke at en saksopplysning skulle regnes som irrelevant. Forsøkte tross alt bare å belyse en problemstilling. Dama er rålekker, men hun har muskelpupper uten bombshell-bh.

625473_236611189814060_1962307198_n.jpg

post-11905-14440945315336_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Javel. Så det var forvirring over den store forskjellen på frontpartiet hennes fra et bilde til et annet, og ville bare forklare hvorfor. Jeg trodde ikke at en saksopplysning skulle regnes som irrelevant. Forsøkte tross alt bare å belyse en problemstilling. Dama er rålekker, men hun har muskelpupper uten bombshell-bh.

625473_236611189814060_1962307198_n.jpg

[ATTACH=full]109416[/ATTACH]

Kind of det jeg prøvde å si når jeg skrev: "Ikke så spesielt pupper dette her vel? =Muskelpupper i mine øyne hvertfall"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, åndsvakt spørsmål men har klart å få angst for muskelpupper.

Jeg har nesten ikke pupper fra før av, så jeg lurer på...... NÅR går det så langt at små pupper går fra små pupper til brystmuskler? Så en dame idag som var godt trent og hennes pupper var akkurat som kjæresten min sine brystmuskler (hun var ikke voldsomt stor eller noe, midtimellom bikini og bodyfitnesskropp kanskje).

Må vel muligens vurdere silikon etterhvert, men har egentlig ikke lyst på det, så hvis jeg kan unngå det gjør jeg det. Blir jo pent nødt å ha brystøvelser, så kan ikke bare kutte all brysttrening.

Det siier kanskje mer om typen din enn hun dama! :p hoho! neida, jg tviler sterk på at du vil få skikkelig kasse så kjør på du! :) hehe

Folk burde kunne gjøre hva de selv vil med kroppen sin! vil du ha silikon ta det, vil du bole, så bol :p hvem bryr seg, så lenge det ikke går utover noen andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siier kanskje mer om typen din enn hun dama! :p hoho! neida, jg tviler sterk på at du vil få skikkelig kasse så kjør på du! :) hehe

Folk burde kunne gjøre hva de selv vil med kroppen sin! vil du ha silikon ta det, vil du bole, så bol :p hvem bryr seg, så lenge det ikke går utover noen andre!

Haha, neida, han kommer seg, men han har nok en del å gå på foreløpig :D

Jada selvfølgelig, men jeg VIL IKKE ta silikon, men vil heller ikke ha rene brystmuskler uten noe som helst pupp igjen. Ooooog de begynner dessverre å ta litt muskelform allerede.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, neida, han kommer seg, men han har nok en del å gå på foreløpig :D

Jada selvfølgelig, men jeg VIL IKKE ta silikon, men vil heller ikke ha rene brystmuskler uten noe som helst pupp igjen. Ooooog de begynner dessverre å ta litt muskelform allerede.....

du er jente så det stopper fort opp når det kommer til muskelmasse så hadde ikke bekymret meg for det! hehe:)

men er du happy med brystet som det er, så prioritere du svakheter ellers rundt på kroppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er jente så det stopper fort opp når det kommer til muskelmasse så hadde ikke bekymret meg for det! hehe:)

men er du happy med brystet som det er, så prioritere du svakheter ellers rundt på kroppen :)

Næææh, er mer det at jeg tenker at hvis jeg går ned i fettprosent nå så ryker det som er av puppeaktig form, og det stresser meg litt. MEN 40.000 kr er det nok ikke verdt. Må isåfall sikkert spare i 20 år først, og da er det kanskje ikke så mye vits for da henger vel det meste annet :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næææh, er mer det at jeg tenker at hvis jeg går ned i fettprosent nå så ryker det som er av puppeaktig form, og det stresser meg litt. MEN 40.000 kr er det nok ikke verdt. Må isåfall sikkert spare i 20 år først, og da er det kanskje ikke så mye vits for da henger vel det meste annet :p
Du ahr jo et godt poeng her da:) Men jeg er sånn som lever i trua om at jeg vil se hot ut om 40 år også:p:D Lov å ønske? Er vi flinke nok kan det hende vi er råflotte som sånn 70-80?:p Kjenner ei på 75 som ser ut som 55 max 60,og utrolig slank og faktisk utrolig stram til å være så gammel...det går an:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ahr jo et godt poeng her da:) Men jeg er sånn som lever i trua om at jeg vil se hot ut om 40 år også:p:D Lov å ønske? Er vi flinke nok kan det hende vi er råflotte som sånn 70-80?:p Kjenner ei på 75 som ser ut som 55 max 60,og utrolig slank og faktisk utrolig stram til å være så gammel...det går an:)

