Gå til innhold

Hundetråd (voff voff)


wombat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

[ATTACH=full]108027[/ATTACH]

Hvit Gjeterhund 1 år og 8mnd - brukes til agility og lydighet

Rottweiler, Labrador og Malamut mix 2 år og 8 mnd, mest tur og bære/trekkeoppgaver på han gitt :)

Ååååååh hvit gjeterhund :love:

Er du happy med helsen/mentaliteten på den? Vanskelig å finne bra eksemplarer av rasen har jeg skjønt. Om du er fornøyd, gidder du sende meg oppdretternavn på PM? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er dritsær, men dette gjorde meg litt glad. Ikke fordi jeg har noe imot staff - de er nydelige (og i de fleste tilfellene er problemet eieren og ikke hunden), men jeg hadde aldri i verden godtatt å ha bilde av bikkja på Labb-poser.

Hvorfor ikke?

Hunden som vant konkurransen ble skaffet før forbudet kom, og er altså i landet helt lovlig. FK har hatt flere sjanser til å endre reglene, men velger å komme med avslaget først etter vinneren er kåret. Helt idiotisk og ikke minst veldig uproft :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt på trynet at de skal finne ut av dette først når vinneren er kåret. Synes Sara skulle ha fått bildet sitt på sekken, hun er nydelig og faktisk en av de lovlige! Blir for dumt å ikke tillate bilde av henne på sekken fordi rasen er ulovlig, det var snakk om "Norges fineste hund" ikke "Norges fineste lovlige hunderase" :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

God gutten Ares som er en full rase av dogo canario :)

Med det rød silken bildet så var han 3 og halv mnd. Og de 2 andre er når han er 6 og halvt.

LEKKER! :love:

Går en sånn og rusler et sted her bortenfor meg og jeg er på tur til å kjøre av veien hver gang. Den er utrolig lik din faktisk, bare litt mørkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...