Tja.......... men om det er så viktig å se bra ut når man er 40-70? :p Det er vel en annen sak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja.......... men om det er så viktig å se bra ut når man er 40-70? :p Det er vel en annen sak...
Tja:) Denne dama er sjefen min da,og jeg føler at hun egentlig har likt liv som meg bare at hun er bestemor nå ikke mamma:P Hu jobber enda,gjør de vanlige tingene jeg gjør..hun trene ikke like hardt men tror ikke det hadde gjort noe..jeg tror man kan være så å si likedan som 70 åring hvis man vil..:D Tror ikke dette livet vi nå har og fokus på å ville se bra ut må ta slutt selv om man er gammel...finnes jo fitnessutøvere som er ganske gamle også og jeg synes det er hakket mer imponerende :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pupper må man ha :D ... too bad jeg ikke har så mye...

og nei jeg vil ikke ha så mye heller, men greit å faktisk kunne finne en BH som faktisk passer.. det er forferdelig irriterende

Jeg er sånn som igrunn er tildelt mye pupp:P Men siden de ikke står der jeg ønsker etter to barn født så ønsker jeg å ivertfall løfte på de...menneh saken er at jeg tror at når jeg nå løfter de nå som de er så tomme atte de vil bli ganke små...og jeg tror egentlig det kan væra det samme for jeg finner ikke bher og fant nesten ikke bher selv før fordi mine var så store...så problemet går liksom begge veier...så i grunnen kan man vel aldri bli helt fornøyd:P Helt passe er liksom greit men hva er helt passe...? også er det dette med sillikon at man kanskje ikke trenger å gå med bh engang hvis man vil:D Selv om det er litt ekkelt da synes jeg med damer med strutter som går uten bh så man ser brystvorter og det hele..men hvis man vil kan man jo det med sillikon...:p Kan det med alle typer pupper men det ser best ut hvis de er stramme og små eller stramme og store og ofte blir de bare stramme store når de er fake:P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sånn som igrunn er tildelt mye pupp:p Men siden de ikke står der jeg ønsker etter to barn født så ønsker jeg å ivertfall løfte på de...menneh saken er at jeg tror at når jeg nå løfter de nå som de er så tomme atte de vil bli ganke små...og jeg tror egentlig det kan væra det samme for jeg finner ikke bher og fant nesten ikke bher selv før fordi mine var så store...så problemet går liksom begge veier...så i grunnen kan man vel aldri bli helt fornøyd:p Helt passe er liksom greit men hva er helt passe...? også er det dette med sillikon at man kanskje ikke trenger å gå med bh engang hvis man vil:D Selv om det er litt ekkelt da synes jeg med damer med strutter som går uten bh så man ser brystvorter og det hele..men hvis man vil kan man jo det med sillikon...:p Kan det med alle typer pupper men det ser best ut hvis de er stramme og små eller stramme og store og ofte blir de bare stramme store når de er fake:p

Hehe ja.. Har ei venninne som har samme problemet som deg. Jeg sier at jeg kan få en cup eller to av hu, så har vi det bra begge to :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja.. Har ei venninne som har samme problemet som deg. Jeg sier at jeg kan få en cup eller to av hu, så har vi det bra begge to :D
Ja det er det jeg mener,har hatt min egen oppfatnign av perfekt ivertfall cup str da og det må jo være sånn rundt midt på en B eller en liten C...for stor c kan fort bli store ,kommer helt an på hvor brede man er rundt..så jeg har for meg at liten c eller stor eller midt på treet B er bra..hehe:D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det jeg mener,har hatt min egen oppfatnign av perfekt ivertfall cup str da og det må jo være sånn rundt midt på en B eller en liten C...for stor c kan fort bli store ,kommer helt an på hvor brede man er rundt..så jeg har for meg at liten c eller stor eller midt på treet B er bra..hehe:D

Akkurat, da jeg ammet min første hadde jeg C, og jeg syns det var hakket for stort. Så en stor B tror jeg er helt perfekt :D <3 Weee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat, da jeg ammet min første hadde jeg C, og jeg syns det var hakket for stort. Så en stor B tror jeg er helt perfekt :D <3 Weee
Jeg hadde liten C stor B da jeg en gang i verden var på mitt slankeste,pre barn og amming osv,det var faktisk veldig bra:D Ofte var det vel liten c fordi de var så små i str ;:) Tror egentlig alle vil ha sånn helt passe:)

Ivertfall hvis de vil være snill mit rygg og nakke og skuldre,for da jeg fullammet var de så store at jeg hadde vondt i ryggen og merker på skuldrene..ikke gøy:P Så hvorfor damer vil ha skikkelig digre pupper forstår jeg ikke da,men det er jo en ærlig sak fra min side...man liker så forskjellig..men kan ikke skjønne hvorfor de vil ha vondt i nakken og ryggen med årene liksom:P Sånn type slike:

tine paradise - Bing Bilder

Noen liker de og andre ikke men hovedsakelig er de ikke sunne for ryggen og nakken tenker jeg:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...